Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ooo kuulostaa nii herkulta Jaatko tänne jos saat reseptin?Tosi kylmä sitruunakiisseli oli super hyvä iltapäivän pahoinvointiin Ei ollu liian imelää. Pakko saada anopilta resepti!
Voin jakaa! Oli niin hyvää Toi sitä lapsille mutta äiti tais syödä suurimman osan Kysyn ensi kerralla kun nähdään.Ooo kuulostaa nii herkulta Jaatko tänne jos saat reseptin?
Syötkö (tai syöttekö muut) ulkomaisia marjoja raakana vai joko kotimaisia löytyy? Suositusten mukaanhan ulkomaiset marjat pitäisi kypsentää, mutta tätä sääntöä olen kyllä itse rikkonut en vaan itse näe, että esim. espanjalaiset saman EU-lainsäädännön alta tulevat marjat olisivat jotenkin kauhean riskisiä. Toki siirryn kotimaisiin vaihtoehtoihin heti, kun niitä saa.Maustamaton jogurtti, tuoreet mansikat ja oma suosikki mysli
Okei, no loistavaa, sitten voin paremmalla omallatunnolla jatkaa marjojen syömistäJa tutkin just niitä papereita mitä neuvolasta sain, niin niissä mainittiin vaan että ulkomaiset pakastemarjat pitää kuumentaa/keittää ennen käyttöä, tuoreista ei mainittu mitään