Uusi vuoden 2020 äitiyspakkaus julkaistaan pian!

Oletko odottanut uuden pakkauksen julkaistamista?

  • Kyllä

    Äänet: 14 73.7%
  • En

    Äänet: 5 26.3%

  • Kaikki äänestäjät
    19

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Vihdoinkin! Äitiyspakkaus 2020 julkaistaan Kela-Kertun Facebook-sivuilla, Kelan Youtube-kanavalla sekä Kelan Instagram-tilillä perjantaina 24.4. klo 10.00. Kuka muu on jo odotellut intona?
 
Joka vuosi yhtä intona oon odottelemassa :hilarious: Varsinkin makuupussin kuosi kiinnostaa ja pakkauksen värimaailma.
 
Viime vuonna järjestettiin äänestys haalarin kuosista, ja kaikkien vaihtoehtojen värit olivat musta-harmaa-valkoinen-akselilla. Ei erotu lainkaan Suomen maastossa lumi-loska-kura-keleillä.
 
Kyllä sitä aina odottelee minkä näköinen on. Aina toivon värikkyyttä. Sain itse 2019 pakkauksen, joka miellytti kyllä. Oli värejä enemmän kuin esikoisen 2015 paketissa. Haalarista olisin kyllä toivonut muuta, kuin harmaata. Muistaakseni en äänestänyt tuossa haalarin kuosiäänestyksessä juurikin siksi, kun kaikki vaihtoehdot oli mälsiä.
 
Itse en tykkää 2019 väreistä ollenkaan, varsinkin kun oma lapsi on tyttö. Ihan liikaa murrettua vihreää ja ruskeaa. Vaatteet ovat kuitenkin käytössä.

Esikoisen pakkaus oli paljon nätimpi, mutta valitettavasti olen antanut ne vaatteet kiertoon sukulaisille.
 
Muokattu viimeksi:
Otin vuoden 2019 pakkauksen sijasta rahan, koska paketissa oli liikaa mustaa, valkoista ja harmaata. Tylsiin väreihin ja kuoseihin ehtii aikuisenakin pukeutua (koska aikuisille ei muuta kaupoissa ole), joten mieluummin ostin kirppikseltä aikaisempien vuosien värikkäitä vaatteita. Esim. ne ihanat sateenkaariraitaiset potkuhousut sain kirppikseltä ilmaiseksi ja kirkkaan vihreä -raitaisen bodyn 20 sentillä.
 
Ootan tosi innolla. Pidin kovasti vuoden 2019 äitiyspakkauksesta. En tiedä vaikuttiko se, että esikoinen on poika joten vihreä sopi todella hyvin. Lisäksi vihreä on mun ehdoton lempiväri! :Heartred
 
Aina odotan innolla uutta pakkausta! Yleensä joka toinen vuosi on ollut värikkäämpi ja joka toinen tylsä ja ruma. Sain itse 2016 pakkauksen, joka sattui tietenkin olemaan todella ruma ja väritön. Taisin tykätä kahdesta bodysta, sini- ja vihreäkuvioisista.

Ostinkin jälkeenpäin 2015 ja 2017 pakkauksesta varastoon käyttämättömiä värikkäitä bodyja.
 
Viime vuonna järjestettiin äänestys haalarin kuosista, ja kaikkien vaihtoehtojen värit olivat musta-harmaa-valkoinen-akselilla. Ei erotu lainkaan Suomen maastossa lumi-loska-kura-keleillä.
No ompa ollut kummat värivaihtoehdot. Jos vaihtoehtona olisi ollut joku värikäs, olisihan se voinut hyvinkin voittaa!
 
Odotan aina julkaisua, vaikka en esikoisen jälkeen pakkausta enää ole ottanutkaan, enkä tule ottamaan tulevaisuudessakaan, vaikka mitään vauva tarvikkeita ei ole tallessa. 2013 pakkauksesta ei tullut kovin paljoa meille käyttöön ja sillä rahalla saa kuitenkin käytettynä aika paljon mieluisia vaatteita hankittua.
Kiva silti aina katsoa mitä sieltä minäkin vuonna löytyy.
 
Omaan makuun tämän vuoden pakkaus oli ihan kiva, joten varmaankin tulee otettua taas kolmannellekin.
 
Oli kyllä mitäänsanomaton, pliisu ja harmaa. Tykkäsin 2019 pakkauksesta paljon enemmän, kiva että sen saimme. Itse laatikko oli kuitenkin tosi kaunis ja tuo unilelu hauska.
 
Liian väritön ja näkyy olevan sisältö myös kutistunut :sad001
 
Aivan kamala pakkaus. Väritön, tylsä, mitäänsanomaton. Olihan siellä vissiin kaksi värillistä vaatetta. 2019 pakkaus oli huomattavasti kivempi, vaikka sekin jo aika väritön. Yleensä joka toinen vuosi ollut reilummin väriä, nyt mentiin vielä huonompaan suuntaan.
 
Muokattu viimeksi:
Mustavalkoraidallinen jäisi käyttämättä enkä voisi edes katsoa vauvaa, jolla ne on jalassa. Migreeni niistä tulee.
 
Takaisin
Top