Uudelleenraskautuneet

Kylläpäs kestää vieläkin päästä yhtään mihinkään näillä sivuilla.. Tosin ehkä jo vähän nopeampaa kun vielä eilen.

Mutta pakko päästä purkaa jonnekkin :) Joo, juuri kun ehdin tossa aikasemmin sanoa että kolmas lapsi tässä vaiheessa olis meille pienen kriisin paikka ja luotan siihen että ehkäisy pitää, niin, mutta mutta, mulla on nyt jo toista päivää menkat myöhässä.. :( Tiedän ettei tarkoita vielä välttämättä mitään varsinkaan mulla kun on muutenkin vähän epätasainen kierto, mutta nyt Iidan jälkeen on ollut jopa epänormaalin säännölliset, ja nyt ei mitään.. Pakko myöntää että nyt kyllä pelottaa ihan oikeesti. Ajattelin huomenna tehdä testiä jos ei mitään ala vuotamaan, jos uskallan. En oikein uskalla vielä puhua asiasta kenenkään kanssa, niin pakko tulla tänne, sori jos tulee sekavaa tekstiä, ajatuksetkin vähän sekaisin.

Ei ollut todellakaan tarkoitus vielä saada uutta vauvaa, vasta muutaman vuoden päästä. Jos mä nyt oon raskaana menee kaikki koulu/työsuunnitelmat ihan uusiks ja kaikki muutkin suunnitelmat. Ja miten ihmeessä mä selviän sitten ensi vuonna kolmen kanssa kun nyt juuri ja juuri alan selvitä kahden kanssa.. Huoh, kohta mä alan jotain itkua vääntää täällä :( Miten me ikinä selvitään jos mies ei kohta saa töitä jostain, nyt jo tekee välillä tosi tiukkaa, entä sitten kolmen kanssa..  Taidan mennä vessaan odottelee niitä menkkoja :/

Kappas! Tämähän alkokin toimimaan! Kopioin saman jutun tuolta FB:n puolelta:

Eilen illalla alkoi kauheat mahakivut ja verenvuoto... :'( ja sen verran runsas sellainen että en usko olevan mitään epäilystä. Tais meidän pikkukakkosen matka tyssätä lyhyeen :'( Tää on just tätä mun tuuria!

Nyt ollaan Jarkon kanssa puhuttu vähän enemmänkin ja ollaan tultu siihen tulokseen, että keskiviikkona kun on Jeminan 5kk neuvola niin otan terkkarin kanssa puheeksi tuon ehkäisyasian. Kolmas keskenmeno parin vuoden sisällä on nyt toistaise...ksi ihan tarpeeksi minulle. Edelleen halutaan vielä joskus toinen lapsi, mutta mun täytyy nyt hetki keräillä voimia. Jos jotain positiivista täytyy tästä hakea niin pystytäänpähän nyt keskittyä ihan täysillä vaan Jeminaan ♥ Toinen kerta jo kun Jemina saa olla äitin elämän valona! Ja hyvä että onkin

kiitos miuku !!

Pahoittelut Laura Elinalleemoticon

Hups...

mä olen bongannut ovulaation eilen...emoticon
Hui että,
jokos ne menkat tai pieni taimi matkais sitten parin viikon päästä matkassa ..huhhuh!!emoticon

Voimia Lauralle ja Jarkolle, pahoillani olen minäkin. Mutta Jemina saa omia äidin ja isän ihan kokonaan, toistaiseksi <3 emoticon

Me mietittiin kuinka vuosi sitten ekassa ultrassa kaveri oli 77mm (pää-perämitta) eli pienempi kun Nean jalka on nyt! Ihmeellistä miten niin pientä voidaan tutkia! Enkä mä edes muista millä nimellä me sillon sikiöö kutsuttiin. Loppuvaiheessa se olikin pikku-v. Mitäs työnimiä teillä uudelleenraskautuneilla on nyt käytössä?

Pahoittelut ja voimahalit nyt vielä tätäkin kautta Lauralle ja koko perheelle emoticon

Mää nyt sitten tein eilen sen raskaustestin ja ainakin vielä näyttäis negaa, mutta eipä kyllä menkkojakaan näy. Pitää nyt odotella muutama päivä ja katella josko ne vielä kuitenkin alkais tai sitten testailla uudestaan. Toivotaan että ne menkat olis vaan lähtenyt talvilomalle...

