Uudelleenraskautuneet

Onnea TyttöKoo !!
Mahti homma,kunnon viisikko!emoticon
Mikä ikähaitari näillä jampesterilla nyt sitten on ??emoticon

Iso Kiitos kaikille!

Pojat on siis 12v, 9v, 7v (nämä 3 mun edellisestä liitosta) ja Onni on nyt 7kk. Tulevan pikkuveljensä kanssa Onnille tulee ikäeroa 11kk, joten saavat toisistaan mahtavat leikki- ja tappelukamut, tuen ja turvan emoticon

Niin mieletön fiilis on kyllä tästä kaikesta, ettei mitään rajaa... ei oikein pysty sanoin nyt kertomaan, mitä kaikkea mielessä liikkuu...

niin ja summerwine, meillähän on koirakin-yllätys yllätys-uros emoticon   mutta mulla on silti valtaa täällä, don´t worry!!!!

Onnea Tyttö Koolle uutisista! On noi pojat ihania! emoticon me ei tän ekan kans otettu selvää sukupuolesta mutta varmaan teen toisin jos toisen viel joskus saan, sit se pikkuheebolainen tuntus varmaan oikeesti joltain tyypiltä kun tietäs kumpi tuleeemoticon

Nyt vielä tätäkin kautta paljon onnea Tyttö Koolle poika uutisista emoticon

Hienon veljesporukan oot puuhaillu :D

Onnea vielä tätäkin kautta!!! emoticon

On siin mahtava veljessarja kyl sit... Oisha ne veljet jo hemmotellukii siskon ihan pilalle ;D Kuten sanoit, saa Onni samanikäsen leikkikaverin :)

Kaiketi se niin on, että toisen kohdalla tuntee liikkeet aikasemmin kun ekassa raskaudessa. Selailin tossa vanhaa kalenteria, että mitä kopion uuteen niin törmäsin tekstiin jossa luki 23.tammikuuta kohdalla että "liikkeet tuntu :)" Muistan sen tilanteen niin hyvin kun ekan kerran tunsin.. Kateltiin miehen kans hotel babylon-sarjaa, joka on meiän molempien mielestä hyvä sarja ja sit pam, sie se huiteli masussa menemään ja minä heti miehelle että KATO KOSKETA KOITA emoticon

Viirukhan ja muut: Kiitoksia onnitteluista!
 Juu, me ainakin hankitaan tuplat, vähän pakko kun ei tuota ikäeroa ole kuin se 11kk. Ja meillä onneks tuplat mahtuu hissiin, se helpottaa elämää.

Mulla on oma olo ollut tosi hyvä, mutta nyt taas huomaa kun tuolla lumessa tarpoo, niin ei paljon tarvitse kun supistelee. Ei nyt mitenkään hirveen ilkeesti, mutta tuntuu anyway inhottavalle. Siitähän ne tuolla sairaalassa varoittelivat, että supistukset varmasti kiusaa aika aikasin...

Torstaina olis mulla neuvolakin ja samalla Onni pääsee mattimyöhäisenä 6kk-neuvolaansa. Tai oikeestaanhan se on jo 7kk, kun oli silloin flunssainen niin ei lähdetty punnituksiin ym. Mut samapa tuo kun ei mitään rokotuksia tule.

Eipä tässä sen kummempia, kovasti ollaan pakattu kamoja viikonlopun muuttoa varten ja rankalla kädellä myös heitetty turhaa tavaraa pois.

Hyviä vointeja!

Meillä olis nyt sitten eka neuvola takana. Jeminan vein mun äitin siskolle siksi aikaa hoitoon niin sai ihan rauhaksiin jutella uuden terkan kanssa. Tosi mukavalta vaikutti. :) Pinon sain taas paperia kotiinvietäväksi, vaikka sanoin että melkein kaikki löytyy jo ennestään. Tyrkkäs kuitenkin mukaan kun sanoi, että tässäkin ajassa on paljon ehtinyt suositukset muuttumaan. Onpahan iltalukemista jos ei ihan heti joku ilta uni tuu silmään. Seuraava aika onkin sitten lääkärintarkastus kahden viikon päästä 2.2 :)

Sitten ultrauutisiin. Sain tänään varattua meille ajan huomiselle alkuraskauden ultraäänitutkimukseen! klo 16.15 olis sinne meno. Päätin sitten kuitenkin varata ajan tonne yksityiseen äitiysneuvolaan kun silloin puhelimessa mulle sanottiin et olis jo ens viikoks saanu ton lääkäriajan, mut se siirtykin kahen viikon päähän. En millään halunnu odottaa sinne asti! :D Huomenna siis saadaan tietää mitä tonne masuun oikeesti kuuluu!! Oon kyllä ihan täpinöissäni! Näinköhän maltan nukkua?!

