Uusia Taitoja

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja J.J.
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä on jonku aikaa noustu istumaan makuulta ku poika pitää mua sormista kiinni. Juttelua on alkanu tulemaan ihan hirveesti ja eri ääniä päästelee ihan innoissaan[:D] 

Juttelua tulee jo tosi paljon...Ja välillä protestointi ääntä ei itkua...[;)]
Tuttia harjoitellaan kovasti pois ottamistra, takaisnlaitto ei onnaakaan niin helposti...

Madie, sama täällä! Korvia riipovaa kiljumista on kuulunut jo pitkään. Miten vauva voi saada lähtemään itsestään niin korkeita ääniä? [:D] Onni oppi jo jokin aika sitten "kurlaamaan". Siis kauhea "ägyy-gyy-gy"-juttelu ja siihen päälle kova pärisytys samaan aikaan [:D] Hitsi kun tänne ei saa tietääkseni videota tai ääntä liitettyä..

meillä käännytään kyljeltä mahalleen tosin vasta pehmeällä alustalla, meinaa vähän olla haastetta äitille nukuttamisen suhteen kun on tottunut nukkumaan kyljellään ja siitä osaa nyt punkea itsensä mahalleen [:D] äsken oikein hihkas ja katto mua et "näitkö äiti?" [:D]

Meillä poika osaa kääntyä kyljelleen, vahingossa onnistuu kääntyy mahalta selälleen. Musta tuntuu et toi on jotenki jääny jälkee ku tuntuu ettei sitä ees kiinnosta kauheesti yrittää ees kääntyillä tai kurotella leluja tai yrittää ottaa kiinni. Mahtaako toi ees tajuu kunnol käsiään. [&:] Tänään kyl otti yhest lelust kunnolla kiinni ihan silleen et ojensi kättään lelua kohti tarkotuksel mut luulenpa et kiinniottamine oli vahinko ainaki puoliks... Noh ehkä toivottavasti tuokin kuitenki joskus oppii..

Joo, kiljunta on in! Paukke, ei täälläkään vielä käännytä mihinkään suuntaan, eikä tunnu oleen mitään hinkua sellasta yrittämäänkään[:)]

Joo täälläkään ei käännytä, mutta ei stressiä. Eiköhän se vuoden sisään opi[;)] ja vähemmän vahtimista kun vaan selällään möllöttää!

Ei Elsakaan käänny kun vahingossa kyljelleen pari kertaa. Mikäs kiire tässä on? [:D]

OT Meillä neuvolatäti muuten kertoi miten helposti 3kk vauva oppisi syömään lusikalla.. Kysyin sitten että onko joltain lapselta jäänyt oppimatta kun on myöhemmin aloittanut - siirryttiin sitten muihin aiheisiin.. [;)]

Ei kai tässä kiire ole välillä vaan tuntuu ettei meillä kehitys etene...[&o] Jee jee, etenee se kuitenkin. Tänään Eelis ekan kerran naurahti muutaman kerran. Vaippaa vaihtaessa puhaltelin ilmaa sen mahaanahkaan sillee et siit kuuluu semmonen pörinä. Ja sit jotai hupsuttelin ni yks naurahti ja sit toistin ni taas naurahti.. Olin kyl ihan myyty.. oih.. [:)]

Meil ku käännytään saman tien masulleen ku lattialle laskee nii siinä viihdytään ainoastaa aamupäivällä max 10min. Muuten massullaan olo on ihan tylsää[:)]. Mä en tajua miks sinne massulle pitää sit heti kääntyä jos ei halua olla niin? Tosin meillä kyllä on kahtena peräkkäisenä yönä nukuttukin masullaan ku ite kääntyy.

Vähemmän oikein kimeetä kiljumista mut möykkää ja melua lähtee ihan kunnolla[:D].

leluja käsitellään tosi taitavasti jo ja kaaressa lentelevät pitkin huonetta ku innostuu (se on tosin aivan tahatonta[:D]).

Mä jotenki kauhulla odotan sitä tilannetta ku toi neiti päättää saada ittensä liikkeelle. Sit ei ole hetken rauhaa ku aina pitää olla vahtimassa pientä tutkijaa. Toivottavasti olis paikallaan mahdollisimman kauan niin kuin veljensä oli 7kk ja 1vk ennenkuin emännänjatkoksen jalka oli tarpeeksi kiinnostava ja liikkeelle pääsi[:D]  sitä katsomaan.

Tweety, hyvähyvä!!![:)] On nää neuvolantädit kyllä välillä niin mielenkiintosia tapauksia[:D] Ja joo, mä kans luulen, et se lusikka-aika tais jo mennä. Turha ruveta enää siis yrittämäänkään. Maidolla mennään koko loppuelämä...[;)]

Meidän neuvolatäti anto mulle eka ehkäsyrenkaat, jotka oli menossa sinä kuussa vanhaks ja kun mainitsin asiasta niin oho, niiden jääkaapissa oli myös 8/09 menny vanhaks paketti... Naureskelin vaan miehelle, et taitaa olla neuvolantädillä työt vähissä, kun pitää yrittää "huijata" asiakkaat uudestaan raskaaks[;)]

Meillä on 1,5kk:n jälkeen käännytty satunnaisesti vahingossa mahalta selälleen. Tänään neiti esitteli taitojaan varmaan kymmeneen kertaan! Ja jopa molempiin suuntiin. Aikasemmin siis kääntyny vaan toiselle.
Ah, pienestä sitä tulee onnelliseks[:D]

Hih, poika makaa leikkimatolla tossa vieressä ja pitää käsillä kiinni toisesta lelusta ja jaloilla nostelee toista lelua. Se on hyvä hallita monta asiaa yhtä aikaa! :)

Poika pyöräytti itsensä mahalleen viime yönä!!! Tosin äitin piti avustaa sen verran, että otin käden pois alta [:D] Ja minäkun olen stressannut ihan älyttömästi siitä, että poika on jo melkein 4kk eikä ole kääntynyt.. Ihan yks kaks näytti oppineen [:)] 

Tääl on nyt kirkuttu ja komennettu nii kovalla äänellä että pelottaa jo että naapuri luulee et täällä rääkätään lasta :D

Takaisin