UUSI äitiyspakkaus!=)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Rosalina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jos nyt niin ihanasti kävisi, että tärppäisi, niin ottaisin varmaankin tuon ÄP:n, vaikka mietin jo, ettei sitä otettaisi :D Todella ihania vaatteita on kyllä!

Tuo uus pakkaus on kyl aikas ihana! Aion ottaa. Mulla muutenkin tarkotuksena lapsille säästää ainakin noi makuupussit ja antaa kun ovat aikuisia. :)

Makuupussi ois kiva, mutta tuo ulkohaalari ja yleissävy: Niin "harmaa"!! Vaikka vaatteisiin voikin omia yhdistellä. En ottaisi, onneksi ei tarvitsekaan.

pakko kait se on ottaa ku on kivemmat vaattet mitkä oli 2011 laatikos :)

onhan se kuiteski enemmän arvonen ku ne rahat ja kyllä vaatteille on aina tarvetta, etenki jos toinen lapsi tulee veljeensä ni saa vaihtaa muutamaan otteeseen päiväs :)

Vaatteille on aina tarvetta, ja ihan kivalta tuo pakkaus näyttää! :)
Olin kyllä ihan tyytyväinen 2010 pakkaukseenkin jonka tuolloin otimme. Ja tuo rahasumma on mielestäni aika pieni... 

Ihana sisältö tän vuoden pakkauksella. Turkoosit ja keltaiset mielyttää omaa silmää, ja kyllähän noille muillekin varmasti tulee käyttöä. Onhan tuo haalari vähän tylsän harmaa, mutta... Kyllä nuo muut värit korvaavat sen sitten. :) Otetaan ihan varmasti!

Aivan ihana on tuo uus pakkaus, laatikkoineen päivineen :)
Voi olla että me ei keretä sitä saada, vaan tuo edellisvuotinen.. Vai kuinka kauan ennen syntymää ne yleensä ne lähettää? En muista, kun on melkein kymmenen vuotta edellisestä :) Hakemus on jätetty kolmisen viikkoa sitten.

ÄP:n saa yleensä noin pari-kolme viikkoa siitä, kun hakemus on laitettu vetämään, riippuu tietysti hieman esim. vuodenajasta (kesälomakauden aikana voi mennä pidempäänkin) sekä paikkakunnasta. Toisilla paikkakunnilla toimitus tapahtuu erinopeasti, toiset muualla taas saavat viikkotolkulla odottaa omaansa.
Mutta eiköhän tuota vanhaa pakkausta riitä vielä pitkälle syksyyn, luulisin. Aiemmin kai uutta pakkausta on alettu noin suurin piirtein siinä kesäkuun korvilla (tai toukokuun lopusta, huhtikuussa siis aiemmin julkaistiin uusi pakkaus) jakamaan, eli nyt kun pakkaus vaihtuu eri aikaan niin oisko se sit syys-lokakuuta kun uus pakkaus tulee jakoon kenties...? Saapi nähdä...:) Tää on ihan arvailua vaan.

Tosi hienot värit noissa vaatteissa, varsinkin tuo turkoosi ja oranssi/keltanen!. Hyvältä näyttää ja tuollainen paketti saadaan tuossa loppuvuodesta joskus, ei kyllä ole vielä edes hakemus vetämässä, mutta kyllä sen kerkeää =)

Kiitos Alissa vastauksesta. Tänään tulikin itseasiassa kelalta postia ja pakkaus tulee parin viikon sisällä :) Mukava päästä niitä vaatteita hypistelemään, vaikkei nyt uus pakkaus tulekkaan.
Nauttikaa te loppuvuoden odottajat siitä!

Itse sain sen 2010-2011 pakkauksen vähän aikaa sitten, mutta mielummin olisin tämän ottanut! Värit ovat paljon kivemmat kuin siinä edellis vuoden. :)

onhan toi äp pakkaus kivan värinen mut jotenki tulee sellanen olo et se on enemmän pojille ku tytöille.. :) kuitenki otan tuon pakkauksen vaikka onhan noita entisiäki mut ei tuol rahal saa noinkaan paljon tarpeellisia tavaraoita/vaatteita ku tuol pakkaukses on.. :)

Oon kyllä kanssa kuullu tosipaljon positiivisia kommentteja tästä uudesta kokonaisuudesta :) vaatteet ovat kuulemma paljon mukavemman näköisiä ja sopivat sekä tytöille että pojille. Itse tykkäsin sukupuu ideasta :) en ole vielä nähnyt kyseistä laatikkoa, kelan sivut ei toimineet ?

En ymmärrä kuka valitsee värit näihin vaatteisiin. Ite en käyttäisi noita oransseja, vihreitä tai turkooseja tytölle. Käyttäisivät sitten vaikka enemmän valkoista niin vois ite lisätä värit. Mutta kyllähän tosta saa enemmän vastinetta ku siitä rahasta, myy vaikka noi "poikamaiset vaatteet" pois jos tulee tyttö. Mutta onhan tää hieno etu, en mä sitä vähättele. Mitat oli vaan ainakin viimeksi päin mäntyä meidän tytölle. Kun oli sopivan mittaset niin oli kireet mahan kohdalta ja päin vastoin (meidän tyttö oli pitkä ja laiha kun syntyi etuajassa).

En tykkää eikä  kyllä otetakkaan kun on esikon jäljiltä vaatetta yllin kyllin.en pidä yhtään valkosesta,harmaasta..liian väritöntä.tässähän on sentäs enemmän väriä ku viime pakkauksessa mut kuosit on kyl järkkyjä..turhan retroo miun makuun :P 
ja enemmän toi kyl pojille suunnattu miusta on.
tumman harmaa haalari on kyl niin masentava..ois vaikka vihree,kävis jopa kummallekkii ;)

Uüdessa äp on enemmän värejä, joka on tervetullut. Pidän kyl tästä uudesta pakkauksesta ja ilman muuta äp hankitaan (tai no laitetaan kelalle paperit), kun esikoisesta on kyse ;)

Hieno on! vauvakuume nostaa päätään, taas.  Sukkahousut hyvä lisä. Meillä käytetään sukkiksia vauvalla.

Takaisin