Uudenmaan odottajat

Keskustelun 'Laskettu aika 2017' aloitti HennuN, 26 marras 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. HennuN Aloittelija Kesämammat 2017

Ketä muita odottajia Uudellamaalla? :)

Itse asun Porvoossa ja toinen lapsi tulossa.
    • Tykkää Tykkää x 1
  2. emppu87 Aloittelija

Meillä esikoinen tulossa :binkybaby ja asutaan Helsingissä ,tällä hetkellä rv 15 + 2 ,toka uä- käynti vasta huhtikuun alussa, LK 25.08 :love017
    • Tykkää Tykkää x 1
  3. KatjaMaria Aloittelija

Moikka! Meillä kanssa ensimmäinen ja kauan odotettu sekä toivottu aarre aluillaan:Heartpink
    Tänään 7+1, varhaisultrassa yksityisellä käyty ja eka neuvola olisi ens viikolla.
    Ja Lohjalla asutaan:)
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. Rita29 Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Keravalta olen :) tänään rv 5+1, varhaisultraan varattu aika 2.5 ja neuvolaan 12.5
  5. Zeni86 Ihastunut foorumiin Marrasmammat 2017

Moikka :)
    Asutaan Espoossa ja meillä myös esikoista odotellaan ja itseasiassa varhaisultran mukaan sieltä näyttääkin tulevan kertaheitolla kaksi :p
    Tänään 10+2, eka neuvola takana ja kovasti odotellaan aikaa np ultraan :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 4
  6. Rita29 Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Zeni86, onnea!! Jännää saada ensimmäisenä heti kaksoset :)
  7. Zeni86 Ihastunut foorumiin Marrasmammat 2017

Kiitos Rita29, olihan tuo aikamoinen ylläri :)
    Eniten jännittää raskauteen liittyvät riskit, jotka nyt nousi aika merkittävästi, mutta ei auta kuin toivoa että kaikki menee hyvin :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 1
  8. Rita29 Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Zeni86, joo toivotaan parasta et kaikki menee hyvin :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  9. ellikki85 Rakastunut foorumiin Joulukuun mammat 2017 Syysmammat 2016

Moro vaan, asun Vantaalla toista odotan eka vasta 6.5kk joten yllärinä tuli et näin nopee raskauduin uudelleen rv 6+5 menossa, torstaina varhaisultra et nähdään on siellä ees elämää :)
    • Tykkää Tykkää x 4
  10. puhvis Tuttu foorumilla Syysmammat 2017

Heippa! Täällä myös Espoosta ja rv 17+4 tällä hetkellä :) yksi sieltä olisi tällä kertaa tulossa, 3 viikkoa vielä pitäisi jaksaa odottaa rakenteeseen :grin
    • Tykkää Tykkää x 1
  11. Zeni86 Ihastunut foorumiin Marrasmammat 2017

Onko sulla puhvis aikaisemmin tullut enemmän kuin yksi kerralla? :)
  12. puhvis Tuttu foorumilla Syysmammat 2017

Zeni, ei, ensimmäinen tulossa :) oli huonosti aseteltu tuo lause näköjään :D tosin oltiin varauduttu että voisi olla toinenkin kun hoidoilla on tämäkin saatu aikaiseksi :)
  13. Zeni86 Ihastunut foorumiin Marrasmammat 2017

Okei, jotenkin luin lauseen hassusti tai sit halusin lukea rivienvälistä väärin :-D :p
  14. Quantistico Uusi käyttäjä

Helsingissä pääasiassa vaikutan, raskauviikkoja nyt 25+1 ja esikoinen tulossa! Mies haaveilee jo suurperheestä, minä odotan vain että saan tämän ensimmäisen maailmaan ja miten sitten sujuukaan...
    • Tykkää Tykkää x 1
  15. Rita29 Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Hei meillä sama! Mies haluaisi kaksi tai enempi, mutta mä olen tällä hetkellä vielä sitä mieltä, että kunhan nyt ensimmäinen tulisi ja katotaan sitten, miten raskaus sujui jne.
  16. Sun89 Tuttu foorumilla Syysmammat 2017

Helsingistä, esikoista odotellaan :) rv 18+4 ja reilun viikon päästä rakenne :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  17. pookkana Naimisissa foorumin kanssa Maalisäidit 2020 Huhtikuunmammat 2015 Joulukuun mammat 2017

Espoosta minäkin ja toista lasta odotan rv 9 :) Onko tarkoituksena nähdä jossain kohtaa livenä?
    • Tykkää Tykkää x 1
  18. Zeni86 Ihastunut foorumiin Marrasmammat 2017

Mun mielestä ois tosi kiva idea treffata jossain vaiheessa, tai mitä mieltä muut olette? :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  19. ellikki85 Rakastunut foorumiin Joulukuun mammat 2017 Syysmammat 2016

Juu oon treffejen kannalla ehdottomasti :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  20. puhvis Tuttu foorumilla Syysmammat 2017

Juu täältä ollaan kanssa mukana! :)
    • Tykkää Tykkää x 2

Jaa tämä sivu