Unet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja elaffy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä olen jo useamman yön nähnyt todella ahdistavia ampumisunia. Jos en ole tyyliin sodassa, on unessa joku raaka murhaaja tai jotain muuta ikävää ja nyt vielä oli sellainen uni, jossa veri ja suolenpätkät vain lensivät. :confused:

Eilen näin tosin myös sellaista unta, jossa lasten isä ei halunnut saada lapsia ja yritti aiheuttaa minulle keskenmenon mm hyppimällä vatsani päällä. Oudointa oli, että isästä ei ollut varmuutta unessa, vaikka näin avioliitossa eläessä tiedän kyllä ihan tasan tarkkaan, kuka isä on.. :rolleyes:

Ahdistaa kohta jo pelkkä nukkuminen.

Olin unessa vaippakaupoilla ihmettelemässä päälle 200 euron hintoja...

Mä näin viime yönä taas painajaista et alko vuotaa verta. Siis oikeen kirkasta verta tuli tulemalla.

Heräsin ja kävin vessassa ja vajosin maailman ihanimman uneen.

Siinä unessa mulla oli pieni poikavauva sylissä ja se oli mun ikioma ja mä olin ikionnellinen!

Ihana nähdä samana yönä myös hyvä uni painajaisen vastakohdaksi :)

Mä näin semmosta unta, että ootin kaksosia. Itse asiassa muistelen nähneeni edellisyönäkin, outoa:schocked028

Mä katselin noita kaksos unia alkuraskauden ja kaksi vauvaahan siellä sit todettiin olevan. :)

Sitähän mäkin jännitin, kun suvuissa on monikkoja mun vanhempien puolelta, mutta toistaiseksi ultrissa on bongattu vain yksi. Jotenkin tuo ajatus ei kai vaan ole jättänyt täysin rauhaan...:rolleyes:

Mä oon painajaisia nähny nyt viime aikoina, ei mitää aivan järkkyä ja ei nyt joka yö mut ei ne nyt mukaviakaan ole!!

Mulla oli myös kausi tässä raskaudessa jossa näin paljon painajaisia, yksi painajainen toistui monena yönä. Mutta onneksi ne menivät ohi!

Mä en oo nähny painajaisia, onneksi! Mutta unet on TODELLA sekavia :D Muistuu pitkin päivää mieleen ja ihan hämmentää että mitä on mielessä pyöriny!

Yks yö näin unta että vauva potki ja pyöri niin kovasti masussa että näky ihan selvästi ku maha kohoili. Sitten kun pidin kättä mahan päällä ni yhtäkkiä se pikkunen otti masun läpi mun pikkurillistä kiinni käsillä ja jaloilla ja roikku siinä eikä millään meinannu päästää irti :D

Mää oon aina ollu kova näkemään unia ja myös painajaisia(johtuu varmaan ku oon kova stressaamaan) mutta nyt en muista että näkisin unia edes? Jos oon heränny joskus 5-6 aikaan ja saanu viel pari tuntia nukkua niin sillon oon aina jotain unia katellut mutta jos menee yö heräämättä niin mulla jää kyllä unet kattomatta tai en sit vain muista niitä :-(

Yleensä en näe paljon unia, tai en ainakaan muista niitä herättyäni..
Nyt on sitten alkanut vaivaamaan kauheat painajaiset, jotka tuntuu vielä tosi todellisilta.

Viime yönäkin näin kamalaa unta, että synnytyksen jälkeen en saanutkaan vauvaa itselleni vaan se vietiin pois.
heräsin siihen keskellä yötä, enkä saanut unta mielestäni, enkä hetkeen saanut uudelleen unenpäästä
kiinni..

Tosi ikävää kun ei saa nukuttua kunnolla ja pitäisi töissäkin jaksaa..

Mua alkaa jo ärsyttää kun harva se yö näen jotain kummallisia painajaisia:banghead:
Ei siinä, nukun ihan ok, mutta jotenkin on raskasta se uni, kun unet on alituiseen ihan kummia ja pelottaviakin/ahdistavia.
Raskauden varjopuolia......

Mä näin unta et olin käyny rakenneultrassa ja kätilö ei sanonu paljoo mitää, ei ees et onko lapsi kunnossa, jäi tyhjä olo, kunnes olin sen verran hereillä et tänäänhän se vasta on...

Viime yönä näin taas unta, että synnytän kuolleen poikavauvan. Alkaa ahdistaa jo se uni. :/

Hyi kun mä näin ilettävää unta viime yönä. Olon siinä unessakin raskaana. Se vauva pystyi tekemään "reiän/reitin ulos" mun kroppaan mihinkä vaan ja se tuli sieltä aina muka käymään mun sylissä, mutta se olikin valkoinen HAMSTERI, joka puri mua kovaa.:bored: Sit se aina ryömi takas ja tuli jostain taas ulos. Ne "haavat/reiät" oli siinä unessa tosi kipeitä ja vähän aloin vihata sitä hamsteria.

:wtf MISTÄ NÄITÄ UNIA OIKEIN TULEE??????

Takaisin