Unet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Adalia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itse näin viime yönä unta että sain kaksostytöt joiden nimet oli Heli ja Sari, ja Sarilla oli punainen tukka :grin yksi lapsi siellä ultrassa on kuitenkin tähän asti näkynyt ja punainen tukkakin taitaa olla geenien perusteella mahdoton, joten ehkä en ajattele tätä sen suurempana enteenä :rolleyes:

Itse näin viime yönä unta että sain kaksostytöt joiden nimet oli Heli ja Sari, ja Sarilla oli punainen tukka :grin yksi lapsi siellä ultrassa on kuitenkin tähän asti näkynyt ja punainen tukkakin taitaa olla geenien perusteella mahdoton, joten ehkä en ajattele tätä sen suurempana enteenä :rolleyes:

Mä näin esikoisen jälkeen unta, että synnytin sittenkin 10 vauvaa ja sitten mun piti jonkun ajan päästä luopua niistä vauvoista kuten kissaemojen tai koiraemojen. Sain pitää vain yhden ja oli kauhean vaikeaa päättää minkä pitää kun kaikki oli identtisiä ja halusin pitää kaikki vauvat. Kauhea uni :sad001 Samaistuin ehkä hormoonien takia vähän turhan paljon eläimiin. Olin hetken vegaani kun itketti niin paljon. Mietin vaan ''tälläkin possulla/linnulla/lehmällä on rakastava äiti. Tämäkin on jonkun lapsi!'' :sorry:

Mulla taas on niin päin, että oon nyt raskausaikana nukkunut aika hyvin ja kovin paljoa en oo uniani muistanut (ihminenhän näkee unia joka yö). Normaalisti muistan lähes joka aamu mitä unta näin (tai ees jotain siitä) ja mun unet on useimmiten tosi outoja, jopa psykoottisia. Painajaisia tulee ehkä 5 x kuukaudessa. Pystyn välillä myös "ohjailemaan" uniani ja joskus herättämään itseni epämiellyttävästä unesta. Täytyy kyllä olla nyt tyytyväinen, että oon nukkunut hyvin. Univaikeuksista oon kärsinyt lapsesta saakka. Joku korkeempi voima laittaa mut nyt nukkumaan hyvin ja keräämään voimia, niin jaksan hoitaa vauvaa :)

Näen kans paljon unia, mulla on joka yön jälkeen aina miehelle kerrottavaa. Ellen sitten yöllä ole pitänyt monologia :) Juttelen öisin aika paljon.
Vauva unia näen jonkin verran mutta paljon myös kaikkea muuta. Ei tarvitse kun kattoa illalla elokuvaa niin se tulee uniin :)

Mut on yllättänyt se, että oon nyt raskauden aikana nähnyt yllättävän vähän vauvaunia, kun taas ennen raskautta niitä oli välillä tosi useasti :O

Mä oon kans nähnyt paljon unia viime viikkojen aikana. Viime yönä näin unta että meille syntyi ihana pieni tyttö :p ensimmäinen kunnon vauvauni raskuden aikana. Mutta oon vähän hämilläni kun olen varma että vauva on poika, ja nyt unessa olikin tyttö :D jännityksellä odotellaan rakenneultraa jos kuulisi kumpi sieltä tulee

Mä näin viime yönä unta, että pystyin tunnusteleen vauvaa mahan läpi niin hyvin, että tunsin sen kehonosat, kun kopeloin oikein kunnolla. Yhtäkkiä pystyin myös näkemään vauvan. Sillä oli vielä läpikuultava, ihan ohut iho, josta versuonet kuulsi läpi. Seuraavaks pystyinkin jo jutteleen sen kanssa. En muista tarkkaan, mitä puhuttiin, mutta sen muistan, että vauva sanoi, ettei syö tissiä. Tää oli nyt jo toinen uni imetysvastaisesta vauvasta!

Mä näin viime yönä unta, että menin ostamaan vauvalle talvivaatteita, mutta näin kesällä niitä ei löytynyt mistään. Jossain vaiheessa se vauva olikin jo mulla ja imetin sitä vauvaa. Olin ihan ihmeissäni, kun imetys ei tuntunutkaan miltään. Yleensä ainakin mulla imetys on ekoina päivinä sattunut aika paljon.

Takaisin