Tuntuu vähän kurjalta täällä panikoida raskautta vaikka Lauralla oli niin kurjia uutisia.. Toivottavasti en loukkaa ketään emoticon

Oon käynyt teidän juttuja ja oloja täällä fiilistelemässä, mutta nyt oli niin surullisia uutisia että pakko kommentoida..
Todella suuret pahoittelut LauraElinalle ja voimia!

pahoittelut lauraelinalle :( keskenmeno tuntuu pahalta aina. vaikka se tapahtuisi ihan raskauden alkuviikoilla.. :(

minä täällä hingun kauhiasti että saataisin toinen heti perään. mehän saatiin huonoja uutisia joten toista ei ilmeisestikkään nyt sitten saada... tosin tuossa lääkärin kaa keskustellessa tuli ilmi että jos toista hingutaan niin sen pitäisi tapahtua mahdollisimman pian. aina vaan kun aikaa kuluu tilanne pahentuu ja endohan on yks suurin syy lapsettomuuteen. ainut että kun joudutaan tekee operointeja niin raskaus voi olla vaaravyöhykkeellä... en tosiaankaan tiijä miten mun pitäis nyt toimia. pillereitä en syö ja vipinää peiton alla alkaa olee taas ihan vanhaan hyvään malliin... ajattelen että kun viiviäkin "tehtiin"/saatiin odottaa 3.5v niin eikai se nytkään niin helposti kävis...... ajatukset meinaa ollla ihan sekasin. :(
mutta hurjasti tarrasukkia niille joilla on käynyt niin onnellisesti että uutta elämää on tuloillaan.. ihanaa! emoticon

Voimia LauraElinalle ja koko perheelleemoticon Onneksi teillä on se ihana pieni prinsessa lohduttamassa...

Kiitos kaikille!

Kuinkakohan nopeesti se raskaushormoni oikeen poistuu elimistöstä? Kun ajattelin testata viellä huomenna ennen matkalle lähtöä niin sit voi ainakin olla ihan satavarma ja vaikka hörppästä joku päivä yhden breezerin altaalla loikoillessa.. Oksentelu on ainakin loppunu ihan kokonaan, et jospa ne hormonit olis pikkuhiljaa lähteny kälppimään..? Vuotokin on itseasiassa alkanu hiipumaan, joka on ihan superhyvä juttu niin ei tarvii kulkee side pöksyissä koko hela reissua!! Jotain positiivista! :PP

Pakko vielä vuodattaa että on tää kyllä niin jostain sieltä syvältä poikittain tää foorumi tän uudistuksen myötä! :D Välillä toimii hetken ja sit taas ei ollenkaan ja musta tuntuu etten osaa ees käyttää koko hommaa!!

Huomenta!

Viime yönä näin ihan ihmeellisiä unia... Oon nyt ollut jotenkin tosi alakuloinen, peloissani ja surkeena viime aikoina ja viime yönä sitten selitin jollekin unessa, että tää paha olo johtuu siitä, etten uskalla rakastaa tätä tulevaa vauvaa tai luoda siihen minkäänlaista sidettä kun oon ihan varma, ettei vauvalla ole kaikki hyvin ja ettei hän synny elävänä... emoticon

Sitten seuraavassa unessa olinkin sairaalassa ja mun sängyssä oli Onni ja Onnin pikkuveli, olivat aivan prikulleen samannäköiset mutta toinen oli vaan pienempi, tummaa tukkaa oli molemmilla ihan hirveesti emoticonVauva oli terve, ihan ilmetty veljensä. Kun heräsin, jotenkin tuli tosi hyvä olo ja mieli.

Hassua, nyt on ihan eri tunnelmat... visssiin päässä naksahti yön aikana joku... heh...

Voi ei LauraElina! =(

Kovasti voimia sinne! Te olette siellä lämmössä kyllä tällä hetkellä. Toivottavasti nautit lomasta siellä kaikesta huolimatta! <3

No voi kusi ja paska... emoticon
Sama juttu kun oli Onnin kanssa, mut huomattavasti aikasemmin alkaa... eli kovat supistukset alkoi eilenaamulla, jotka tulee myös levossa. Oltiin yhteydessä kätilöopistolle ja mitään kortisonipiikkejä eivät anna kuulemma tässä vaiheessa kun on vasta 17. viikko menossa. Nyt vaan makaan täällä kotona-tekemättä mitään.
Mies saa onneks pitää vapaitaan pois että saan levätä kunnolla.

Että näin tää nyt sit menee.... vihoviimeinen raskaus... toivottavasti pikkunen jaksaa olla kyydissä mahdollisimman pitkälle. Vähän hirvittää... emoticon

Voi ei Tyttö Koo emoticon
Nyt vaan rauhassa rauhassa ja rauhassa.
Toivottavasti pysyy matkassa ja lujasti!

Mulla ainakin menkat alko viikonloppuna..se siitä ovulaation bongaamisesta... viikko takaperin ..
Mutta ainakin alkoi ja ehkäpä tästä pääsee sitten tarkkaamaan paremmin kroppaansa.

Jaksuja kaikille emoticon

Vihdoin ja viimein pääsen tänne vastaamaan...

Voi LauraElina...pahoitteluni.
Ja TyttöKoo nyt sitten rauhallisesti!

Ilmeisesti ei uusia raskautuneita ole tullut lisää?

tyttö koo. ikävä et supistukset alko jo nyt. tsemppiä paljon sinne ja rauhallisesti eteenpäin. jospa ne loppuis..

Takaisin