Uusi marraskuisten lista. :)

Mulla on aika venyvä haitari.... :) Olen joko niin pitkällä että laskettu aika ois 17.11 tai sitten se on vasta 1.12. Ultra äänessä lääkäri ei viikko sitten oikeen tienny. Se pikkasen ihmetytti. Kuitenkin vauva on 9mm pitkä. Eli en varma lasketusta ajasta vielä. Ens viikolla tarkentuu Uässa uudelleen mutta Eka lapsi, yksi keskeytys takana. 36v. Ihmeraskaus (ei pitäny koskaan saada lasta) KYS.

Eikku77, mulla oli ultrassa pari viikkoa sitten 7+1 alkio 10mm pitkä, vastasi pituudeltaan vauvakirjoissakin mainittua pituutta niille päiville, auttaako yhtään arvioinnissasi? :)

Päivitetty... mutta voi olla virheitä kun tabletilla teen...

ps. ja jos joku huomaa keskenmenoja niin voi ilmottaa niin poistelen listalta... en pysty joka keskusteluu seuraamaan niiden etsimksessä... :/

ja ymmärrän että itse km. saanut ei jaksa/muista tänne ilmotella... voimia heille<3

Miulla on laskettu 1.12, mutta kaks aiempaa on syntynyt rv 38, joten eiköhän tääkin jo marraskuussa synny.
Eli 1.12. / Catjus / 32 v / kolmas / PKSSK

Mulla oli tänään nt-ultra, la olisi kuukautisten mukaan 26.10. ja se ei siitä ultrassa nyt sitten muuttunut, vaikka ovulaatio on varmasti ollut jonkin verran myöhemmin. Mutta mennään nyt sitten tuolla kun ei vielä muusta tiedetä. Mun ikä on nyt 30 v. mutta la-aikaan sitten 31 v. :)

eikku77, sulla on muuten sma juttu, mä oon omien laskujen mukaan niin että 16.11 LA mutta ultrassa menee sinne 30.11.-1.12

Täällä eräs, joka ei aikonut liittyä millekään foorumille tähän asiaan liittyen, mutta kuinkas kävikään..

Eilen oli ensimmäinen neuvola, joka hieman antoi uskoa että kai tässä oikeasti odotetaan. Keskenmenon pelko on kyllä hirvittävä, viime yönä näin taas painajaista siitä, mutta täytyy vain koittaa luottaa ekaan ultraan asti päästävän (nyt viikot 8+4). Meinas itku tulla kun hoitaja kuvaili 12-viikkoisen jo touhuilevan vaikka mitä, että on mitä odottaa <3.

Eli siis: 29.11./Yxvaan/22v/1.lapsi/KYS

Korjaus minun tietoihin: LA muuttui ultrassa 17.11. Tosin np-ultrassa voi vielä uudelleen muuttua.

Täällä on kans yks joka uskaltautuu!
Laskettu aika 21.11/ Piipa/ 26/ 1 lapsi/ Hyvinkää.

Tää on ihan superjännää! Mun ei koskaan pitänyt pystyä saamaan lasta (asia viimeksi todettu tammikuussa 2014), mutta kaikesta huolimatta olen nyt raskaana ensimmäisellä yrityksellä. Toivottavasti kaikki menee hyvin :)

7.11/sintti14/30/3lapsi/kätilöopisto ois mun :)

Sent from my HTC Desire using Vau Foorumi mobile app

Mut vois kans lisätä listalle :) 7.11./Ellishattara/3.lapsi/TYKS :)

Muoks, LA siirtyi 29.10. <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Muokattu viimeksi:
Hei! Uusi ilmoittautuu!
Vielä ei ole ollut ultraa, ainoastaan neuvolakäynti ja sen perusteella täällä olisi
22.11/haisu/2.lapsi/kätilöopisto

:happy093

Takaisin