uudet taidot

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mohomaha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
[:)]Jami käänty just äsken mahalta selälleen..tätä ei oo lattialla ennen tehnyt,sängyllä on vahingossa kääntynyt,mutta siinä saattaa alusta vähän viettääkin,että on helpompaa...selältä mahalleen vielä harjottelee,käsi ottaa vastaan,nii ei pääse kääntymään[:D]
Ja tuo on alkanu mahallaan möngertää eteenpäin,nostaa pyllyä ylös ja liukuu eteenpäin[:D]

Heh... Täälä ei oo kyllä mitään edistymistä tapahtunu liikkumisen suhteen moneen viikkoon. EIKÄ HAITTAA!
Muistaakseni jostain luin, että yleensä 6 kk iässä tämä kääntymisen taito osataan.
Sen olen huomannut, että neiti oikein harjoittelee tuota tavaran siirtämistä toisesta kädestä toiseen käteen ja sitten taas toiseen. Ja sitte harmitus tulee kun ei se toinen käsi päästäkkään sitä lelua niin helposti [:D] Taito kai se on sekin [:D]

Meidän tytöllä on nyt ikää 5 kk ja 1 vk. Tällä hetkellä kääntyilee sekä vasemman että oikean kyljen kautta selätä mahalleen. Mahalla ollessaan nostelee kovasti peppua ylös ja yrittää päästä kiukulla eteenpäin mutta onnistuu lähinnä liikkumaan vähän taaksepäin. :) Viime päivinä on onnistunut mahallaan pyörimään oman napansa ympäri. Kovaa työtä tuntuu tuo liikkumisen opettelu olevan!

Meillä mennään jo ja lujaa taaksepäin. hetkessä on jo hukassa kun menee niin vauhdilla. eteenpäin ei pääse kuin vahingossa [:D]

Meillehän toi mahalleen kääntyminen ei oo pitkään aikaan ollu enää uus taito, ja sillonku sen oppi nii piti sängyssäkin kääntyä. Nyt pitkän ajan jälkee taas aina kun Nea silmäänsä vähän raottaa keskellä yötä nii samointein mahallee! Illalla se ei malttanu ees nukahtaa kun piti kääntyä ja pyörähtää. Kun sen laitto "normaalisti" sinne nii hetken päästä pää näky taas. Että mistä tää nyt niin taas pompsahti, kun vanha juttukin jo?! [:D] Lattiallahan se ei pysy nykyää selällää ollenkaa, mut toi sängys kääntyminen jäi.
No onneks vaunukopassa ei yritä [8|]

Pakitusta ja pyörimistä akselin ympäri täälläkin, mutta eteenpäin ei vielä pääse tarkoituksella.

Juu, että näin meillä [8|] Tää tapaus varmaan sitten jo konttaa / kävelee ennen joulua.. Mihinhän se mun pieni vauvani katosi?? [&:][:(][:D][:)]

Kuva on vähän huono kun tuli kiire ottaa kuva ennenku maha taas lässähti lattiaan, en uskoisi jos ei olis kuvaa todisteena..

Sitähän mä pelkäänkin [:D] Sais olla mun pieni vauvani vielä vähän aikaa.. Onneksi ei vielä kuitenkaan kovin pitkään tuossa asennossa pysy, mutta ahkerasti sitä treenaa joten kai mun pitää alkaa henkisesti valmistautuu [&:][:(][:)]

Waude wau Petupapu! [:D] Mä olin käymässä viime tiistaina yhdellä kaverilla, jolla on Jeminaa kaks kuukautta vanhempi tyttö ja se mennä vilisti kontaten pitkin lattioita niin pirusti että huh huh! Ihan rupes kauhistuttaa et eikai Jeminakin parin kuukauden päästä oo jo tommonen! äitin pieni vauva.. [&o][:D][:D]

viime vauvalehdessä oli muistaakseni 8kk ikänen joka oli just oppinu konttaa. Eikö ollukki, se rapuryömijä vai peppukiitäjä jutussa? Meilläki haetaan tollasta asentoo välillä mistä petapapu on saanu kuvankin napattua, mutta tuskin nyt vielä aletaan konttaa [:D]

En usko että meilläkään vielä mihinkään konttaamaan ollaan lähdössä, on sen verran huteran näköistä tuo heiluminen vielä. Jos eteenpäin tahtoo niin kyllä se vielä ryömimiseen tyytyy, tai sitten heittäytyy mahalleen eteenpäin tuosta konttausasennosta, ihme ettei ole nokkaansa tökännyt lattiaan [8|] Nyt on pari päivää mennyt niin ettei ole edes yrittänyt enää nousta, joko on unohtunut tai sitten ajattelee että vanha juttu jo, keksitääs jotain uutta [;)][:D]

Meillä noustiin tänään ensimmäistä kertaa konttausasentoon [:D].
Asennossa ei pysytä mutta noustaan aina uudelleen, kunnes hermo menee...

Meillä on nyt selkeesti unohtunut / jäänyt vähän taka-alalle toi konttausasentoon nouseminen ja tyttö alkanut enempi keskittyä tohon ryömimisen harjoitteluun. Hyvä vaan, ei ainakaan pääse karkuun vielä niin nopeesti [:D]

Kylläpäs yhden päivän aikana voi tapahtua paljon... [:D]

Eilen oli oikein "uusien taitojen päivä".
Ensin neiti rupes pyörimään lattialla kellonympäri (tehnyt sitä aikasemmin vain sängyssä).
Hetken päästä neiti oli kääntynyt selältä -> mahalleen
Ja illalla löyty vielä jalat... Eli niistä otettiin kiinni.
[:D]

Takaisin