Uusi ryhmä kiinnostuneille?

oho :D oisinpa vielä jonainain päivänä 60kilonen, ehkä yläasteella viimeks painanu ton verran :D mutta joo tohon saa tosiaan 20kg lisätä :D
 
Mä voisin sen vaikka tehdä, mutta jonkun pitää olla mun kaveri fbssä että pystyn uuden ryhmän luomaan.. Niin jos joku laittais mulle täällä viestillä omat tiedot nii pystyn lisäämään fbsä kaveriksi ja sit ehkä jopa luomaan sen ryhmän :)
 
Mä olisin kiinnostunut myös tulemaan mukaan fb:n ryhmään. Itselläni on laskettu aika 9.10.2012 ja olisi kiva keskustella samassa tilanteessa olevien kanssa. Joten kertokaahan mikä ryhmän nimeksi tulee =)
 
Minäki laitoin viestinä siulle nyt yhteystiedon niin miutkin saa lisätä facebookissa. :)
 
Vaikka en kyllä tiedä että tarvitsiko miun antaa noita tietoja,et oisko riittänyt vaan että yksi antaa ne, mutta no, meni jo. :D
 
No ei se mitään vaikka tulikin molemmilta :) Siinä kun sitä ryhmää tekee niin pitää heti pystyä lisäämään kavereita siihen niin parempi vaan kun on enemmän ku yks nii varmasti saa tehtyä sen :)
 
Eli nyt on uus  ryhmä fb hen luotu :) Löytyy nimellä Lokakuun rakkaudet<3 sinne vaan kaikki nyt ketkä haluaa, ja pyritään kuitenkin täälläkin ees jonkun verran pitämään keskustelua yllä, jos on niitäkin jotka eivät halua tuohon fb ryhmään tulla :)
 
Pakko kommentoida tuota masujen kokoa :D Minä en pystyny enää kunnolla tunikoilla peitteleen rv 13 jälkeen eli oli pakko kertoo työnantajalle, sillä halusin, että kuulee minulta. Aika pian sen jälkeen alkoi tulla kyselyjä raskaudesta, vaikka pomo olikin malttanut pysyä asiasta hiljaa. Kohtukin kasvanut nopeaa eli rv 18 sf-mitta huiteli yläkäyrän yläpuolella, mutta varsinaiseen eka mittaukseen mennessä oli tasoittunut jo lähes keskikäyrän tuntumaan. Maha on silti kasvanut tasaiseen tahtiin ja on jo nyt samaaa kokoluokkaa kuin 10 vkoa edellä olevalla ystävälläni. Minusta tulee siis todennäköisesti valtava. En ole saanut vielä yhtään kuvaa otettua. Meinasiko joku muuten otattaa masukuvia kuvaajalla? Itsellä harkinnassa, kun ovat niin kauniita :)
 
ajattelin otatuttaa kyllä :) ite harrastan valokuvausta, mut oon huomannu et itestään voi mitenkään päin ottaa siedettäviä kuvia vaikka kuinka laittas jalustimellä ajastinta päälle niin eihän siitä mtn tuu juosta sit sinne kameran eteen ja toivoa parasta :D ja mies on ihan tumpelo kameran kanssa.. :D
 
Takaisin
Top