Uudelleen raskautuneet :)

Tanttara

Vauhtiin päässyt keskustelija
ois kiva jutella muitten heinäkuulaisten kanssa jolle on jo toinen tulossa vai onko teitä muita jotka oottaa toista taikka kolmatta lasta emoticon
 
Tuun vähän huutelemaan vieraisiin pöytiin emoticon
Meillä esikoinen syntynyt heinäkuussa 2010; laskettuaika oli kesäkuussa 2010
Ja nyt toinen tulossa.  Ja pikkuprinsessa laskettuaika on 
10.7 2011 ! Eli ikäeroksi tulee nippa nappa se vuosi. emoticon
 
täällä taitaaki turhaa ootella heinäkuulaisia ku ne ei mitenkää hirmu aktiivisiä kirjottajia oo emoticon
 
Tanttara; miten oot jaksellut kun sieläkin  on pieni nosteltava
ja masussa toinen pikkuinen !

Täälä ainakin  raskaudet on kun yö ja päivä ! 
Esikoisen kohdalla kaikki meni kun unelma,
nyt toista odottaessa  on kaikki vaivat ja lääkärissä
ramppaamista ja labraa labran perään. 
Onneksi jo loppu häämöttää ! :) Koskas teillä on LA?
 
Hyvin oon jaksellu :) oikeastaa samanlainen ollu tääki raskaus mutta
oksentaa on tarttenu vaa muutaman kerran.eli mulla oikestaa helponpi tää toinen .
Täällä L.a vast lokakuun 23 päivä
 
hyvä hyvä !

Täälä meinattiin läkähtyä tämän mahan kanssa näillä helteillä;
onneksi nyt hellitti helteet hetkeksi aikaa . !
 
Täällä tehtiin toissapäivänä positiivinen testi eli toinen tulossa mutta ihan aluillaan :)
 
Moikka! mulla oli kk laskettu aika 1.7.2010 Juholta mut ultralla la 24.6 olin kuitenki heinäkuisissa ja juho synty 11.6.10 ja olin uudelleen raskaana ja la oli 3.5.2011 ja meidän neiti Heta syntyi 10.5.2011 ja ikäeroa päivää vajaa 11kk...
Hyvin on mennyt tähän mennessä...
 
Täälläkin pikkukakkosta odotellaan, laskettu aika 28 joulukuuta. Saa nähdä ollaanko synnärillä jouluna vaiko kenties uutena vuotena, jos kaikki menee hyvin siis :). Ikäeroa pirpanoille tulossa himpun alle 1,5v <3
 
Onnea vaan kaikille uudestaan raskautuneille. :)
Tuolta kesäkuisten10 puolelta kirjottelen vaikka tytön syntymän mukaan kuulusinkin tänne puolelle. :) Meille on tuloillaan toinen lapsukainen ja laskettu aika olis näillä näkymin 20.3. eli ihan alussa on vielä matka. Täällä heinäkuisten puolella ei niin kovin montaa taija teitä uudelleen lapsukaista yrittäviä tai odottavia olla, kun taas tuolla kesäkuisten puolella plussanneiden ja plussaa odottavista sekä synnyttäneiden lista vaan jatkuu..
 
Meillä raskaustesti näytti positiivista <3 kaikki vielä ihan alussa, mutta kyllä pikkukakkosta jo odtellaan   toivotaan, että kaikki menee hyvin..
 
Mooiiii!
Täällä kans pikkukakkosta odotetaan laskettu ois 26.1 <3 ikäeroa muksuille tulee n.1,5v. Ja onnea myös muille uudestaan raskautuneille!
 
Heips.

Jännityksellä odotellaan pysyykö pikkuinen matkassa ja vahvistuuko viiva. =) Hätäisenä testasin jo aikaisemmin, mutta haamuviiva tuli. No nyt jäitä hattuun ja ajatukset yritetään suunnata muualle.

Toinen lapsi olisi enemmän kuin tervetullut, vaikka kyllä tuossa yhdessä vilpertissäkin työtä piisaa! XD
 
Täällähän on hiljaista, en olekkaan vuoteen tänne kirjotellut, eli 7/10 syntyi poika ja nyt on 7/12 la, esikoinen onkin 6/05.
Kirjottelen siis enemmän tuola tämänvuoden odottajissa :)
 
2010 kesäkuussa syntyi esikoinen ja nyt sitte toista ootellaan syntyväksi marraskuussa 2016. :cat:
 
Mulla synty kakkonen kesäkuussa 10 ja nyt la on 4.12.16. Mielenkiinnosta tulin katteleen tänne, en kakkosen aikana pyörinyt tällä foorumilla. Esikoisen vuoden ensimmäisiä kuukausi en löytänytkään täältä. Esikoinen siis syntynyt tammikuussa 09.
 
Takaisin
Top