Onko muillakin ruvennu ilmenemeen omituisia unia raskauden aikana?
Tää on mulla ollu joka raskaudessa ja taas se tapahtuu :D Ehkä parasta viihdettä ikinä :)
Tykkään ite seurata Game Of Thronesia ja edellistä odottaessani näin USEIN unta Tyrion Lannisterista, siitä kääpiöstä :DD Se mm. raahas mut johki luolaan missä sen kuus muuta kaveria oottivat ryyppäsivät kolpakoista jotai vettäväkevämpää.. (tarkemmin en muista ku k.o. unesta on jo pari vuotta..)
Nyt Sitte olin viimeviikolla joku yö tanssikurssilla samasta sarjasta tutun "pikkusormen" eli Lordi Baelishin kans :D :D
Tää on mulla ollu joka raskaudessa ja taas se tapahtuu :D Ehkä parasta viihdettä ikinä :)
Tykkään ite seurata Game Of Thronesia ja edellistä odottaessani näin USEIN unta Tyrion Lannisterista, siitä kääpiöstä :DD Se mm. raahas mut johki luolaan missä sen kuus muuta kaveria oottivat ryyppäsivät kolpakoista jotai vettäväkevämpää.. (tarkemmin en muista ku k.o. unesta on jo pari vuotta..)
Nyt Sitte olin viimeviikolla joku yö tanssikurssilla samasta sarjasta tutun "pikkusormen" eli Lordi Baelishin kans :D :D

Ite oon yleisesti nukkunut hiukan levottomammin nyt alkuraskauden aikana, mikä varmasti kuuluu myös asiaan. Pari unta on jäänyt erityisen elävästi mieleen - toisen näin hiukan ennen plussaamista (olin jo kuitenkin oireista päätellyt raskauden olevan vahva vaihtoehto oireilleni) ja toisen sit viime yönä. Tässä ekassa pelasin jotain "vauvaviestiä", missä piti juosta vauva kainalossa paikasta a paikkaan b. Unessa oli ihan hyvä tunnelma ja vauvakin tuntui hätkähdyttävän todelliselta. Toisessa utopiassani ei ollut vauvaa, mutta sen sijaan ajelin ympäri maaseutua kahden ehkä parikymppisen, tuntemattoman pojanklopin kanssa. Toinen heistä kertoi nimensä, ja käski mun ettiä hänet googlesta kun aamulla heräisin. (Tää oli siis näitä unia kun tietää uneksivansa.) Luojan kiitos, sain aamulla todeta ettei kyseisen nimen takaa löytynyt googlesta mitään
Muutoin ois ehkä alkanu pelottaa