Ultran luotettavuus...??

mom83

Näppärä viestien naputtelija
Mitäs te tykkäätte ultran luotettavuudessa tuossa sukupuoli asiassa???.. Itse ajattelin aluks et menisin 4d ultraan mutta ku luin kaikkia tarinoita noista ultrista en niinkään enään ole varma... Eräskin nainen oli mennyt 4d ultraan ja siellä lääkäri esitelly kivekset pippelin ja kaikkee ja tyttö oli syntyny.. Luulis nyt et tuo 4D olis luotettava ja siin tosiaan näkis.. Mut en kyl maksa tuollasia hintoja jos en pysty 100% luottaa et siel on se mitä nään... Luin myös et aika monelle oltiin rakenne ultrassa sanottu et on 100% tyttö ja silti poika syntynyt kun noilla viikoilla kivekset ei ole laskeneet viellä pussukoihin ja monelle sanottu että poika tulee ja tullu tyttö ku ollu häpyhuulet turvoksis... Mitä mieltä muut ovat?? Onko teille sanottu toista ja ollut toista???? itellä ekaa kertaa sanottiin tyttö tulee ja niin tuli.. Nyt ei ole tietoo just tuon takia et voipi olla ettei kivekset ole vielä laskeneet kunnolla tai sitte se pikkanen joka törrötti oli häpyhuulet.. Ja se valkonen viiva oli joko ommel tai sitten vako... Oon yrittäny käydä kurkkimassa ultrakuvia netistä tytöistä ja pojista mut meiän ei muistuta kumpaakaan ku kattoo jalkoväliä :/
 
Meillä piti ainakin ensimmäinen 4d ultra ihan paikkansa.
Sanottiin että tyttö tulee ja niin tuli. Hoitaja osasi selittää ja näyttää
hienosti mistä näkee jos on poika ja mistä jos on tyttö.
Meillä kuului tuo 4d ultra ainakin ihan normaali ultran yhteyteen, ei tarvinnut siis siitä maksaa mitään.
Nyt toista odotan ja taas saatiin kyllä todella selventävä kuva ja selitys kumpi olis tulossa.
 
millasella hakusanalla sellasia kuvia löytyy? Meille on kuulemma 100% tulossa poika ja mulle näytettiin normaaliultrassa sen vehjettä ja se kyllä erehdyttävästi näytti pienen pippeliltä ja kivespussilta. se oli sellanen pallomainen, josta sojotti sarvi.. :) Saaha nähä...
 
http://pregnancy.about.com/od/boyorgirl/a/girlboyultras.htm Tuolta minä niitä tutkiskelin ja sit youtubes ku laittaa hakusanaks ultrasound boy tai girl niin löytyy ihan videoita
 
ei noi kyllä mun muistin mukaan oikein ollu sen näkösiä mitä ite näin... mut se kätilö oli niin varma asiasta. Se sano meille jotenkin näin:"kyllä jos tuommonen törökki on tuolla, niin ihme on jos tyttönä syntyy." tiiä siitä sitten.. varauksella mennään. Oikeestaan tyttö olis ollu kivempi, ku jos se on poika en voi tehä sille kivoja mekkoja. :) Pinnallista joo, mut tuo on tosi pieni asia. Ei maailmaa kaada ja olen suunnattoman onnellinen, jos terve lapsi syntyy, poika tai tyttö. :)
 
No ei muistuttanu kyllä munkaan tenava kumpaakaan.. enkä mistään oo löytäny sellasta kuvaa joka muistuttais.. no mulla yks ultra viel viikolla 30 niin josko sitten näkis kumpi on vaikka sil ei oikeestaan ole väliä molemmat yhtä tervetulleita .. Tuo uteliaisuus on vaan niin kova...
 
Mä en ainakaan menis omia rahoja laittamaan 4D-ultraan, koska:

Pääsin ilmaiseksi 4d-ultraan Tampereen Terveystalolle rakenneultraan, koska Ylöjärven kaupunki lähettää sinne uätutkimuksiin (ei omia laitteita). :) Omakustanteisesti kyseinen 4d-ultra siellä noin 380euroa!

Ultra kesti melkein tunnin, mutta harmitti kovasti kun kasvoja kuvatessa joko lapsivettä meni eteen eli kasvot "blurraantui" aivan epäselviksi tai sitten vauva päätti laittaa käden kasvojen eteen. Hän myöskin päätti olla koko ajan jalat ristissä vaikka oli hereillä ja vaihtelikin astentoaan kun itse vaihdoin asentoa kyljeltä toiselle. Kun kuvattiin sydämen verivirtauksia hän päätti piilottaa sydämensä mun lantioluun alle.. Oijoi. Mystinen tapaus! :D
 
Mä en ainakaan menis omia rahoja laittamaan 4D-ultraan, koska:

Pääsin ilmaiseksi 4d-ultraan Tampereen Terveystalolle rakenneultraan, koska Ylöjärven kaupunki lähettää sinne uätutkimuksiin (ei omia laitteita). :) Omakustanteisesti kyseinen 4d-ultra siellä noin 380euroa!

Ultra kesti melkein tunnin, mutta harmitti kovasti kun kasvoja kuvatessa joko lapsivettä meni eteen eli kasvot "blurraantui" aivan epäselviksi tai sitten vauva päätti laittaa käden kasvojen eteen. Hän myöskin päätti olla koko ajan jalat ristissä vaikka oli hereillä ja vaihtelikin astentoaan kun itse vaihdoin asentoa kyljeltä toiselle. Kun kuvattiin sydämen verivirtauksia hän päätti piilottaa sydämensä mun lantioluun alle.. Oijoi. Mystinen tapaus! :D
 
Takaisin
Top