uudet taidot

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mohomaha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meilläkin muuten on noi jalat löytynyt, kiva yrittää jotain soseita syöttää kun sitten siellä suussa on samaan aikaan lusikka, nyrkki ja sukka [:D][:D]

Petupapu: Repesin nauramaan tolle ajatukselle... [:D]

Hih... Mä kauhulla odotan, koska toi neiti keksii sen päristämisen... Sitte se syöttäminen vasta vaikeutuu... hih...

Hehee, yhdellä tutulla on vähän reilu 6kk poika joka päristelee ihan jatkuvasti, on kuulemma ihan tuskaa yrittää saada mitään ruokia pysymään suussa kun ne on aina äidin naamalla tms. [:D][:D]

en tiiä onko tää taito,vaan Jami on hirveenä ruvennu kieltään pyörittelemään ja koko ajan tossa huulien välissä tai sit sitä työnnetään ulos-sisään-ulos-sisään..hauskan näköstä välillä[:D] mikä lie juttu tuokin..

Luca on jo nyt noin kuukauden päivät harjoitellut ryömimistä, mutta tuloksetta. Taaksepäin vaan mennäään ja pyöritään ympyrää. Nyt hän siis on varmasti kyllästynyt. Nyt Luca nousee konttaus asentoon. Heiluu siinä hetken ja miettii miten pääsee näin eteenpäin. Harjoitus on kova jäämme oottelee millon hoksaa miten jalkoja ja käsiä tulisi liikuttaa. Meillä taitaa jäädä ryömimis vaihe välistä.

Täällä kans löytyny jalat [:)]
Myös lattialla ollessaan yrittää peppua nostaa ylös että saa jalat koukkuun mut meil on nii liukas leikkimatto ettei kauheesti tulosta tuu. navan ympäri pyöritään ja taaksepäin on menty 30cm [:D]

meillä on menossa Liekki-kala kuivalla maalla-vaihe. Mahallaan ollessaan nostaa jo kyynärnojaa ja peppua, eri tahdissa tosin mut paras on tää kuviokellunta, ylä- ja alakroppa nostetaan ylös ja mahallaan ähistään et miksei liikuta[:D][:D] päristys oli vähän aikaa poissa kuvioista mutta tänään löyty taas..sopivasti tota syömistä aatellen. Ja seisominen ja pomppiminen on ihan parasta, vaikka joku oli saanu noottia pojan seisottamisesta niin mä ainakin annan kun toinen selkeesti jo haluu sitä harjotella[;)]

Meillä ei siksi sitä seisottamista suositella koska pojan jalat yliojentuu ja varpaat sisäänpäin kääntyneet. Kun yhden pojan jalkojen kanssa jo taistellaan niin en toista varvastukselle altista vaikka hyppisi sylissä koko ajan[:)]

Ylisuloista on kun poika laittaa nenän ruttuun ja tuhisee, sitten nauretaan päälle<3
Kyljelleen kääntyy lattialla muttei ympäri, paitsi yöllä meidän sängyssä kääntyy usein vatsalleen. Isompien liikkeellelähtöä kun miettii, niin näyttää siltä että tämä jätkä menee samaa rataa, eli puolen vuoden toisella puolen vasta liikehdintä kiinnostaa. Juuri yksi päivä miehen kanssa seurattiin kuinka hienosti siirtää leluja kädestä toiseen ja nappaa niitä lattialta, ihan huomaamatta oppinut[:D]

Meilläkin on jalat löytyneet ja aina vähän väliä täytyy tarkastaa, että ne on tallella [:)].

Jonkunlainen pärisyttäminenkin meillä on keksitty ja sitä tottakai harrastettiin suu täynnä peruna-porkkanasosetta [8|], mutta nyt ei olla taas hetkeen aikaa viitsitty päristää.

Vatsalta selälleen osaa kyllä selkeesti kieräyttää itsensä, mutta taisi pää kolista sen verran ettei oo nyt hetkeen viitsinyt itseään kääntää [:-].

