Vastaa ketjuun

[PARSEHTML]moon m&auml; niin tii&auml;n tuon sun tunteen et muut saa tuntemaan et oot huonosti kasvattanu lapsesi kun muualla saattaa olla hyvinkin rauhallinen lapsi.<br />

<br />

meill&auml; on kaksi lasta ja l&auml;hinn&auml; t&auml;m&auml; meid&auml;n esikoispoika 2v on hirmu huimap&auml;&auml;,ei tottele.vilkas ja hyvin energinen. eik&auml; tottele juurikaan. olen tuskistellut itseni kanssa jo pitk&auml;&auml;n siit&auml; kuinka ep&auml;onnistunut olen kasvattamaan lapseni.. p&auml;iv&auml;kodissa on asiasta huomautettu jo moneen kertaan,eik&auml; ole siel ollu kuin kohta vasta kuukauden.ensin puhumisesta kun ei toinen viel puhu,t&auml;n&auml;&auml;n juomisesta ett&auml; juo aika paljon. no ei minun mielest kotona niin paljoa ja nyth&auml;n on tajuttoman kuuma, ja poikakun juoksee koko ajan ulkonakin,riehuu miten sattuu nii kai h&auml;lle nyt kuuma voi tulla ja janon tunne jos noin vilkkaasti liikkuu kuumalla ilmalla? no otin sitten nokkiini siell&auml;,ei olis ehk&auml; pit&auml;ny.mutta joo. soitin sitten neuvolaan ja kysyin onko aihetta pel&auml;t&auml; jo. ja alkaa tutkimuksiin. k&auml;skettiin seuraamaan juoman m&auml;&auml;ri&auml;. <br />

<br />

Viirukhan m&auml; oon kans sun kaa samaa mielt&auml; ettei lapsen luonnetta voi ottaa pois, kasvattamalla yms keinoin.<br />

ja m&auml; kans tartteisin et joku pit&auml;si minut rauhallisena, neiti on minulla saman ik&auml;inen kuin sinulla esikoinen. joka kans on ottanut mallia isoveljen touhuista ja juurikin kielletyn touhun saa pois kun &auml;kki&auml; kehitt&auml;&auml; jtn muuta kiinostavaa. <br />

<br />

ja se on tosi iso apu jos teill on l&auml;hell&auml; tukiverkosto joka voi auttaa tarvittaessa lasten hoidossa, ottaa vaikka jopa y&ouml;kyl&auml;&auml;n. meill&auml; lapset ovat olleet aika paljon minun vanhemmilla,enk&auml; tunne siit&auml; yht&auml;&auml;n huonoa omatuntoa min&auml; vain olen sellainen joka tarvitsee v&auml;lill&auml; happee lapsista vaikka heit&auml; rakastankin ylikaiken ja n&auml;in tullen jaksan heid&auml;n kans olla paremmin. paljon jaksamisia teille ja rauhallisia hetki&auml; lastenne kanssa![/PARSEHTML]

Takaisin