Vastaa ketjuun

[PARSEHTML]Heippa!&nbsp;<br />

<br />

Meill&auml; vasta yks lapsi ja yks koira (sek&auml; paljon t&ouml;iss&auml; oleva mies) joten en nyt v&auml;it&auml; tiet&auml;v&auml;ni milt&auml; susta tuntuu. Mut mulla meni tosi usein hermot pojan pikkuvauva-aikana siihen lenkillel&auml;ht&ouml;&ouml;n, p&auml;&auml;asiassa koiran takia. Se hyppi ja pomppi ja juoksi edestakaisin ja ymp&auml;ri taloa siit&auml; hetkest&auml;, kun l&ouml;hdin hakemaan pojan ulkovaatteita. Pelk&auml;sin vauvan puolesta, kun ajattelin ett&auml; koira astuu sen p&auml;&auml;lle (kun poika puettuna p&ouml;tk&ouml;tteli hetken lattialla tai vaunukopassa sill&auml; aikaa kun itse vedin takkia niskaan). Nyky&auml;&auml;n koira varmasti kaataisi seisomaan opettelevan j&auml;pik&auml;n, jos remuaisi ymp&auml;rill&auml;. Sen takia meill&auml; lenkillel&auml;ht&ouml; alkaa sill&auml;, ett&auml; koira menee suljetun oven taakse makuuhuoneeseen tai eteiseen ja se odottaa siell&auml; tasajalkaa hyppien ja voltteja tehden niin kauan, ett&auml; poika on vaunuissa istumassa ja olen itse pukeutunut, dogi p&auml;&auml;see ulos viimeisen&auml;.&nbsp;<br />

<br />

Tsemppi&auml; talvikauden pukemisiin ja paljon aurinkoa p&auml;iviisi, ettet ihan tyystin uuvu pienten kanssa :)[/PARSEHTML]

Takaisin