Uskooko lapsesi pääsiäispupuihin tai muihin pääsiäisolentoihin?

Keskustelun 'Elämää vauvavuoden jälkeen' aloitti Vargynja, 1 huhti 2021.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Vargynja Moderaattori Staff Member Helmikuiset 2021

Uskooko lapsesi pääsiäispupuihin tai muihin suklaamunia tuoviin satuolentoihin? Siis nimenomaan siihen satuosuuteen eikä kanien/kukkojen/tipujen olemassaoloon.

Esikoinen (6-v) ei tunnu osaavan päättää uskooko sellaisiin vai ei. Me päädyttiin tänä vuonna antamaan suklaamunia puhumatta mitään pääsiäispupuista. Munat on isin ja äidin kaupasta ostamia. Viime vuonna vielä pääsiäispupu toi munia ja poika uskoi siihen.
  2. Bella Swan Admin Staff Member Administrator Maalisäidit 2020

Omassa lapsuudessa ei pääsiäispupu tuonut munia, varmaan siksi ei olla lapsillekaan sellaisesta pupusta puhuttu. Aikuisen ostamia ja piilottamia munia etsitään.
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  3. Marsku82 Peruskäyttäjä

Sama täällä. Ollaan vuorotellen piilotettu pääsiäismunia.
  4. Lady Alice Addikti Kesä-äidit 2020 Helmimammat 2018

Meillä kävi pupu piilottamassa munia, mutta silti esikoinen juttelee, kuinka "äiti osti ne minulle." :joyful: Eli ei taida mennä tarina pääsiäispupusta ihan läpi.:shy:
    • Hauska Hauska x 1
  5. elaffy Ei muuta elämää Kesäkuunmammat 2015 Syysmammat 2017

Meillä 6v kaksoset haluaisivat uskoa, mutta tietävät kuitenkin, ettei sellaisia ole olemassa.
  6. Talvitintti Ei muuta elämää Lokaäidit 2020 Toukomammat 2017

5v ja kohta 4v uskovat pääsiäispupuun, joka kävikin piilottamassa suklaamunat :)
  7. Nurinkehrääjä Ihastunut foorumiin Heinäkuun äidit 2019

Meillä ei mitään pääsiäispupuja käynyt kun olin pieni, eikä piilotettu muniakaan. Ihmettelin vaan kun sellaisista puhuttiin joidenkin kaverien luona :woot:

Eli tuskin tulee opetettua näitä satuhahmoja pojallekaan.
  8. KaarinHa Naimisissa foorumin kanssa Lokamammat 2017

En tiedä, uskooko poika mihinkään näihin olentoihin. Pääsiäispupuista tms. ei olla puhuttu ollenkaan, ja pääsiäismunatkin on iskä tuonut kaupasta.
  9. Lya M. Tuttu foorumilla

Meillä ei ole puhuttu mistään pääsiäispupuista, joten ei sellaiseen uskota. Joulupukkiin/hammaskeijuun esikoinen lakkasi uskomasta 6-vuotiaana ( tosin oli kyllä epäileväinen jo aikaisemmin )

Jaa tämä sivu