On kyl oikeesti jännä miten ihmeen paljo yhtäkkiä näkee unia ja viel monta yön aikana. En tiiä johtuuko se siitä, että herää vessaan yöllä vai mistä lie johtuu, että ne viel yleensä muistaa kaikki, mutta unia näkee kyllä paljo.
Huvittavin uni oli ehkä se, kun opiskelen nyt tääl Joensuussa ja asutaan toisella puolella suomea 450kilsan päässä, niin mie näin sellaista unta, että synnytys alkoi joensuussa ja mä päätin, että ei hitto. Mies ja kaikki on toisella puolella suomea, en mä tänne jää synnyttämään. Sitten fiksuna pohdiskelin, että eikö ensisynnyttäjillä synnytys kestä aina suht kauan, joten kyllä mä hyvinkin ehdin ajamaan kotiin (ajomatka kestää vain noin 6h). No sitte viel pohdin siin, unessa, että pakko silti kiertää noide isompien kaupunkien kautta, ettei tarvi synnyttää yksin keskellä mettää. Ajomatka meni kohtalaisen hyvin, kunnes sata kilsaa ennen kotia vauva päätti, että se tulee pihalle ja justiinsa ja oli pakko pysähtyy paikalliseen tk.hon, jossa vauva sitte alkoi syntyä. No ne tätit, siel sit sanoi, että ku vauva on syntyny niin mut viiään ambulanssilla vauvan kanssa jyväskylään, josta mä sitte nostin kauheen metelin, että ei sitte varmaan viedä, että mä olen menossa kotikaupunkiini! Ja ku ne ei anttaneet periksi, niin meinasin ihan totaalisesti kesken synnytyksen lähtee sit viel ite ajamaan sinne kotiin.... Siihe sitte heräsinki [:D] Kuvasti varsin hyvin mun tilannetta ja mua koko uni [:D] Nyt ollaanki miehen kanssa juteltu, että jos viel viikko ennen laskettua aikaa lähen tänne puolelle suomea, niin se lähtee sit varmaan mun mukaan [:)]