Uudelleenodottajat... näkyykö jo?

5+6 ja ollaan menossa kavereille, oli pakko kaivaa äitiysfarkut päälle :tears: ei tän turvotuksen kanssa normifarkut vaan mee…

Mun äitiysvaatteet on mun vanhemmilla säilössä! Mitenköhän ne sais sieltä ilman, että tarviis vielä kertoa?! :Grinning Face With Smiling Eyes: Mun äiti oli jo myymässä niitä, mutta sain selitettyä jotain, että kysyn haluaa yksi tuttu käyttää niitä! :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Kukaan ei siis odota, että me hankitaan lisää lapsia!
 
Mulla oli vielä viime viikolla järkyttävä turvotus, mutta se laski. Nyt ei näy vielä mitään!
 
Huomenna viikkoja 10+0 ja nyt tuntuu että joko maha ruvennut vähän pömpöttämään. Liekö sitten turvotusta, vauvamaha vai lihomista. Yhdet omat housut enää mukavat.
 
Nyt 10+4 ja turvotus on lähes hävinnyt. Alavatsa vähän pömpöttää, mutta se taitaa olla ihan omasta ansiosta eikä vauvasta
 
täälläkin on turvotus vähän laantunut, tänään 8+4.
 
12+0 ei vielä näy vauvamaha, turvotusta kyllä ollut mutta nyt ei ole sitäkään. Edellisissä raskauksissa n. viikolla 16 on ruvennut vasta vauvamaha näkymään, katsotaan meneekö tämäkin samalla kaavalla.
 
Aattelin että nyt ottaisin itsestäni henkisen niskaotteen ja söisin järkevästi mutta ei. Eli kiloja on jo tullut, ja lisäks noi kovat pakkaset esti mun hyötyliikuntamatkat töihin (koska jäädyn liian helposti). Alkaa kyllä tiukemmat farkut jo kiristää. :Grimacing Face:
 
Nyt viikko 14+3 ja on jo näkynyt jonkin aikaa. Ehkä kymppi viikosta asti. Luulin, että kyseessä olisi lihominen, mutta puntarilla käydessäni totesin, ettei kiloja ole tullut! Vielä siis! Toki esikoisesta jäi +10 kg, ettei niin paljoa olisikaan varaa lihoa.
 
On näkynyt selkeästi (ei pelkkää turvotusta) jo useamman viikon. Tänään 13+3.
 
Kyllä vaan ”löllykästä” on muodostunut jo nyt pallomasu. Esikoisesta muistelen näihin aikoihin (vko16) vasta kertoneeni osalle työkavereista, eivätkä olleet huomanneet. Nyt kyllä näkyy, kun takin ottaa päältä pois. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Mie täällä edelleen odotan vauvamahaa näkyvämmäksi nyt on 16+6 ja oikeastaan ihan pienen kummun näen (tarkkaa saa katsoa), mutta ei sitä ulkopuolinen erota. Edellisten raskauksien kohdalla on tässä vaiheessa jo näkynyt selkeä kumpu, mutta tämä raskaus menee hyvin eritavalla
 
Tänään (18+5) sain ensimmäistä kertaa kuulla toiselta henkilöltä, että näkyy vauvamaha miulla! Vieläkin omasta mielestä tuntuu ettei se vauvamaha erotu kunnolla, mutta pakko se on uskoa että näkyy, kun kuulee kommenttia muilta :)
 
Moikka!

Täällä on toinen tulossa ja kirjottelen vasta tänään ensimmäisiä viestejäni tänne tässä raskaudessa :) Esikoista odottaessa olin aktiivinen vauvaryhmissä ym heti plussan jälkeen, jotenkin tässä raskaudessa sitä on ottanut ”iisimmin” eikä ole ollut samanlaista hypeä päällä, mitä viimeeksi
Kellään samanlisia fiiliksiä?
 
Takaisin
Top