Eli kiinnostas tietää minkämoisia oireita muilla on, kun kuitenki viikkoja alkaa olla melkolailla hyvin ja toinen kolmannes käynnissä tai käynnistymässä.
Mulla on rv 14 menossa ja kiitos Luojan pahoinvointi alkaa helpottaa. Muutama päivä sitten oli kyllä vielä aamusta iltaan etova olo ja kaikki yökkäytytti, mut eilen ja tänään ok. Uutena tuntuu huimausta ja näkö on sumentunu. Tiiä sitten johtuuko vain liiasta puhelimella olosta :D Pieniä kohdunkasvukipuja tuntuu alavatsaan sivuilla ja selkeesti risti-suoliluunivel oireilee toiselta puolelta..
Mulla on rv 14 menossa ja kiitos Luojan pahoinvointi alkaa helpottaa. Muutama päivä sitten oli kyllä vielä aamusta iltaan etova olo ja kaikki yökkäytytti, mut eilen ja tänään ok. Uutena tuntuu huimausta ja näkö on sumentunu. Tiiä sitten johtuuko vain liiasta puhelimella olosta :D Pieniä kohdunkasvukipuja tuntuu alavatsaan sivuilla ja selkeesti risti-suoliluunivel oireilee toiselta puolelta..

Yks pahin yökkäytyttäjä. Iltaisin saattaa tulla vielä huono olo. Rintojen kipeydrn unohdin täysin alotuksesta
Eli alusta asti ja edelleen, mutta vaihtelevasti. Välillä tuntuu ettei voi nukkua/ painautua mitää vasten ja välillä on vaan nännit. Kohdunkasvukivut jatkuu edelleen ja muutaman kerran oon tuntenu vauvan pienet hipaisut. Välillä on olo, että onko siellä muka mitään, kun se tajuton pahaolo oli se voimakkain raskausoire ja puuttuu nyt
Mullakin ens viikolla neuvola. Mut pohdin tässä tulevaa viikkoa, josko kävis yksityisellä selvittää sukupuolen