Uusi ryhmä kiinnostuneille?

No mulla ois kyllä mammaleggaritkin ja yks ihan kiva valkonen tunika, mut jotenki en oo ihan varma niistä ku on ehkä se tunika vähän liian tissejä paljastava, joten mummot pökertyy :D tai papat :D. Löysin kyllä nyt jotain paitoja/lyhyviä mekkoja mitkä vois ehkä olla jopa vaihtoehto pellavapökien kans :) pittää vie koklata kaikkeja eri yhdistemiä. Tosta uimis jutusta en tiijä oikeen, mullei vielä ainakaan oo tehny mieli, mut tiijä jos kovin kuumaksi menee nii voip mieli muuttua :D
 
Itsellä kanssa vaatekriisiä pukkaa.. Viikon päästä ois yhdet kastejuhlat ja elokuussa myös ystävän häät. Yks vanha mekko taitaa vielä sopia kaikilta kohdilta tuonne kastejuhlaan, mutta elokuussa voi olla jo vaikeampi löytää vaatetta. Lisäks en meinaa löytää mistään kivaa bikini yläosaa, kaikki tuntuu olevan liian pieniä ja näyttävän siis nayrettavalta. Ois kuitenkin tarkotus vielä lähteä viikoksi reissuun miehen kanssa, kun kesälomat alkavat. Oisko kellään vinkkejä noihin bikini ostoksiin.. Perus h&m ynnä muut on jo koluttu ja niissä loppuu koot kesken..
 
Millon just kans elokuussa veljen häät ja voi sillon olla vielä tuskallisempaa tosiaan niiden vaatteiden kans. Mäkin löysin eilen illalla vielä yhen mekon mikä meni päälle, eikä näyttänyt ihan kamalalta, jopa söpösti korosti vaavimasua :) voi olla että päädyn siihen. Sitte ostin varalta valkoset pellavamammapökät, jotka vois olla yks vaihtoehto jos keksiä jonku nätin paidan sen kans. Mitään kovin löysää en halua ku näytän muuten siltä et öisin syöny viime kuukaudet turhan hyvin ja sit yrittäsin epätoivosesti peitellä niitä. Mielummin näyttelen tota masua vähän tiukemmassa :) Mut enköhän mää tässä jotain keksi, ennenkö huominen koittaa ja kaikki hiukset on tippunu päästä. Siinä oiski yks uus ongelma :D Ja ei ku peruukin ostoon.
 
sama bikini ongelma eikä täältä saanu ainakaan koko kaupungista riittävän isoja :( koko alkaa lähennellä jo 85ff ja ikää ei kuiteskaan oo ku päälle 20, joten en kyllä mtn mummouikkareita päälle suostu laittaan :D seppälästä löysin yhet 95dd:t mitkä sain sopimaan melkein, mut ei niillä kyllä yleisille paikoille uimaan mennä ja painaa ihan helvetisti niskaan.. mut onpa jotku millä ottaa kotona aurinkoa edes :D
 
Korjataan aluks vääriä uskomuksia uida saa vaikka tulis maitoa tai imettää. Miten esimerkiksi vauva uinti olisi mahdollista jos imettävä äiti ei saisi uida....
Mulla itelläni kuumassa kylvyssä lilluminen sai aikaan pari pientä tippaa tuota esimaitoa, muuten ei tissit vielä vuoda.
 
Niin pitihän mun noista liikkeistäkin kirjottaa mutta kun on tämä raskaus dementtia....
Mulla liikkeet tuntunut jo useita viikoja, koko ajan voimakkaampia. Mies tuntee kädellä liikkeet myöskin sillon kun otus potkii kovaa ja liikkeet myöskin näkyy tuossa vatsalla, sen verta kovia jo on. Viikkoja tänään 22+1
 
mul on senverran tota pläskikerrosta et tunkin tuntuu ihan hetkeen ulkopuolelle :DD mut ihana kuulla et saiski uida <3 kesä ja tuleva loma pelastettu siis! :)
 
