Unimaailma

Tiikerityttö

Jostain jotain jo tietävä
Jokos muilla on alkanut raskauden hurjat unet tai muuten unimaailma vilkastunut?!

Täällä "kino" pyörähtää käyntiin lyhyilläkin päikkäreillä ja kyllä on taas menoa riittänyt! Vaikka muutenkin näen paljon unia ja actionia piisaa, niin nyt ollaan taas ihan omissa sfääreissä unien suhteen! En tiä mikä siinäkin on, että varsinkin seksiunia piisaa tässä ekassa kolmanneksessa :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä näin noita seksiunia rv 5-6, mutta nyt on vaan sellaisia muuten vaan outoja unia... Mulla on normaalistikin TOSI vilkas unimaailma, joten ei tämä nyt yhtään tavallisesta poikkeavaa ole. :grin

Itse näin viime raskaudessa vain muutaman vauvaan/raskauteen liittyvää unta. Raskausajan ulkopuolella näen näitä enempi :D :D Viime raskaudessa näin unta noin kuukautta ennen rakenneultraa, että vauva oli poika ja se sai minussa unessa niin ahdistavan ja ikävän tunteen pintaan, että hyppäsin kielekkeeltä alas :( Herättyäni tuosta ja sen jälkeen minua alkoi niin paljon vaivaamaan jos toivoin tyttöä noin vahvasti, että manifestoituu uniin tuolla tavalla. Tuosta päivästä synnytykseen saakka pakotin itseni uskomaan, että poika sieltä varmasti tulee. En suostunut tuntemaan oloani noin pettyneeksi, kun vauva syntyy vaan halusin iloita kummasta vaan. Noh, rakenneultrassa ei sukupuoli selvinnyt. Istukkakontrollista rv 28/rv29 (kun en tarkalleen muista) ei selvinnyt, mutta tyttöveikkaus saatiin. Synnytystapa-arviossa rv 36 saatiin taas varoivainen tyttöveikkaus. Siitä viikon eteenpäin, kunnes vauva syntyi kiireellisellä sektiolla, uskottelin miehelle, että vauva voi edelleen hyvin olla poika... Laikkaussalissa en ollut uskoa korviani, kun hoitaja kertoi vauvan olevan tyttö.

Tässä toisessa raskaudessa en kaipaa tuollaisia unia ollenkaan...

*Ai niin, hauskempi vauvauni oli sellainen, jossa pääsimme laitokselta kotiin ja huomaan seuraavana päivänä, etten ole tajunnut vauvalle vaihtaa vaippaa ollenkaan ja yölläkin oli päivävaatteet ollut :D

Tässä raskaudessa ihan alussa ennen plussaa näin unta, että olin leikkuusalissa sektiossa ja tyttö syntyi. Tosin en kauheasti uneen luota, kun kirurgina toimi lähiterkkarin röntgenhoitajakolleegani :D :D

mä nään lähes joka yö unta...nyt ollut kaks raskauteen liittyvää jopa...toinen oli kamala ja toinen oli no riippuu miten sen ottaa niin kamala.¨

toisessa unessa sairastuin diabetekseen, joka jäi sitten mulle ikuisesti, synnytin mutten teidä kumpi tuli.

tässä toisessa näin unta että mulle juotettiin jotain vihreetä litkua ja joku tajusi sen ja sitten mentiin neuvolaan ryhmätapaamiseen missä oli tarkoitus että kaikki tekee abortin, no mulle tehtiinkin vain verensiirto...se oli oikeesti aika karu uni..sitten veren siirron jälkeen joku hyyppäri (luotin siihen siinä unessa) lähti mukaan juoksee karku usieltä jonnekin jotakin...

ed. raskaudes en nähny unia..

