Uusi lista

elikkäs täälläkin yks elokuinen mamma emoticon

La 9.8 ikää on viel hetken 25 (14.2) tulee sit 26 :)
Toinen mukelo olis tuloillaan. ja oulussa ainaki toistaseksi asustellaan eli oys. 
 

Heippa!

Liitytäänpä joukkoon mukavaan!
Ikä 37-vee (pian 38-vee), ensimmäinen lapsi, la 15.8. ja sairaala LKS

Tunnen olevani aika ikäloppu teidän nuorempien joukossa...emoticon

 
Ilmeisesti on joku vika käyttäjätilissä tai muuta, sillä tämän ketjun ja 3 muuta näin vasta tänään ja nyt on tosi tyhmä olo kun tuonne vanhaan ketjuun olin ilmoittanut itseni :D Onneksi joku ihana ihminen oli minut sieltä bongannut. Kiitokset tästä. :)
 
Mutkin voisi tuonne laittaa. :) Eli laskettu aika on 13.08. ja ensimmäistä odotan. Ja 18 vuotias.
 
sisita, mä kyllä koitan bongata sieltä sun täältä kaikki listaan mukaan.  Muutkin on tonne vanhaan listaan laittanut joten ei hätiä mitiä :)
Harmi kun mitä pidemmäksi toi lista kasvaa niin sen pienemmäksi muuttuu teksti, saa jo tihrustaa nähdäkseen...
 
Moikka! Mulla oli toi paikkakunta väärä, eli oikee on Rovaniemi/LKS ja tänään sain tietää että kaksoset on tulossa
 
Mulla on tosiaan muuttunut tuo laskettu aika. Ennen se oli 14.8. mutta nyt totellaan päivämäärää 10.8.2011. Ja synnytyspaikka on KYS.
 
Minut kans sais listalle laittaa.. Elikkä 21v. ensimmäistä odotan, LA 23.8.11 ja K-PKS:ssä pitäs pikkusen maailmaan tulla :)

Kiitos
 
Heips!

Liittyisin myös mukaan,olen täällä taustalla seuraillut jo pitkään.
Eli olen 32v. ja toista odotan,esikoinen on 8v. LA on 12.8. ja synnytys sairaala TYKS,Turku :)
 
Kiitos Moon listasta.. Kiva nähdä että meitä on jo näin paljon:) Ja pysyy vähän kärryillä tästä porukasta:)
 
Tervehdys!

Minutkin voisi listaan lisätä. Eli ikää 26-v. ensimmäinen raskaus, laskettu aika 21.8. ja KYS.
 
Hej

Miutkin vois listaan lisäillä :> Eli LA 16.8, ikä 23, paikkakunta Vantaa ja jorviin ois tarkotus mennä synnyttelemään.
 
moi!

Mutkin voit laittaa. Eli la:25.8 ikä 18 eka lapsi <3 paikka kunta joensuu
 
moi!

Mutkin voit laittaa. Eli la:25.8 ikä 18 eka lapsi <3 paikka kunta joensuu
 
Takaisin
Top