Ultrakuvia

Täällä meitin pikkunen 6+6. Lääkärin mukaan pikkunen on jonkun varjon takana ja sen takia kovin hyvää kuvaa ei saatu. Ruudulla näkyi paremmin ja sydämen tykytys myös :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1400761887587.jpg
    1400761887587.jpg
    47.8 KB · Katsottu: 187
ImageUploadedByVau Foorumi1400940013.688173.jpg
Ruskuaispussi näkyi, mut sykettä ei vielä, kun viikkoja olikin vasta 5+.. Menkkojen mukaan laskettuna olis pitänyt olla 8+2. 2 viikon päästä on sitten uusi ultra ja toivotaan parasta että syke löytyy sillon! :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
upload_2014-6-4_1-21-40.png

Täällä meidän 6w3d vanha kaveri, joka löytyi hienon sykkeen kanssa. Ylempi on hän ja alempi ruskuaispussi. (Ite ainakin tarvitsin tulkkia.)
 
Tänään siis 12+1 ja siellä se nukkui ultrassa kunnes äiti töni hereille... :Heartred kuulemma oikein hyvältä näyttää ja vastaa viikkoja. Huh, nyt kyllä helpotti! Kättärillä oli tosi mukava kätilö ja hyvä fiilis jäi :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1403716322399.jpg
    1403716322399.jpg
    54.6 KB · Katsottu: 159
TammiTaapero, mulla oli yhtä hyvä kokemus. Todella mukava ultrahoitaja, todella rento tyyppi joka kertoi tarkkaan mitä kuvassa näkyy ja oli huumorintajuinen. Mukava kokemus. Meillä kanssa piti vähän taputella vatsaa että Pikkunen viitsisi vähän kääntyä mittailua varten (vaikka kovin mielellään näytti makoilevan kyljellään). Hetken malttoi olla selällään, saatiin kuva ja saman tien oli takaisin kyljellään. Oli hauska katsella ruudulta Pikkusen liikkeitä, kun sitä selkeästi häirittiin. "Joo, joo mä herään täältä! Ihan kohta."

Tänään oli kuukautisten mukaan rv 11+6, mutta ultran mukaan olisi pari päivää vanhempi, eli 12+1. Laskettu aika muuttuisi siis 6.1. mutta koska eroa on näin vähän, ei tätä uutta päivää kirjattu ylös. En ole koskaan merkkaillut kuukautisten alkamispäivää mihinkään ylös, joten tuo ero on hyvinkin mahdollinen. Muistan vain "sinne päin" ajankohdan kun kuukautiset on ollut.
 

Liitteet

  • nt_ultra.jpg
    nt_ultra.jpg
    87 KB · