Uusia Taitoja

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja J.J.
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Milla pitää hienosti päätään ylhäällä ainaki silloin kun pidän häntä pystyasennossa sylissä. Ei paljoa edes heiluta. Katselee kummissaan olkapääni ylitse [:D] Sängyllä pidin kans vähän aikaa mahallaan nii piti myös silloin päätään ylhäällä ja eilen lattialla ollessaan mahallaan käänteli päätänsä puolelta toiselle. Tänään on myös hymyillyt todella paljon.

Leluihin tartutaan jo aika napakasti...Mahalla ollessa pää pysyy jo hyvin hetken ilmassa...Kyljelle kääntymistä harjoitellaan kovasti...Hanskat on suussa yhtäaikaa tutin kaa...[8D]

Täällä tosiaan torstaina neuvolassa käännyttiin kyljelleen ekaa kertaa nyt on muutaman kerran kotonakin jo kyljelleen päästy.

Juttua tulee myös paljon enemmän ja erilaisilla äänensävyillä. Huuto on todella kivaa! [:D]

Lelut kiinnostaa, niille hymyillään ja jutellaan paljon. Kattolamput on myös kivoja.

Peilistä on myös löydetty omat kasvot ja niille kun hymyilee niin ne hymyilee takaisin. [:D][:D]

Pää pysyy jo hienosti ylhäällä mahallaan ollessa, mut sit ku väsyy niin syliin on päästävä. [:)]

Tänään ekan kerran tarttui tarkoituksella leluun ja jos se ei olisi roikkunut kiinni jossain, se olisi mennyt suuhun[:)]

Meil tuo tarttuminen on jääny edelleen sille asteelle et koitelee niitä ja tarttuu kyllä mut jos mä päästän lelusta irti se ei enää tiedä missä se on[;)]. Eli ei hahmota vielä kunnolla omaa kättään. Imeskelee nyrkkejään tosin niin jotta välillä hermostuu itekki siihen. Musta se on vähä rasittavaa ku se koko ajan lutuuttaa niitä ja se unohtaa sit kattoa lelujaanki. Keskittyy vaan siihen nyrkkiinsä. Ja kohta menee hermot.

Eilen sain kuulla pienen naurun[:D].

Tää ny ei ole mikään taito mut tänä iltana kylvyssä tämä meidän alkuun niin pelokas ja aina kylvyssä huutava tenava olikin ihan tohkeissaan ja polskuteli menemään niin jotta[:D][:D]. Ihan vakavalla naamalla kylläkin mut kädet ja jalat heilui ihan tosissaan[:D]. Mä sain ihan hyvän kasteen siinä kans. Mies kuvas sitä kameralla. Pitää kattoa osaisinko laittaa sitä joskus tonne FB:n puolelle.

Joo Eemi, pääshän se lelu monta kertaa karkuun kädestä..sitten meni hermo ja molemmat nyrkit meni suuhun niin että lätinä kävi [:)]

Ihanaa naurua siellä [:D]
Siina on tajunnut olevansa vesipeto[:D]
Nauruja ei varsinaisesti oo kuin leveää hymyä ja sitten jotain kiekaisuita ..hihii[:D]
Eilen Unna hymyili leveästi suu kiinni, näytti ihanalta<3

Kyljelleen osataan mennä mutta ei siitä mahalleen menosta vielä tuu mitään.
Näyttää tosin siltä että jotenkin vitkuttaa itteensä ja ei ihan paikoillaan enään alustallansa oo [:-]

Ja tää torvi on miettinyt et mitä Siina oikeen äheltää kyljellään ja yrittää nuoleskellä alustaansa[:D]. Ja nyrkkiä kirkoo suuhunsa siinä samalla. Sit mä olen kokeillu et haluuko se mahalleen nii aina kauhee huuto. Nii'i ku äiti kääntää[:-]. Hää halus kääntyä ihan ite[:D][:D]. Hittojako se äiti tulee siihen sohlaamaan?!!! Vähän toinen käsi tahtoo jäädä pahasti alle välillä mut eiköhän se siitä. Se teki sitä samaa viime yönäkin[:)]. Yritti kääntyä siinä vielä onnistumatta mut tänä iltana meni. Ja sit pitää pian kääntää takasin selälleen et saa taas yrittää. Ny on kivaa.

Hih,hienoa..kaikilla oppimisia ja yrittämisiä.!![:D]

Meillä Unna eilen kutisi kun kainalosta kutitin,naurahti ja sitten toisti saman..joten eiköhän meillä kohta nauraa kikateta ihan kunnolla[:D]

Meillä on uus huvittava taito: Hulda ryömii selällään!! [:D] Makaa selällään, painaa jalat tukevasti maata vasten ja ponkaisee!! [:D] Ja moooonta kertaa peräkkäin. Ja liukuu eteenpäin [8D]

En minä nyt tiedä onko tää varsinainen taito, mutta Niklas kirkui eilen ensimmäistä kertaa innoissaan. Meni poika hieman hämilleen siitä äänestä mikä sieltä suusta pääsi[:D]

Onko kellaan silleen, etta kun vauva yrittaa kovasti tehda jotain, mutta ei vaan taidot riita, ja sitten tulee parku?
Esim mulla on sellainen pieni pehmea helistin, mita roikotin pojan edessa, kovasti yrittaa tarttua, vaan EI OSAA ja turhautuu ja tulee parku. Tanaan myohemmin poika jopa tarttuikin ekaa kertaa mihinkaan esineeseen mita sille naytin! Taito taito! [:D]
Mahallaan paa pysyy jo pystyssa ihan koko aika, ei edes laita sita enaa maahan vaan sitten kun riittaa mahallaan olo, itketaan, mutta paa edelleen pystyssa. :)
Tanaan meni myos kadet yhteen, nyrkki vasten nyrkkia pum pum! 

