Ultrakuvia

ihania pieniä rakkauksia emoticon
meilläkin olisi neljä uä kuvaa, mutta täytyypäs ne skannata koneelle ja laittaa tänne  [:
 
Kiva ketju tämäkin. :)

Jenni90 kävin katsastamassa sun blogia, ompa söötti Turo-Emil! <3 Teillä ei kovin paljoa tuu lapsille ikäeroa, mutta sehän on vaan kiva. :) Meillä tulee n. vuosi ja seitsemän kuukautta.
 
toukkatollero (heh, hauska nimimerkki..): mistä ultrasta saa vauvasta noin hienon kuvan? Onko tuo sellanen 4D tai vastaava?
 
Shakira; Kiiitos ! <3 Turo-Eemil on ihana, aina pelastaa päivän aurinkoisella naurullaan ja sikkara silmillään kun hymykuopat loistaa ! <3 Joo meille tulee ikäeroksi vuosi tasan tarkalleen; onhan se rankkaa, mutta mekään ei sitten enään lapsia haluta niin on se kiva, että tulee peräkkäin!  [: Vaikka ei saisi sanoa, ettei enää lapsia, mistä tietää vaikka joskus ilta tähden haluaisikin :) Oi että ! Teillekkin tulee kiva ikäero! :)
 
Saigon: tampereen terveystalolla käytiin, mun käsittääkseni toi on joku 4D emoticon  Olin itsekin aika yllättynyt kuinka selkeän kuvan saimmeemoticon
 
Onko tuo  4D ultra minkä hintainen ?
SIihen olisi mukava mennä joskus  30 viikolla, niin näkisi jo kaikki kasvon piirteet yms.emoticon  JOstain luin , että jollain oli maksanut 170e kela korvausten jälkeen, mutta sitte taas vastaavasti oon kuullu, ettei siitä saa edes kela korvausta emoticon  Kertokoot sii s joku viisaampi ! ? :D
 
mä en tiedä mitä tollanen 4d maksaa tai saako siitä kelakorvausta,kun meillä ainakin sai 4dkuvia ihan normaaleissa äitiyspoliklinikan ultrissa, ekasta lapsesta sain vasta rakenneultrasta,mutta nyt sain jo nt-ultrastakin...
 
Voi että ompa kiva! Täälä on vaan ihan normi ultra kuvia.... Olis kiva tuo 4D; se on niin paljon selkeämpi emoticon
 
Pitääpäs ensikerralla sanoa kun menee polille (rakenneultraan) että haluan 4D kuvan kun sekin laite täällä Seinäjoellakin on. Näkisi ainakin kunnolla kumpi sieltä on tulossa :)
 
3D on ollut aikaisemmin ja nyt on 4D. Kaksi kaveria on nyt saanu 4D kuvan täältä sairaalasta ,toinen sai eilen kun oli nt ulrassa.. ja on TODELLA paljon selvenpiä, kasvot ja ihan kaikki näkyy selvästi. Täytyy ensikerralla vinkata kätilölle että olen kuullut ja nähnyt täältä saatuja 4D kuvia ;)
 
Takaisin
Top