No onhan se kiva jos tukalat ilmat pistää päälle niin pääsee vähä varpaita uittaan :) Mullei tota bikini ongelmaa oo kun ei niin jätit tissitkään (80C) on ollu nyt käytössä. Uhkaavasti kyllä vaan koko ajan kasvavat, tursoovat jo joistain ihan huolella ulos. Varmaan kohta pistää uusinta ostoksille vai ostaako imetysliivit jo suosiolla. Täälläkin on jo liikkeet tuntunu ja näkynyt pitkään ja on kunnon mojotuksia. Mieskin viimeksi eilen illalla sai tuntea pikkuisen potkut. Niin ja butter, eihän sulla mun mielestä kyllä niitä läskejä ole, kyllä ne sieltä kohta sullakin erottuu.
 
Meillä tulee täyteen sunnuntaina se 22 viikkoa :) ens viikko töitä ja sitte 4 vko lomailen :)
 
Mua henk.koht ärsyttää aivan suunnattomasti ihmiset jotka valittaa olevansa läskejä vaikka ovat täysin normaalipainoisia. Itellä ollut vuosia ongelmia painon kanssa syömishäiriön takia ja oma kehonkuva on vääristynyt edelleen. Vaikka itellä onkin läski olo varsinkin nyt raskaana ollessa niin tiedän etten muiden silmissä mikään läski ole. Anteeks avautuminen mut mua vaan ärsyttää tollaset kitinät, eri juttu jos oikeasti on reilusti ylipainoa. Siskoni aikoinaan näpäytti mua huolella koska hänellä ylipainoa on reippaasti ja ite olin laiha mutta valitin olevani läski, sisko loukkaantui oikeasti pahasti ja kysyi mikä hän sitten minun mielestäni on kun on kaks kertaa mun kokonen.
 
Niin, ei se butter tainnut ihan sanoa olevansa läski mut jotain masun rasvoista puhui. Kyllä mullakin tuntuu et reisiin rulee tavaraa, mut en voi sanoa olevani läski. Lähtöpaino ollu alle 56-58kg tienoilla ja pituutta 168cm, mut aina mullon reisissä ollut tavaraa, niin lihasta ku vähän ihraakin, mut emmä niistä puhu kun ei se mun elämää oo haitannu eikä ne muillekkaan näy jos en esittele :D ja urheilemalla koitan pitää ne kurissa. Mut nyt huomaa et vähän ovat paisuneet väkisellä. Onhan se aika kamalaa jos oikeasti ylipainoisen tai ison ihmisen kuullen haukut ensit itseä läskiksi ja mietit sitten sanojas kun katsot itseäs ja sitten katsot toista. Aina kun ei ihmiset voi lihavuudelleen mitään, toiset varmasti pystyisivätkin, mutta ei ole välttämättä tarpeeksi tahtoa tehdä sille mitään vaan hyväksyvät itsensä sellaisenaan ja sillon kyllä muidenki pitää hyväksyä. Ja kaikki ei varmasti hyväksy itseään sellaisena, mut eivät silti osaa tehdä asialle mitään, se on jokaisen henk. kohtanen valinta. Ainahan kaikella on rajansa, mikä on terveydelle hyväksi ja mikä huonoksi. Kuitenkin tässä koko jutussa on kaksi ääripäätä, on liikalihavuus ja anorektisuus ja kumpikaan ei ole terveellistä, jokin elimistöstä meinaa pettää, oli se sydän tai mikä tahansa. Mut me ei ihmiset olla ikinä samanlaisia. On niin erinlaisia tottumuksia ja elämäntapoja joita käytetään elämiseen ja mä ainakin hyväksyn kaikki sellasena kun ovat. Mun paras ystävä on ylipainoinen, mutta yrittää koko ajan tehdä asialle jotain mitä nyt lapsen ohella yh-äitinä kerkeää. Ja mä kannustan sitä kaikessa mikä auttaa vaan jaksamaan ja saamaan sen paremman fiiliksen. Niin ja vielä kaikki tosiaan ollaan yksilöitä. Kaikki mikä kilot raskaudenkin aikana tuleekin, niin joko lähtee pois aika nopeaa tai sitten jäävät tai osa vain jää. Sitäkään en tiedä et mikä on munkin kohtalo, sittepä selviää. Teen kyllä kaikkeni et ei jäis yhtään, niin on mulle itelle parhain ja tiedän et jatkan urheilua myös lapsen saatua :) Mut joo, tässä vähän mietteitä. Mulla kyllä olis paljon ajatuksia ku jaksas vaan kirjottaa, oon siis kova puhumaankin. Kova homma vain näin puhelimella näpyttää. Hyviä vointeja kaikille ja kaikenlaiset ihmiset kunniaan <3 mulle tärkeitä on et sydän ön kultaa ja olkoon vaikka sata kiloa heinää tai rautaa päällä.>
 
