Uudenmaan odottajat

Meillä esikoinen tulossa :binkybaby ja asutaan Helsingissä ,tällä hetkellä rv 15 + 2 ,toka uä- käynti vasta huhtikuun alussa, LK 25.08 :love017
 
Moikka! Meillä kanssa ensimmäinen ja kauan odotettu sekä toivottu aarre aluillaan:Heartpink
Tänään 7+1, varhaisultrassa yksityisellä käyty ja eka neuvola olisi ens viikolla.
Ja Lohjalla asutaan:)
 
Keravalta olen :) tänään rv 5+1, varhaisultraan varattu aika 2.5 ja neuvolaan 12.5
 
Kiitos Rita29, olihan tuo aikamoinen ylläri :-)
Eniten jännittää raskauteen liittyvät riskit, jotka nyt nousi aika merkittävästi, mutta ei auta kuin toivoa että kaikki menee hyvin :Heartred
 
Heippa! Täällä myös Espoosta ja rv 17+4 tällä hetkellä :) yksi sieltä olisi tällä kertaa tulossa, 3 viikkoa vielä pitäisi jaksaa odottaa rakenteeseen :grin
 
Onko sulla puhvis aikaisemmin tullut enemmän kuin yksi kerralla? :-)
 
Zeni, ei, ensimmäinen tulossa :) oli huonosti aseteltu tuo lause näköjään :D tosin oltiin varauduttu että voisi olla toinenkin kun hoidoilla on tämäkin saatu aikaiseksi :)
 
Okei, jotenkin luin lauseen hassusti tai sit halusin lukea rivienvälistä väärin :-D :p
 
Helsingissä pääasiassa vaikutan, raskauviikkoja nyt 25+1 ja esikoinen tulossa! Mies haaveilee jo suurperheestä, minä odotan vain että saan tämän ensimmäisen maailmaan ja miten sitten sujuukaan...
 
Helsingissä pääasiassa vaikutan, raskauviikkoja nyt 25+1 ja esikoinen tulossa! Mies haaveilee jo suurperheestä, minä odotan vain että saan tämän ensimmäisen maailmaan ja miten sitten sujuukaan...
Hei meillä sama! Mies haluaisi kaksi tai enempi, mutta mä olen tällä hetkellä vielä sitä mieltä, että kunhan nyt ensimmäinen tulisi ja katotaan sitten, miten raskaus sujui jne.
 
Helsingistä, esikoista odotellaan :) rv 18+4 ja reilun viikon päästä rakenne :)
 
Espoosta minäkin ja toista lasta odotan rv 9 :) Onko tarkoituksena nähdä jossain kohtaa livenä?
 
Takaisin
Top