Unelmiesi äitienpäivä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Tällä viikolla vietetään äitienpäivää. 😊💐 Millainen olisi sinun unelmien äitienpäivä?

Omaani kuuluisi ainakin aamulla pitkään nukkuminen ilman lasten metelöintiin heräämistä. Aamiaista en halua vuoteeseen, mutta voisi olla kiva tulla valmiiseen aamiaispöytään, jossa jotain vähän spesiaalia. Joku vuosi ostin patonkia ja ohjeistin miehen paistamaan sen. Jotain sellaista olisi kiva olla. (Aina parempi jos ei tarvitsisi itse järjestää.) Muuten en mitään kovin erikoista osaa toivoa. Lapsilta kortit ja mieheltä lahja, jotka tavallisesti saankin. No, lasten keräämät valkovuokot voisi myös olla kiva yllätys. Ja toki olisi kiva, jos ei tarvitsisi hirveästi keskittyä kotitöihin. Sitä en oikein tiedä haluaisinko mieluiten viettää koko päivän kotona vai onko nykyinen äitini luona vierailu hyvä.

Unelmien äitienpäivä olisi sellainen, että saisi rauhassa nukkua ja viettää aikaa perheen kesken, vaikka ulkoillen hyvässä säässä. Mies voisi paistaa herkullisen pihvin ja lapsi antaa kortin. ❤️

Kukkia (kimppu eikä mitään viherkasvia, haluun kukkia joita ei tarvi hoitaa 😆), spessumpi valmiiksi laitettu aamiainen ja joku aktiviteetti. Musta olis siis hauskaa vaikka lähteä johonkin hienoon isoon leikkipuistoon vähän kauemmaksi lasten kanssa ulkoilemaan. Lounaasta tai päivällisestä ulkona lisäpisteet, mikä tahansa äitienpv-buffet kelpaa 😄

Spesiaalimpi (no vaikka valmiit voileivät riittää) aamupala sänkyyn, kukkakimppu ja omaa aikaa. Miehen perheessä mennään aina ulos syömään brunssi tms jos on jotain spesiaalia ja mun mielestä se on tosi tylsä tapa. Nyt jos ehdottaa sitä niin sanon varmaan että mieluummin jään vaan yksin rauhassa kotiin ja voi viedä taaperon pois häärimästä ja mennä syömään brunssinsa.

Mutta tuskinpa mies huomaa tätäkään päivää tai ainakaan jaksaa huomioida, eikä lapsonenkaan ole missään missä mitään tekisi. Joten taitaa vielä hetken olla aika olemattomat äitienpäivät mulla.

Takaisin