[PARSEHTML]moon mä niin tiiän tuon sun tunteen et muut saa tuntemaan et oot huonosti kasvattanu lapsesi kun muualla saattaa olla hyvinkin rauhallinen lapsi.<br />
<br />
meillä on kaksi lasta ja lähinnä tämä meidän esikoispoika 2v on hirmu huimapää,ei tottele.vilkas ja hyvin energinen. eikä tottele juurikaan. olen tuskistellut itseni kanssa jo pitkään siitä kuinka epäonnistunut olen kasvattamaan lapseni.. päiväkodissa on asiasta huomautettu jo moneen kertaan,eikä ole siel ollu kuin kohta vasta kuukauden.ensin puhumisesta kun ei toinen viel puhu,tänään juomisesta että juo aika paljon. no ei minun mielest kotona niin paljoa ja nythän on tajuttoman kuuma, ja poikakun juoksee koko ajan ulkonakin,riehuu miten sattuu nii kai hälle nyt kuuma voi tulla ja janon tunne jos noin vilkkaasti liikkuu kuumalla ilmalla? no otin sitten nokkiini siellä,ei olis ehkä pitäny.mutta joo. soitin sitten neuvolaan ja kysyin onko aihetta pelätä jo. ja alkaa tutkimuksiin. käskettiin seuraamaan juoman määriä. <br />
<br />
Viirukhan mä oon kans sun kaa samaa mieltä ettei lapsen luonnetta voi ottaa pois, kasvattamalla yms keinoin.<br />
ja mä kans tartteisin et joku pitäsi minut rauhallisena, neiti on minulla saman ikäinen kuin sinulla esikoinen. joka kans on ottanut mallia isoveljen touhuista ja juurikin kielletyn touhun saa pois kun äkkiä kehittää jtn muuta kiinostavaa. <br />
<br />
ja se on tosi iso apu jos teill on lähellä tukiverkosto joka voi auttaa tarvittaessa lasten hoidossa, ottaa vaikka jopa yökylään. meillä lapset ovat olleet aika paljon minun vanhemmilla,enkä tunne siitä yhtään huonoa omatuntoa minä vain olen sellainen joka tarvitsee välillä happee lapsista vaikka heitä rakastankin ylikaiken ja näin tullen jaksan heidän kans olla paremmin. paljon jaksamisia teille ja rauhallisia hetkiä lastenne kanssa![/PARSEHTML]