Mulla oli alkuun hirveä väsymys, pientä lämpöä ja tosi kipeät rinnat, myös venymisestä johtuen on välistä vihlonut alavatsaa etenkin nivusten yläpuolelta. Juoksuharrastus jäi kun rintoihin sattui liike ja hengästyin yllättäen tosi nopeasti. Neuvolan täti lohdutti, että se ei johdu kunnon huononemisesta, vaan siitä, että elimistössä on nestepitoisuus kasvanut paljon. Viime viikolla rv 15 huomasin, että hengästyminen on helpottanut ja lenkki kulkee taas hyvin, päättelin, että vauva on jo sen verran iso ja kriittisimpien vaiheiden yli selvinnyt, että elimistö ei enää "suojele" sitä niin hanakasti, väsymys on myös täysin lähtenyt. Kroppa on varmaan myös alkanut tottua muuttuneeseen tilanteeseen, rinnat on painavat, muttei enää kipeät. Pahoinvointia ei ole ollut missään vaiheessa, nälkä oli alkuun hirmuinen, ja heikotus iski nopeasti, jos ei saanut ruokaa. Nenä on herkkä hajuille, koko ajan haistan "jotain", hajuvedet ja etenkin tupakka etoo tosi paljon. Mieli on tosi herkkä, liikutun nykyään ihan hetkessä ja itken milloin mistäkin, aina jos telkkarissa on jotain koskettavaa ja jopa delfinaariossa, kun ne delfiinit oli niin ihania :D Olen myös huomannut, että vauvan itku herättää ihan uudenlaisia tuntemuksia, aikaisemmin saatoin lähinnä ärsyyntyä, nyt hieman hätäännyn vauvan puolesta ja iskee outo "hoivatarve", liikutun myös ihan täysin jos näen vauvoja [:)]
Edit: Niin ja pissittää koko ajan, vaikka rakko olis melkein tyhjä. Onko teillä hiuksissa muuten ollut mitään muutoksia? Mun luonnonkiharat on hieman suoristuneet ja alkaneet hapsottaa..