Viime yönä muuten näin unta, että oltiin mun miehen kanssa ultrassa ja sitten lääkäri sanoi, että täältä löytyy kaksi sykkivää sydäntä. Mulle tuli siinä unessa sitten niin huono olo, että oksensin. :D Täytyy toivoa, että ei olis mikään enneuni! Jeminakin kun on vielä niin pieni niin mulle riittäis tällä kertaa kiitos ihan yksi vauva vaan.

Laura ja syystähti rv7+1 kuittaa ja palaa huomenna asiaan ultrauutisten kera!! emoticon

Nyt on ultrassa käyty! Vaavilla oli kaikki hyvin - luojan kiitos! Mutta pikkuinen oli hieman oletettua pienempi. Se selittäisi sen haalean viivan raskaustestissä vielä silloinkin kun kuukautiset oli jo viisi päivää myöhässä. Lisäks keskenmenon jälkeen kun ei oikeen koskaan tiedä tarkkaan miten se kierto menee. Lääkäri sanoi nykerön vastaavan kooltaan noin rv6 kokoista. Sain uuden ajan tasan viikon päähän torstaille, jossa sitten lääkäri arvioi mulle uuden lasketun ajan ja tarkistaa vielä että kaikki on kunnossa. Muutan tuota tickeriä sitten viikon päästä kun saan sen uuden la:n. Sydämensyke hyvä että näkyi, mutta mikä tärkeintä - näkyi kuitenkin! emoticon

Ihana kuulla LauraElina! emoticon
Kieltämättä näitä teidän uudelleenraskautuneiden juttuja on ihana lukea... Ehkä olen alkanut pikkuisen salaa toivomaan sitä itsellenikin (vaikka jyrkästi olen ollut sitä mieltä, että ei enää)... mutta mutta... Niin monta muttaa...  

Ihana kuulla LauraElinan uutisia <3 Haikee mutta ihana olo tulee kyllä kun lukee teidän raskausjuttuja,välillä käyny mielessä,että olis se toinen pieni jo niin ihana asia,vaan josko nyt oottas sinne että Jami on vuoden kaksi ja alottas sit "yrittämisen" :) malttaa,malttaa..ehkä;)

Kaimalle onnea! :)
Gibsoni, sama juttu! :D tosin en taida olla ihan järjissäni niitten haaveilujen kanssa. Oon monta kertaa vaikeina hetkinä vannonu ettei toista vauvaa tule. Mut nyt kun huomaa miten paljon tyttö kaipaa toisten pienten seuraa ja arkikin on helpottunu kun tyttö liikkuu. Nimenomaan näitten toisten mammojen raskausjuttuja lukiessa alkaa haaveilemaan toisesta. Mies on kuitenkin aika varmasti päättäny ettei enempää haluais kun sillä on kaksi ennestään. :) Vaikka on sanonu ettei se satavarma ole kun ymmärtää muakin.

Hyvä toi gipsonin kommentti :D Mutta joo, myönnetään että täälläkin päiviä jollon vois jopa ääneen ehdottaa että nyt toista perään. Kaikkein järkevintä tuntuu kyllä olevan pitää suu tiukasti kii :D Ei vielä... Ei
Upeeta LauraElina! Onnea paljon!  [img]http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/e035.gif[/img] 

Guten Tag!

Ihana, aurinkoinen pakkaspäivä, jotenkin ihan kevään tuntua on ilmassa vaikka pakkasta onkin yli toistakymmentä.

Odotan jo kuin kuuta nousevaa tulevaa lauantaita. Onni menee kummitädilleen yökylään ja isommat pojat on isällään viikonlopun. Mun vanhemmat vie meidät ja siskoni miehensä kanssa syömään sen kunniaks, että ovat maksaneet asuntolainansa pois. La Famigliaan ollaan menossa ja sieltä tullaan kotiin nautiskelemaan kahdenolosta ilman ketään lasta. Ihanaa!!!

