Uusperhehelvetistä päivää...
Kuten otsikosta voi päätellä,täällä on taas vähän hankalampi kausi menossa...:/
Meillä on siis tämä kuvio: Mulla on 06 syntyny poika jonka kanssa ollaan suurin osa hänen elämästään eletty kahdestaan.Mitä nyt joskus yrittäny jonku miehen kanssa jotain,mutta melko lyhyitä juttuja olleet...Kunnes sitten tapasin viime keväänä tämän mun nykyisen miehen.Ollaan siitä lähtien oltu ihan koko aika yhdessä,saman katon alle siirrettiin tavarat jo 2kk seurustelun jälkeen,kihloihin mentiin puoli vuotta yhdessä oltuamme...Ja yhteinen lapsi syntyy keväällä.Eli siis melkosella rytinällä tullu muutosta ihan meidän kaikkien elämään.Miehellä ei oo omia lapsia.
Ongelma tuntuu olevan se että mies ei oikein tunnu oppivan tykkäämään mun pojasta,pitää lähes kaikkea ärsyttävänä mitä se tekee ja hänen mielestään ei kunnioita häntä pätkääkään.Eikä sillä,en mä sitä kiellä.Mutta kun asia on niin että mies ja poika ei koskaan tee mitään yhdessä,niin että mä en olis paikalla.Olen yrittäny sitä miehelleni selittää että ei se voi olettaa pojankaan vaan hyväksyvän sitä komentamaan täällä ja määräilemään,jos ei muulla tavoin osallistu mihinkään...Monesti olen pyytäny että menisivät yhdessä käymään jossain,vaikka edes ulkoileen tai kauppareissulla keskenään niin oppisivat tuntemaan toisensa millasia ovat silloin kun minä en ole paikalla.Mutta ei,mitään ei tunnu tapahtuvan...
Odotan ihan kauhulla mitä tämä on sitten kun vauva syntyy jos miehen osallistuminen on edelleen tuota ja me kaikki ollaan jatkuvasti täällä ärsyyntyneitä toisiimme.:( Rakkautta on meidän välillä ihan mielettömän paljon,eikä kyllä olla tässä periksi antamassa,vaikka on tullu taas mentyä perse edellä puuhun.Mieski kyllä sano että kaikkihan tässä vielä hakee paikkaansa,mutta musta tuntuu että tätä menoa sitä saadaan hakea ikuisesti jos kaikkien käytös pysyy samana.
Olen koittanu varata aikaa perheneuvolaan,että jos pääsisin ainaki keskenäni ensin sinne puhumaan tästä kuviosta,jos sais joitain ihan käytännön neuvoja miten tää tilanne saatais sujumaan kaikkien osalta...Mutta kyllä täytyy myöntää että toisaalta yksinhuoltajana oli elämä niin paljon helpompaa...