Täällä alettiin aamulla kiljua, siis poika en minä [:D] Eka kiljaistiin, sitten ihmeteltiin että mikäs ääni toi oli, sitten piti nauraa sille [:D] Oli mahtava seurata miten Sisu vaihteli kiljaisujen voimakkuutta ja joka kerta se vaan oli yhtä mukavaa [:)] Nyt Sisu on muutenkin alkanut tarkkaan katsomaan mun ja miehen ilmeitä, ihan totisena tuijottaa [:)] Sitten kun vääntelee suuta tai päästää jotain ääntä, niin se kovasti yrittää matkia ja koko ajan hirveä hymy naamalla [:D]

Joo Aamu, meillä kanssa hermostutaan, kun pitäisi hirveesti enemmän päästä tekemään kuin mihin taidot riittää.... [:D]

JA, eilen meillä käännyttiin mahalta selälleen!!!  [:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Ekalla kerralla selkeästi ihan vahinko, neiti itsekkin ihan hämmästynyt että kuinkas tässä
nyt yhtäkkiä ollaankin näin päin!
Nyt sitten kääntyillään innokkaasti, mutta hermo menee heti kun on käännytty, kun ei malta
nykyään olla enää ollenkaan selällään......

Täällä kans hienosti pitkiä aikoja päätä kannatellaan ja kova poika on hymyileen, jokeltelee ja juttelee hirveesti ja täällä myös jasper välillä kirkuu kovaa [:)] Myös komentaa aina välillä jos sänky mobile lakkaa vaikka soimasta [:D] mahalta selälleen käänty jo reilun kuukauden iässä.. Myös yks päivä tarttui ekaa kertaa ite kiinni mummin sormeen [:)]

Mua nauratti eilen kun pidin sormella Sisua kädestä kiinni.. Se tarras siihen kummallakin kädellä ja vei suuhun ja alko imemään [:D] Meni hetki ja sitten alko naama vääristyä kun tajus että ei sieltä maitoa tullutkaan :)

Jee! Meidän tyttö on vihdoin oppinut nukkumaan vaunuissa!! Suurkiitokset illi78, se keulitus todella toimii joka kerta! Tyttö nukahtaa hetkessä ja nukkuu ainakin vaunulenkin ajan. Nyt neiti nukkuu ulkosalla mummin takapihalla. [:)]

Meillä on myös alettu hihkumaan, naurua odotellaan, ja uusia äännähdyksiä tulee koko ajan. Parina päivänä on jutusteltu jo pitkät ajat. [:)]

Jostain syystä meidän tyttöä ei kiinnosta vatsalle kääntyminen ollenkaan. Selällään on kiva olla. Välillä kääntyy kyljelleen, mutta ei kovin usein. Vatsalta on sen sijaan jo muutaman kerran käännytty selälleen.

Lelut on sen sijaan vihdoin alkaneet kiinnostaa. Niitä on kiva läiskiä ja mätkiä, muutaman kerran on ottanut kiinnikin, tosin vahingossa, luulen. [:)]

No niin nyt meilläkin tartutaan leluihin[:)] tai ainakin möhköfantti-helistimeen, joka on Niklaksen lemppari.
Voi kun vielä tottuis olemaan mahallaan niin tää äiti olis onnellinen. Huuto tulee vieläkin joka kerta.

Poika nauroi tänään ensimmäistä kertaa ääneen! Ihanaa vastapainoa rokoteitkuihin [:D] Ei hemmetti, kyllä vaan tippa tuli linssiin, oli se niin ihanan kuuloista <3

Ihanaa Emilia!!![:)]

Täälläkin naurahdellaan,vasta mutta hymyä tulee kyllä senkin edestä.
Huomannut oon että Unna utisee kun kutittaa ja sillon niitä naurahteluja on tullut sekä käsistä istumaan nostettaessa[;)]
Kahdella kädellä eilen tarttui vihreään norsuun ja yritti suuhunsa viedä,ihana[:)]

Eilen meillä oli joku ihmeellinen kehityksen päivä[:D]. Poika päästeli suustaan uusia kiljahduksia, kääntyi muutaman kerran mahalta selälleen, viihtyi pitkään yksin selällään lelujen kanssa, viihty TOOOOOOSI kauan sitterissä edessään roikkuvia leluja kosketellen. Ja suuhun tietty yritti niitä viedä[;)]. Koskaan ennen ei poika oo leluihin tarttunu, mut nyt kun ne oli suorastaan käsissä koko ajan ni sai niihin tutustua oikein kunnolla. Ja tänään sama "ison pojan" meno on jatkunu jutteluilla ja mahallaan viihtymisellä. Hui, kohta varmaan sit lähdetään jo hieman liikkeelle..

Takaisin