Mää en nää normaalisti kauheena unia.. nyt tässä alkuvaiheessa nähny mm. keskenmenosta, rosvoista ja seksistä! :grin ja outoa on että vielä muistan ne kauhean hyvin tai herään siihen! :grin

Mä matkustelin viime yönä kamalasti. Ensin olin jossain päin Venäjällä pääsiäisen vietossa, ja kun piti aamulla lähteä junalla Suomeen, niin junat olivat tupaten täynnä ja lipun ostaminen ei meinannut millään onnistua. Toisessa unessa olin pienen koiran kanssa laivalla, ja joku isompi koira puri sitä niin että se sai pienen pistohaavan johonkin niskaan. :(

Viime yönä näin keskenmeno unen. tuntuu että nyt kaikki unet on paljon aidomman tuntuisia jotenkin. Paljon enemmän tapahtumaa. :D

Siis mä oon iha huolella sekoillu noissa mun unissa :D ties vaikka missä huhu.. nähny semmosia seksiunia et jaiks.... ja muutaman raskauteen liittyvän... tän piikkii sit laitan sen :""D

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app

Huh, toivon edes yhden yön etten näkisi mistään unta!! :smiley-angelic001 Oon tän raskauden aikana synnyttänyt varmaan kymmenen kertaa öisin! Ja lapsi on aina vähintään puolivuotias syntyessään, enkä muista hoitaa sitä, vaihtaa vaippaa tms. Aina se syntyy liian aikasin ennen laskettua aikaa, eikä olla miehen kanssa tehty mitään hankintoja lasta varten. Ärsyttävää!!
Samoin tupakka tunkeutuu harvase yö uniin mukaan. :BangHead

Mä näin tässä yhtenä yönä sellaista unta että oltiin ensimmäisessä ultrassa. Lääkäri oli aasialainen nainen, joka puhui niin murtaen suomea, ettei me saatu mitään selvää mitä hän hertoi meille. :grin

Täällä myös popcornit vaan puuttuu nukkuessa :grin

Eniten kuitenkin huvittaa että olen nähnyt entisistä "rakastajista" unta :oops: Välillä läheistäkin ja välillä ihan kuin hyvästit jättäisi o_O Ikävä ei ole ketään ja miestäni rakastan, joten hieman hassulta tuntuu tämä "paluu entiseen-teema" unimaailmassa! :grin

Pömpylä.... tuttu tunne... oon kanssa entisistä nähny unta ja huhu... viime unessa olin taas kaapattuna.. ja toissa unessa joku raiskas mut... ja huhu... nää on välillä nii ahdistavia :(

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app

Mies oli nähnyt viime yönä unta että meidän vauva alkoi kävellä 4 pv ikäisenä. :grin

Mä näin viime yönä unta et synnytin tytön. Tai no, oikeestaan joku noita nosti sen mulle kaisaniemenpuiston suihkulähteestä, mut se oli kuitenki mun ja mä muka synnytin sen tuolla tavalla. Itse olin kyllä vaatteet päällä altaan renalla vaan :D sit tuliki kauhee lumimyrsky eikä mul ollu mitään suojaa sille lapselle. Mun äiti oli siellä ja sil oli neljät erilaiset vaunut ja yhet sateenvarjorattaat mukana, ja se tyrkytti vaan niitä rimpuloita mulle. Muut tartti muka ite eikä voinu lainata edes :D Hitto mikä uni :D :D :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Näin viime yönä unta, että mulle tuli paha riita äidin kanssa ja haukuin häntä hirveäksi ämmäksi yms. muuta ja huusin ne asiat unessa puhelimeen. Sitten istuin taksissa pomoni kanssa. Ilmeisesti tilataksi, kun istuttiin vastapäätä. Sain puhelun, jossa kerrottiin, että äitini on kuollut, mutta minulle ei suostuttu kertoa kuolinsyytä.
Puhelun päätyttyä sanoin pomolleni, että äitini on kuollut, enkä ehtinyt kertoa hänelle raskaudestani. Itkin unessa hiljaa, mutta kyyneleitä ei kuitenkaan tullut? Jotenkin tosi kummallista. Sitten pomoni kysyi "Niin oletko nyt jotain viikon ollut raskaana?". Hämmennyin tosta ja sanoin vaan, että "Ei, kun olen nyt viikolla 13".
Tossa unessa mulla oli vahva tunne, että äiti on tehnyt itsemurhan. Oli kyllä todella ahdistava uni. Muistan myös jossain vaiheessa unta nähneeni kuolleen oravan maassa jonkun kuusen tai männyn vieressä... Yök mikä uni!