Perjantaina pitäis Onnin toisen kummitädin tulla Helsinkiin, puhuttiin että mentäis syömään ym. Mutta se saattaa muuttua vielä monta kertaa-ei uskalla siitä vielä riemua repiä liikaa.

Tampereen kylpylästäkin saatiin postia tänään: tarjoavat meille kahden vrk:den arkireissua loma-asuntoon hintaan 99€ (2aikuista ja max. 2 lasta). Viikonloppulisä on 50€. Mietittiin että oltaisko menty nyt keväällä sinne Onnin kanssa, kun ei kuitenkaan voida koko porukkaa mukaan ottaa. Sais ennen pojan syntymää käydä vielä pulikoimassa ja nauttimassa.

Niin ja ollaan menossa syyskuussa pitkäks viikonlopuks Dubliniin! emoticon Ollaan mietitty Irlantiin menoa jo monta vuotta, Dublin kiehtoo meitä molempia tosi paljon jostain syystä. Nyt vihdoin päätettiin ihan ex tempore, että lähdetään sinne syksyllä kun on meidän vuosipäivä. Saatiin mun vanhemmat asumaan tänne siksi aikaa, joten lastenhoitoakaan ei tarvitse miettiä.

Neuvolassa tuli käytyä vissiin toissa viikolla(?), iloinen yllätys oli painonnousu. Ainoastaan 5kg on nyt kertynyt, jee! Ja ollaan kuitenkin yli puolivälin. Olo on muuten ihan ok, mutta supistelee tosi herkästi ja tuntuvat aika ilkeiltä. Mutta tätähän tiedettiin odottaa, joten ei tulut yllätyksenä.

Jees, muuttokin saatiin hoidettua kunnialla ja tosi nopeesti oli kaikki kamat paikoillaan. Vaikka remppamiehillä tulikin tosi kiire, niin helvetin hienoa jälkeä ovat tehneet! Nyt kelpaa asustella vaikka sinne asti kun lapset lentää pesästä.
Ajatelkaa, just tajuttiin että enää vaan 5 vuotta siihen kun esikoinen menee kutsuntoihin ja siitä sit armeijan harmaisiin.... APUA!!!!! Ja itselle kilahtaa se 35 tauluun nyt keväällä, huh! Mutta koen olevani vielä nuori ja vetreä (vaikka tällä hetkellä olo on kaikkea muuta...).

Tää Heffalumppi lähtee nyt ruuanlaittoon ja odottamaan Onnin toista kummitätiä kylään. Hyviä vointeja kaikille!!!

Sainpas aikaiseksi! :D

Täällä on nyt se uusintaultra takana! JA KAIKKI OLI HYVIN! Siellä se pikkuisen sydän löi niin mahottomasti että teki mieli alkaa laulaa sitä Jungle drum-kappaletta! emoticon "My heart is beating like a jungle drum.." :D Lääkäri laittoi oikeen kajarit päälle ja saatiin kuulla se pikkupikku sydämen tykytys tu-tum-tu-tum <3 emoticon Laskettua aikaa nyt sitten joudutaan varmaan siirtämään, mutta tässä viikossa hän oli kasvanut täysin normaalisti. :) Ens viikon keskiviikkona olis kääkärineuvola niin jos se antais mulle sitten uuden la:n :) Sitä siis odottelemaan!

Uuden raskauden suhteen on siis niin pirun hyvä fiilis, että tekis mieli vaan pomppia kattoon ja halata kaikkia vastaantulijoita! :D

Jemina sen sijaan sairastaa. Toissa yönä iski kauhee yskä ja päivän aikana nuha ja iltaa kohden nous myös kuume. Eilen päivän oli kuumeeton, mutta illalla kainalosta mitattuna 39. Kauheeta kun toinen on kipee eikä ite oikeen voi tehä mitään :( Reppana nukkuu vieläkin (puolipäivä) yöuniaan kun kuume vie kaikki voimat..

Ihanaa kuulla Laura että kaikki hyvin uudella tulokkaalla :) Paljon onnea koko perheelle!
Jeminalle pikaista paranemista!

Takaisin