uudet liberovaipat

kirmiina

Jostain jotain jo tietävä
Onko kellään samoja kokemuksia uusista ohuemmista liberoista kuin meillä?
Nyt jo useamman kerran tullut sivuvuotoja ja kun on paljon pissaan esim. aamulla vaippa aivan roikkuu ja jää iso rako vaipan ja ihon väliin.
Edellisissä liberoissa ei mitään tällaistä.
 
Oon huomannu myös että nää uudet vaipat ei oo yhtä hyviä ku ne edelliset. Mun yks kaveri puhu ihan samaa, että yöllä tulee usein pissa läpi. Meilläkin oikeestaan just viime yönä oli menny sänky märäksi. Ja must tuntuu et niitä ei saa yhtä tiiviiksi ku edellisiä.
 
Meillä on vaipat toimineet ihan moitteettomasti. Ei ohivuotoja, istuvat hyvin, ja tykkään kun ovat ohuempia kuin edelliset. Ja ostettiin kokoa 5 kun vanhoista paksuista vaipoista käytettiin kokoa 4 :-D Tosin meidän tyttö ei ole mikään megapissijä, vaan vaipat on usein yön jäljiltä melko kuivia..

Hieman ne tietty tuoksuvat, kun ne paksummat Liberot olivat ihan hajuttomia, mutta kyllä Pampersit haisevat pahemmille.
 
Hei
Te ketkä ette tykkää uusista liberovaipoista.. Laittakaa palautetta liberolle, jotta saataisiin taas vanhan mallin vaipat käyttöön. Tekisivät sitten vaikka molempia malleja, että olisi kaikille jotakin. Koska itse olen ainakin todella pettynyt tuohon liberon uudistukseen.. Tulen siirtymään johonkin toiseen vaippamerkkiin, mikäli libero ei palauta vanhoja vaippojaan.  Meillä poika pissaa ihan tolkuttomasti etenkin öisin ja vanhat liberot olivat yökäytössä tosi hyviä.. Uudet eivät pidä isoa määrää pissaa. Nyt olen käyttänyt yövaippoina Pamperssin koon 6 vaippoja, mutta liberoita ei täällä Saksassa saakaan mistään. Mutta todennäköisesti pysyn pampersseissa ellei vanhoja liberoita löydy.
 
Kerkesin jo yhteen keskusteluun valittaa, et en tykkää yhtään noista neloskoon (7-14 kg) liberon vaipoista. En tiiä onko just niissä mitä uudistusta tapahtunu, mut kuten jo kirjoitin: ihme lettuja!!!
Kolmoskoon vaipat oli vielä äärettömän hyviä. Onneks meillä on pääasiassa vaan yöllä käytössä kertsit, mut pahasti tosiaan aamuisin roikkuu, eikä istu kunnolla.
 
Meillä vaihtu uusien liberoiden myötä pampersiin.En jaksanu niitä ohivuotoja ja kun vaippa tosiaan roikku haaroista ja siinä oli iso rako vaipan ja ihon välissä.
 
Meillä ollut käytössä Liberot alusta asti ja nämä uudet, ohuemmat ovat aivan pop! Neidin on mukava liikkua niillä ja istuvat hyvin.

Meillä on vielä käytössä myös Liberon "vanhan" mallin housuvaipat yövaippoina - sillä ohuempi, runsaasti pissinen vaippa tuntuu aiheuttavan enemmän punoitusta, koska ihoa vasten tulevat kerrokset ovat ehkä aavistuksen ohuempia kuin vanhassa - mutta ei onneksi ohivuotoja ole tullut.

Pamperssit ei toimi täällä mallinsa eikä hajuongelmansa puolesta. Onneksi on kuitenkin merkkejä mistä voi kokeilla mikä on omalle lapselle se paras.
 
Takaisin
Top