UUSI äitiyspakkaus!=)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Rosalina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä tuon pakkauksen vastine rahalla saa vähän käytettyjä vauvan vaatteita kirppikseltä jo ison pinon ja sopivammat väritkin!
En ottaisi.

Mä tykkään tosta uudesta pakkauksesta tosi paljon! värit on just mun mieleen ja on toi uusi toppapuku paremman värinen kun se aiempi. Kyllä me ainakin otetaan kun onhan noille vaatteille aina käyttöä ja se rahasummakin on tosiaan ihan surkea verrattuna siihen mitä kaikkea tossa saa.

Äitiyspakkaus on MAHTAVA idea ja etu! Ulkomailla ei ole vastaavaa tuotetta (ainakaan täällä ruotsissa), joten kyllä ehdottomasti ensisynnyttäjänä pakkauksen ottaisin jos saisin. Ihan hyvä että on myös "rahallinen vaihtoehto" niille jotka eivät sitä halua, niin säästyvät pakkaukset niihin perheisiin jolle sillä on käyttöä. 

Itse 80-luvulla nukkunut ensimmäiset kuukaudet ko. laatikossa ja 90-luvulla toimi meidän kissan synnytyskoppana. Sinne sai neljä pientä pentua synnyä rauhassa! :)

Lelulaatikkona käyttäisin pakettia, jos sen nyt saisin. HIENO ON!

Tosta paketista tekee mun silmään "poikien värisen" turkoosi body ja potkarit ja sitten noi vihreäraidalliset potkarit. Mut muutoin on aika neutraali, saa sitten ite lisäillä väriä mielensä mukaan. Meiltä itse asiassa jo löytyykin tuo turkoosi body ja poikaväristä huolimatta istui ihan hyvin myös tytön päälle, kun lähti kiertoon seuraavalle tarvitsijalle :) Noita pikkusia vaatteita vaan on varastossa jo niin paljon, etten tiiä ottaisinko tuota vai ei...

Kattelin pakkausta jo ennen raskautta ja nyt kun mennään rv5:llä niin ton pakkauksen tulen varmastikin keväällä saamaan. Alunperin ajattelin että toiselle ei tarvitse ottaa, mutta kun toi on niiiiin ihana pakkaus, että ei voi vastustaa! Mun mielestä värit on tytöille ja pojille sopivia. Kaikkia ei toki voi tehdä tyytyväiseksi. Mahtava etu kyllä suomalaisille ja niille jotka ei halua tulee rahaa...

Ensimmäistä kertaa elämässä tässä tilanteessa.
Minusta tuossa paketissa on järkyttäviä vaatteita! Sinapinkeltaista, ruskeaa, turkoosia, retroo...
Harmaat ja valkoiset ihan ok. Mies lohdutti, että otetaan vaan pakkaus. Monet niitä ovat kuitenkin muiden vaatteiden alla, voi kotona käyttää ja mökillä.
Vaatetta varmaan kuluu kuitenkin paljon siis tarkoitan, että pyykkikoke laulaa.

Meille tuli tänään tua paketti ja kyllä tykkäsin! Ihanat värit oli kun vertaa vanhaan pakkaukseen ja oikeen ivana helsinki body ja potkuhousutki oli saatu mukaan :) haalarit olis voinu olla pienempiä niin olisi saanu heti sitte käyttöön :)

Takaisin