Ei olla äidin kanssa parhaimmissa väleissä hänen juomisensa takia, mutta ei nyt ihan noin huonoissa sentään :o
Eilen illalla just mietin, että kerronko ens viikon ultran jälkeen, jolloin olen viikolla 12+3 vai sitten vasta äitienpäivänä... Varmaan jotenkin jäi vaivaamaan toi asia ja siitä tuli sit tollanen uni?

Voi jösses näitä unia!! Näin viime yönä unta että olin miehen kanssa samassa työpaikassa avustajana. Yhtäkkiä siihen aulaan jossa olin palloilemassa pelmahti lauma suloisia pieniä koiranpentuja. Mutta yhdellä niistä ei ollut päätä!! :eek::sad001:confused: Mua alkoi niin käydä sääliksi tämä päätön koiranpentu joka iloisesti telmi ja juoksenteli muiden kanssa, vaikka välillä nyt törmäili seiniin kun ei reppana nähnyt mitään... Sitten mua alkoi itkettämään ihan kamalasti ja nostin tämän pennun syliin. Ehkä se äidinvaisto alkaa tässä pikkuhiljaa heräilemään tai jotain.:Heartred

Muoks. Vieläkin alkaa itkettämään kun ajattelen tätä päätöntä reppanapentua... :sad001 Vollotan töissä tämän unen takia, onneksi ketään muita ei ole vielä paikalla! Voi hormonit! :grin

Täällä nähdään hurjasti painajaisia.. ihan laidasta laitaan. Meillä oli hetki sitten taloyhtiössä tulipalo, joka onneksi saatiin hyvissä ajoin sammutettua eikä kenellekään käynyt mitään, mutta pelästytti kyllä kovasti. Tulipalon lisäksi näkee painajaisia ihan kaikesta muustakin. Ton tulipaloon liittyvän vielä ymmärtääkin hyvin, mutta ihmetyttää jatkuvat painajaiset harrastuksista yms. :confused: Uni on muutenkin kamalan levotonta ja mulla on usein tosi kuuma herätessä aamuyöllä, vaik normaalisti oon vilukissa.. mites muut? Nukutteko sikeesti ja iskeekö hiki pintaan vai kenties paleltaa? :grin

Mä nukun kuin tukki, menee ehkä minuutti kun menen sänkyyn ja olen umpiunessa. Herään kerran tai kaksi yöllä ja käyn vessassa, sen jälkeen saattaa mennä hetki ettei uni ihan heti tule, mutta aamulla en välttämättä edes kuule kun kello soi... Nuo unet on kyllä niin hervottomia, että niihin yleensä heräänkin yöllä ja käyn sitten samalla vessassa. Herätään ukon kanssa töihin aamulla klo 6.10 ja mennään yleensä nukkumaan kympin jälkeen, joten ei tuota yöunta ainakaan arkisin pääse liikaa tulemaan.:oops:

Mäkin simahdan helposti ja alkuyö on usein rauhallista nukkumista (täällä mennään kans yhdessä klo 22 nukkumaan), levoton uni alkaa sit 2-3 aikaa yöllä eikä välillä meinaa saada unta ollenkaan.. aamulla kun kello soi väsyttäis aina vielä niin pirusti ja tekis vaan mieli jäädä torkkumaan :grin heräilen siis joka aamu miehen kanssa samaan aikaan 6 pintaan vaikka ihan työttömänä tällä hetkellä oonkin. Pysyy jotenki päivärytmi fiksuna ja saa syödä yhessä aamupalan joka aamu yms :oops::)

Mä nään jatkuvasti painajaisia, että ultrassa näkyy kaksoset... :wtf Meillä on siis suvussa ja kahden ekan kohdalla se ei oliskaan ollu mikään katastrofi, mutta nyt kyllä menis elämä ihan totaalisen sekaisin.

Takaisin