Uudelleenodottajat... näkyykö jo?

Bambibambi

Näppärä viestien naputtelija
Heinäkuiset 2022
Joko alkaa maha pullistella? Huomaatteko itse olossa tai peilissä, vai onko peräti joku muukin huomannut?

Itsellä alkaa kyllä turvotusta olla aika rivakasti, työpäivän jälkeen on jo ihan kunnon pötsi, vaikka aamulla heräisinkin sutjakampana. Täytynee alkaa harkita väljempiä vaatteita niissä ympyröissä, joissa en ole halukas raskaudesta vielä puhumaan! Muoto on niin raskausmahamainen, ettei mene lihomisesta.
 
Toinen tulossa ja turvottaa mut eipä taida kukaan muu ku ite nähä :) myöhemmi sit voijaa vaik salaselle puolelle tehä ketju masukuvista :)
 
Tässä omassa muutenkin vähän pyöreässä varressa raskaus ei niin selkeästi näy, mutta tätini kyseli jo viikonloppuna, että olenko lihonnut vai onko toinen tulossa… Meinasi mehut mennä väärään kurkkuun ja totesin lihonneeni, kun en vielä halunnut aiheesta puhua vieraille. :rolleyes:
 
Näyttää todellakin siltä et ois raskaus pidemmällä Beaming Face With Smiling Eyes
 
Juu, muutenki helposti turpoava vatsa nii näytän jo siltä että olisin puolivälissä menossa ja housut ei mee kiinni... Tosin extraa kertyi jo edellsöisen raskauden aikana joka meni kesken, kilot vain jäi. Confounded Face
 
Juu, muutenki helposti turpoava vatsa nii näytän jo siltä että olisin puolivälissä menossa ja housut ei mee kiinni... Tosin extraa kertyi jo edellsöisen raskauden aikana joka meni kesken, kilot vain jäi. Confounded Face

Olisin voinut kirjoittaa tämän sanasta sanaan! Eli turvottaa, keskenmenneen kilot ja sit vielä gynekin totesi tänään et kohtu on hyvin jo esillä.

En kyllä tajua miten tämä salataan joulun yli, kuten ajateltiin. Olen melko varma, että pitää muuttaa suunnitelmaa Anxious Face With Sweat-
 
Jam&Spoon ja Pallas; siis nyt vasta tuli edes ajateltua, että myös itselläni km johtanut raskaus tältä keväältä on jo tietty venyttänyt kohtua, ja voi tosiaan edesauttaa mahan nopeaa esiin tuloa. :eek:

Erona omaan normaaliin pyöreyteeni on, ettei tätä voi edes hetkellisesti peittää vetämällä vatsaa sisään Cat With Tears Of Joy.
 
Mulla on kuulemmq taaksepäin kallellaan oleva kohtu vielä, niin eikö tämän pitäisi olla huomaamaton Cat With Tears Of Joy. Oisko puolet ilmaa,voi tätä piereskelyn ihanuutta Cat With Tears Of JoyCat With Tears Of Joy
 
Ei näy vielä ja menee vielä piukemmatkin farkut kiinni, eli ei mitään turvotuksiakaan. Toki on vielä niin alussa että ei ihmekään, mutta toivottavasti olis vähän maltillisempi vatsa kuin edellisestä. Vaikka harvemmin se niin päin taitaa mennä. Beaming Face With Smiling Eyes
 
Meillä ei ole kotona kunnon peiliä, josta voisin peilailla kasvavaa kupua, mutta mies silitteli tänään masuani ja totesi ihan sen perusteella että kyllä tässä raskaana tosiaan ollaan Confounded Face
 
Mulla alkaa vatsan turvotus olla jo ihan ympärivuorokautista. Muutenkin alan pikkuhiljaa näyttää raskaanaolevalta omaan silmään, tämä rintojen järkky turvotus ja muutenkin turvonnut yleisolemus.
Aiemmissa raskauksissa vatsan koko on aina ollut aika maltillinen, kasvaa jännästi ihan ylävatsalta asti ja alkaa näyttää vauvavatsalta vasta reippaasti puolen välin jälkeen.
Suoraan sanoen inhoan mun raskauden aikaista vartaloa, mutta yritän vaan hyväksyä sen etten kuulu kauniisti raskaanaolevien joukkoon.
 
siis viikkoja 4+2 ja turvotus on niin jäätävä, et farkut ei todellakaan mee kiinni Cat With Tears Of Joy toivon vaan että tää vähän tasaantuu, tai ei ainakaan jatku samalla vauhdilla tai salaaminen on ihan mahdotonta Beaming Face With Smiling Eyes rinnat turpos esikoisesta jo muutama viikko tän jälkeen, ja paras ystävä sanoi että olis siitä arvannu raskauden jos ei olis tienny...
 
Mulla on tosiaan edellisestä raskaudesta erkauma, joten vatsa on näyttänyt koko ajan ”raskausvatsalta”. Tavallaan hyvä, kun kukaan tuttu tai työkaveri ei kehtaa kysyä tai arvailla raskautta, kun sitä ei vatsasta oikein voi päätellä. Mutta itse kyllä huomaan, että vatsa on jo pinkeämpi eli turvotusta on tullut heti. Housut kiristää ja tukivyö, jota joudun käyttämään erkauman takia, painaa!
 
Vatsa todella näkyy ja on näkynyt jo pitkään. Se on sinänsä harmillista, että haluan kertoa raskaudesta vasta ultran jälkeen. Vielä pitäisi siis pari viikkoa jotenkin verhoutua etenkin töissä.
 
Mulla pömpöttää myös alavatsa. Turvotusta ja kaikki housut ahdistaa. Joudun kans pitää väljiä vaatteita, kun ei haluta vielä kertoa.
 
Alkaa kyllä tuntua vaikealta pitää tää salassa sinne nt-ultraan asti, kun vatsa kasvaa ihan silmissä. Sekin ultrakin on aikaisintaan tammikuun alussa tai sit vasta tosiaan tammikuun puolenvälin paikkeilla! Olis kiva, että se ehtis olla joululoman aikana, mutta varmasti menee sit sen yli. No, ei auta kuin odotella!
 
5+6 ja ollaan menossa kavereille, oli pakko kaivaa äitiysfarkut päälle :tears: ei tän turvotuksen kanssa normifarkut vaan mee…
 
Takaisin
Top