Uusi lista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Moon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Moon

Sukkela juttelija

jostain syystä ei enää tuo linkki toimi, toivottavasti saa selvää (tää vau pienentää ton listan...)

Loppukuulle voisi minutkin laittaa jo listaan, vaikka LA on vielä epävarma. Eli piste 32v ja 2. tulossa. :) Kiitos, Moon! emoticon

Minut voi poistaa listasta, valitettavasti.
Perjantaina ultrassa ei näkynyt elomerkkejä, viikolla 6 keskeytynyt kehitys. emoticon Päivän piti olla ihanin aikoihin ja alkoikin oikeen ihanasti neuvolassa ja sen jälkeen ultrassa saikin päivä ikävän käänteen ja olikin kaikkea muuta kuin odotettiin. Kamalinta aikoihin.

Elämä jatkuu ja yritys sitten joskus, vaikka vaikeelta nyt tuntuukin. Toivon teille muille oikeen hyvää jatkoa ja parempaa onnea.

Hei täällä olis yks lisää elokuisiin. En ite osannut lisätä itteäni listalle jos olisin voinutkaan. Eli LA 11.8 Tiisa 30 1. K-PKS

Täällä ilmoittautuu viimeviikolla positiivisen testin tehnyt! :)
LA ois laskurin mukaan 29.8 nimim. Tha-87 1 lapsi ennestään ja olen 23v. Sairaala olis Seks.

opettelen tätä käyttämään että toivottavasti laitan nyt oikeaan paikkaan.elikkä ninsku ja 26v toinen lapsi ja l.a 4.8  ja synnytys roissa eli onko se nyt LKS :)

Moon, kirjoitinko yksityisellä sulle tuon viestin äsken vai :D? hitto mä en vissiin osaa tänne kirjoittaa!

Kerrataanpa vielä, eli olen raskaana ja la ois 13.8.11. Toista lasta odotan, esikoinen nyt 7,5kk poika.
Oulussa asutaan joten OYS:ssa synnytän, jos sinne asti päästään, toivottavasti! (Mulla tuli km lokakuussa)
Niin ja olen 20 vuotias :) Tuleekohan tämä viesti NYT oikeaan paikkaan, voi apua :D

ei hätää miiuski, tulihan se tieto listaan sitäkin kautta :)

Pahoittelut muuten jos joku puuttuu listasta!  Yritän aina bongata kaikki mutta tiedän että kaikki elokuiset ei tässä vielä ole.  Joten vinkatkaa ihmeessä jos puututte listasta!

Mulle voi vaihtaa ton LA:n 6.8. Omalta neuvolalääkäriltä ei olla vielä aikaa saatu, mutta ite pidän tuota päivää, kun kerran kahdessa ultrassa näin ollaan laskettu..emoticon

Tampereella esikoista odottelen 29 vee, 9+5, laskettu aika arvioitu 5.8.2011. Varmistuu ultrassa loppukuusta. Tosin mulle on tehty trakelektomia Naistenklinikalla HYKSissä reilu vuosi sitten, joten sektio on ainoa vaihtoehto eli varmasti aiemmin tulee jos sinne asti vain päästään..keskenmenon riski kun on kovin suuri ainakin toisen kolmanneksen ajan vielä. Neuvolan täti tosin sanoi että "otat rauhallisesti niin hyvin se menee" =D ja kun olen jo ihan alussa käynyt Naistenpolilla ultrassa niin sydänäänet ainakin kuului jo ennen joulua <3

Täältä voisi laittaa listalle taas yhden uuden odottajan, eli laskettu aika 23.08. Helsingistä :) ikää on 22 vuotta.

Takaisin