Unborn Heart kotidoppler

Rapumamma

Puuhakas puhuja
Jos laite näyttää useasti mutta ei koko ajan sykettä 120+ ja keskisykekin on esim 120, niin onko silloin kyseessä alkion syke? Vaikka viikkoja olisi vasta 6+. Miten aikaisin olette saaneet sykkeen näkyviin ja/tai kuuluviin? Itellä ei siis pitäisi näkyä vielä sovelluksessa vauvan syke mutta usein on esim 136 tjtn. Vilahtaa aina välillä ja joskus jää useiksi sekunneiksi. Ja sitten keskisyke vaikka jotain 126. Niin eihän voi olla oma?
 
Jos laite näyttää useasti mutta ei koko ajan sykettä 120+ ja keskisykekin on esim 120, niin onko silloin kyseessä alkion syke? Vaikka viikkoja olisi vasta 6+. Miten aikaisin olette saaneet sykkeen näkyviin ja/tai kuuluviin? Itellä ei siis pitäisi näkyä vielä sovelluksessa vauvan syke mutta usein on esim 136 tjtn. Vilahtaa aina välillä ja joskus jää useiksi sekunneiksi. Ja sitten keskisyke vaikka jotain 126. Niin eihän voi olla oma?
Kyllähän siitä laitteesta kuulee sykkeen ja voit samalla kokeilla omasta ranteesta omaa sykettä. Jos ovat sama, niin sitten kuuntelet omaa sykettäsi. Laitteen näyttämät lukemat olivat ainakin minulla ihan mitä sattuu, kunnes löytyi se kunnollisen kuuloinen syke. Korvat ovat siis tärkeämmät kuin laitteen näyttämät numerot.

Esikoisen syke oli aina 150-170 välillä kun sitä kuutelin, kuopuksen syke oli 130-150 välillä. Oma sykkeeni oli aina 60-70. Minulle neuvolassa aina kommentoitiin, että onpa minulla matala syke, en ihan tiedä mitä sen sitten olisi pitänyt olla tai onko tuo jotenkin harvinaista.
 
Kyllähän siitä laitteesta kuulee sykkeen ja voit samalla kokeilla omasta ranteesta omaa sykettä. Jos ovat sama, niin sitten kuuntelet omaa sykettäsi. Laitteen näyttämät lukemat olivat ainakin minulla ihan mitä sattuu, kunnes löytyi se kunnollisen kuuloinen syke. Korvat ovat siis tärkeämmät kuin laitteen näyttämät numerot.

Esikoisen syke oli aina 150-170 välillä kun sitä kuutelin, kuopuksen syke oli 130-150 välillä. Oma sykkeeni oli aina 60-70. Minulle neuvolassa aina kommentoitiin, että onpa minulla matala syke, en ihan tiedä mitä sen sitten olisi pitänyt olla tai onko tuo jotenkin harvinaista.
Tuo 60-70 on ihan normi aikuisen syke, ehkä vois olettaa että raskausaikana ois vähän korkeampi. Mulla normisti 48-55 leposyke siis ei-raskaana, eli aika matala. Mutta siis kun ei kuulu alkion syke laitteella, vain näkyy luku. Ja kyllä se omakin aina näkyy ja tiedän kyllä koska on oma, eli kun on jotain 60-90. Mutta mietin että voisko vilahtaa alkion syke näytössä vaikkei kuulu vielä, vai onko isot lukemat esim mun lisälyöntejä, mitä mulla on ollut jo vuosia. Niitä mahtuu sinne väliin aika paljon kun on rauhallinen syke. Millä viikoilla kuuntelit?
 
Ja jos keskiarvo on yli 120 ni tuntu is epätodennäköiseltä että ois pelkästään mun rytmihäiriöistä johtuva. Ihmettelen vain et miten vois näkyä jo näin aikaisin
 
Jos laite näyttää useasti mutta ei koko ajan sykettä 120+ ja keskisykekin on esim 120, niin onko silloin kyseessä alkion syke? Vaikka viikkoja olisi vasta 6+. Miten aikaisin olette saaneet sykkeen näkyviin ja/tai kuuluviin? Itellä ei siis pitäisi näkyä vielä sovelluksessa vauvan syke mutta usein on esim 136 tjtn. Vilahtaa aina välillä ja joskus jää useiksi sekunneiksi. Ja sitten keskisyke vaikka jotain 126. Niin eihän voi olla oma?
Mulla dopplerilla kuului syke joskus viikolla 12 ''pitkän etsinnän jälkeen'' Ylipainoa mulla on reilusti, mutta ei tarvinnut paljoa painaa kun kohdalle osui. Haastavaa on kyllä metsästää noin pientä. Kuullostaa semmoselta junan puskutukselta kun on alkion syke ja pysyy lukema korkealla koko ajan. Mulla alussa vilahteli lukema 120, eikä ollut minun tai alkion perussyke. Vauvan syke oli aikaisilla viikoilla joku 160. Välillä oli päiviä ettei sykettä löytyny mutta hyvin kaikki meni. :)
 
Mulla ainakin vilahteli numeroita näytöllä, vaikkei sykettä kuulunu siitä kohtaa. Ottaa sen rätinän tms. Hetkellisesti "sykkeeksi". Ei kaiketi rv 6 vielä edes kuulu?
Rv 10 sain itse ekat kuuluviin, mut vielä ei lukemia näkynyt vaan kuului se nopea syke. Joskus vähän myöhemmin rupes näyttää sit lukuja. Alussa oli 160-170 ja nyt on siitä sitten laskenut 150 tienoille.
 
Mulla ainakin vilahteli numeroita näytöllä, vaikkei sykettä kuulunu siitä kohtaa. Ottaa sen rätinän tms. Hetkellisesti "sykkeeksi". Ei kaiketi rv 6 vielä edes kuulu?
Rv 10 sain itse ekat kuuluviin, mut vielä ei lukemia näkynyt vaan kuului se nopea syke. Joskus vähän myöhemmin rupes näyttää sit lukuja. Alussa oli 160-170 ja nyt on siitä sitten laskenut 150 tienoille.
Juu ei kuulu mut ajattelin et voisko olla se luku kuitenki alkion syke kun niin usein näyttöön ilmestyy ja pysyykin jonkun aikaa..
 
Mun mielestä se pitää kuulua ja aika hyvinkin ennenkuin tulee ne lukemat.
Mulla kuului alussa tosi vaimeasti ja niistä ei vielä lukemia tullut.

Mut lukemia tuli kaikenlaisista muista äänistä aina hetkellisesti.
 
Takaisin
Top