uudistunut foorumi

~Jäde~

Päivystävä dosentti
jepjep,siinähän se aihe olikiin,eli mitä mieltä olette uudistuneesta foorumista??ite en tykkää niin ollenkaan!!!hyvä että pääsin koko pirun sivulle ja rupee muistuttaamaan muutenkin liikaa fb:tä.jää täällä nyt keskustelut huomattavasti vähemmälle meikäläisen osalta. :greet025
 
Kaippa tähän tottuu ajallaan.. Mutta en kyllä mäkään ollu mitenkään ihastuksissani tästä uudesta ulkoasusta..
 
minua harmittaa se kaikista eniten että eiliset kirjoittamani viestit ovat kadonneet.. ja tänään kun kirjoitin yhden viestin niin se on ainoa joka on löydettävissä. jonka vuoksi nyt en löydä niitä aiheita joihin olin kirjoittanut hurjat määrät.. :sad001
 
no jos nyt tähän hätää jotain positiivista yritän löytää ni noi hymiöt on parempia mut seki hymiöloota liikkuu miten sattuu.ja miten musta aloittelija on muka tullu??liittyneenä kumminkii joulukuulta asti ja nyt muka oon joku aloittelija.ja pah. :iamwithstupid
 
Ei voi kyllä sanoa, että tykkäisin tästä uudesta foorumista. Entinen oli huomattavasti helpompi ja mukavampi käyttää kun tää uus. Enää ei riitä et kirjautuu Vau:n sivuille vaan tänne pitää kirjautua vielä erikseen.. Noh, nähtäväks jää miten paljo tänne tulee enää kirjoteltua, lukemassa varmaan käyn edelleen ja kai tähänki ajan kanssa tottuu..
 
Olin "mukana" kun tämä foorumi viimeksi uudistui, porukkaa kaikkosi hirmusti, eikä tämä ole palannut ennalleen :sad001 Tämäkään muutos ei näytä toiminnallisuutta ainakaan vielä parantaneen... Eihän näitä toistemme tekstejä voi enää edes "tykätä", paitsi toki Facessa! En todella halua sotkea omalta kohdaltani näitä foorumeita keskenään! Täällä kirjoitan asioista jotka eivät todella kuulu 95% heistä jotka ovat ystäviäni Facessa.
 
kyllä nyt on kaikki viimosetkii täältä hävinny,niin hiljaseks menny :sad010 vai onko muut keksiny sateiselle päivälle muuta tekemistä?
 
Naperouinnissa polskittu aamu ja iltapäivällä mennään Piippolan vaari konserttiin. Itse mielellään olisin täälläkin foorumilla tuon Facen lisäksi, koska ihan kaikesta en ole kyllä valmis omalla naamalla keskustelemaan, mistä ehkä tulee halua jutella täällä. Nythän tuo II-ryhmä on ihan kohtuullisen kokoinen vielä, mutta silti joitain asioita tulee olemaan mukavampi keskustella täällä enemmän anonyyminä :notworthy
 
en tykkää ollenkaan että on uudistunut.. en saa tickeriä näkyviin ja muutenkin tuntuu paljon hankalammalta käyttää...
 
Onko muilla sama ongelma, et vau:n sivulle ja tälle foorumille pitää kirjautua erikseen molempiin?:/
Mie en ainakaan pääse foorumille enää vau:n kirjatumisella niin ku ennen.
Ansku9: Kannattaa tehä uus tickeri, näin ainaki itte sain sen taas toimimaan.:)
 
Eiköhän tähänkin taas totu, mutta alkuun tuntuu kyllä ärsyttävältä, kun on niin erilainen. Toisaalta, onhan tässä jotain hyvää: kun aiemmassa foorumipohjassa klikkasi foorumin etusivulta jotain ketjua suoraan (esim. raskausklubien uusinta), meni se ketjun ensimmäiselle sivulle, nyt menee suoraan viimeisimmälle. Yksi klikkaus siis vähemmän. Ja se, että jos nyt tulee kirjautumatta lukemaan viestejä ja haluaakin sitten johonkin vastata, ei kirjautuminen poista sinua siltä sivulta. Pääsee suoraan kirjoittamaan sille sivulle viestiä. Tämä tosin voi tarkoittaa juuri sitä, että sitten vau:n sivuille joutuu erikseen kirjautumaan.

Nyt ainakin minulla näkyy taas nuo tickerinikin. Kunhan nyt pidetään keskustelua yllä, niin eiköhän tähän totu! Niiden keskusteluiden takiahan täällä käydään kuitenkin. :)
 
Voi jessus tää uusittu foorumi on jotenkin niiiiiin sekava. :sad001 Mulla näkyy kahtena jotkut noista kommenteista ja itse keskusteluista (siis otsikot näistä keskusteluista). Kuvatkin tainneet hävitä tuhka tuuleen. En tykkää, mutta silti yritän seurailla mitä täällä tapahtuu.
 
Miulla oli käyttisnimenä ^Hennah^,mut nyt ku tää foorumi uusittii,ni se muuttu jokski ihmeeks..mite sen nimen saa muutettuu?? help
 
Mulla tää tökkii ja hidastelee. Mielestäni nihkeä, saa nähdä vaikuttaako kirjoitteluuni.. :/
 
Voi apua, mikä uudistus tapahtunut Lapissa ollessamme! Minulla kyllä vähentää aktiivisuutta. Kun käyn kurkkaamassa omilta sivuilta päivän sanan, en viitsisi enää erikseen kirjautua tänne foorumille. Muutenkin sekava ja hidas.
 
No joo,piti uusiutumisen vaikuttaa munkii kirjotteluu mut eipähän sillä näytä vaikutusta olevan :) hmm..mites noi vanhat vähemmän pinnalla olevat keskustelut on tullu tohon alkupuolelle??nyt tää on kyllä ihan sekasi.
 
Risoo ihan huolella tuo hymiöiden omavaltainen eestaas meneminen. Yritä siinä nyt valita mitä käytät kun sivut selaantuu itsestään vähän väliä! *vihainen hymiö*

Muuten olen jo tottunut uusiin sivuihin :)
 
Takaisin
Top