Meillä löytyi varpaat[:)] Sylissä ollessa ja sitterissä syödessä hiplailee niitä taukoomatta[:D] Lattialla vaan kattelee niitä kun ei makkarat oikein anna myöden ottaa kiinni[:D][:D]

Meil on kans samanlaist kielen pyörittelyy ku Henniv teil, oon koittanu miettii et mikä ihmeen juttu tää on.
Ja sama ku Skallon Liekillä toi nostetaan käsil ja sit kaikki raajat ylös. Hassun näköstä... aattelin et jos ois jotenkii et automaattisest liikkuu jalat ja kädet samaa aikaa ku päästää käsil maasta irti.
Ja peili on alkanu kiinnostaa uudellee, vien sylis niin lähelle et ylttää siihin ni hakkaa niin vimmatusti käsil, yrittää ottaa peilikuvakäsist kiinni ja hauskaa on!

Nea on oppinu maiskutteleen vaikkei sillä ois yhtään mitään suussa. Mä en ite voi sietää jos joku syö suu auki ja siten päästää sellasen äänen, täähän on käytönnössä sama ääni ja mä helisen täällä ittekseni kun ei Nea sitäkään ymmärrä jos sanon sille että lopeta [:@][:@]

Meil on opittu päristeleen, kuola vaan lentää kun toinen innoissaan pärlää [:D] Onneks ei oo vielä keksiny kokeilla samaa silloinkun syödään [8|][:)]

tääl kans päristely on kova juttu,myöskin maiskutellaa.joskus kun autollaki ajaa maiskutus vaa kuuluu takapenkiltä[:D]

ALKUPERÄINEN: mohomaha

Nea on oppinu maiskutteleen vaikkei sillä ois yhtään mitään suussa. Mä en ite voi sietää jos joku syö suu auki ja siten päästää sellasen äänen, täähän on käytönnössä sama ääni ja mä helisen täällä ittekseni kun ei Nea sitäkään ymmärrä jos sanon sille että lopeta [:@][:@]

sama[8|] oltiin joskus veljentytön kans reissussa ja mua raasto kun neiti(silloin 6 vee) mässytti ja maiskutti suu auki aina syödessään ja sain sen sit itkeen kun ärähdin siitä koko ajan[:D][:D] mutta pietään huolta että nää muksut oppii tavoille eivätkä ainakaan ihan ton ikäsenä enään maiskuttele[;)]

Meillä esikoinen on oppinut naksuttelemaan suullaan ja kuulostaa ihan samalta kun BB-Nino kun sekin koko aika siellä töllössä naksuttelee ja hitto kun meinaa mennä hermot siihen [:D]

joo meilläkin maiskutellaan ja päristellään..toi päristely on onneksi(!!)nii pientä, et siitä ei hirveetä sylki tai ruokasotkua synny![:D] lauantai aamuna Jami käänty selältä melkein mahalleen..käsi hannas vielä vähän edessä,mutta jospa se kohta...meno on ihan hirvee sylissä,tulee melkonen vili vilperi tuosta kyllä kun liikkumaan alkaa..saa isänsä juosta perässä[;)][:D]
ja miten voi noin pienellä ihmisellä olla niin järkyttävät voimat[:-][:-]saa ihan oikeesti hirmu kovasti kahdella kädellä pitää kiinni,kun sylissä pitää poikaa..

Täällä on nyt löytyny jalat, opittu päristämään niin että kieli on suusta ulkona ja kuola vaan lentää (luojalle kiitos ei vielä ruoka suussa), myöskin on alkanut nostamaan ylävartaloaan suorille käsille.. [:)]

Pläääh, meillä Jemina on alkanu päristelee jo jonkin aikaa sitten ja sitä TODELLAKIN täytyy tehdä aina silloin kun syödään!! Niin että puurot on äitin naamalla! [:D]

Jemina tänään ensimmäsitä kertaa pääs vähän eteenpäin! [:)] Nappas leikkimatosta kiinni ja veti itteään eteenpäin niin että sai haluamansa lelun käsiinsä [:)] Äitin iso tyttö <3 Jonkin aikaa Jemina on kans seisonu itte kun käsistä pitää kiinni. Hetken jaksaa siinä kökötellä ennenku polvet antaa periks [:)]

Takaisin