Hassu viesti mun mielestäni.. painan veinaan.tällähetkellä sen 82kg ja oon reippaasti yli painoinen siis ! :0 kyllä muakin vituttaa ku laihat tai edes normi painoset vinkuu läskeistä mitä ei ole.. olen ollut kauan ylipainoinen ja juuri ennen raskautta sain tiputettua 15kg .. olikohan toi sun viestis nyt tarkotettu jollekkin muulle ? :0 ?? Sori kirjotus virheet känny keksii ite sanoja eikä näy tekstiä mitä kirjotan ..
 
Yhden kerran eläissäni olen kehdannut näyttäytyä bikineissä ja housuissa .. piimeellä ja hyvin humalassa ... Sortseissa en kehtaa edes omalle takapihalle joten kyllä niitä itsetunto ongelmia muillakin on .. en ees tiiä mitä mun piti selittää ku jäin ihmettelemään kommenttia ..:D
 
No siis ainakin noista kakkos sivun kuvista päätellen ei hirmuisolta/lihavalta näytä ja niiden lisääjänä näyttää olevan butter :) siitä päättelin. Mistään painoistahan ei oo ollut puhetta meillä aijemmin, mut musta niissä kuvissa oleva ei oo kyllä hirveen ison näkönen tyyppi. Mut niin sekava toi edellenin viesti juu vähän oli.
 
No siis ainakin noista kakkos sivun kuvista päätellen ei hirmuisolta/lihavalta näytä ja niiden lisääjänä näyttää olevan butter :) siitä päättelin. Mistään painoistahan ei oo ollut puhetta meillä aijemmin, mut musta niissä kuvissa oleva ei oo kyllä hirveen ison näkönen tyyppi. Mut niin sekava toi edellenin viesti juu vähän oli.
 
No siis ainakin noista kakkos sivun kuvista päätellen ei hirmuisolta/lihavalta näytä ja niiden lisääjänä näyttää olevan butter :) siitä päättelin. Mistään painoistahan ei oo ollut puhetta meillä aijemmin, mut musta niissä kuvissa oleva ei oo kyllä hirveen ison näkönen tyyppi. Mut niin sekava toi edellenin viesti juu vähän oli.
 
lähinnä odeccalle vastailin särkke :) mut juu siis kuvistahan saa aina semmoset ku ite haluaa.. voi ottaa sen 50 kuvaa ja valita niistä ne mitkä huijjaa eniten laihemman näköseksi ja kuvia voi myös aina muokata mutta hyvähän se on jos en kauheelta mursulta niissä näytä ;D tosta painosta vaan ku odecca sano että ärsyttää jos normaalipainoset piipittää "läskeistään" mutta kun en ole normaalipainoinen vaan lähempänä 100kg ku viittäkymppiä .. :D
 
No sekin. Joo, en ollu ihan varma et kummalle tarkotit :) mut ei ne kuvat huonolta näyttänyt :)
 
Niin kuvan perusteella ei tosiaan mitään läskiä näy, kuvasta veikkaisin max 60-65kg
 
Samat sanat :) et jos yöltä näyttää niin vois luulla et ihan sama paljo se paino on :)
 
Takaisin
Top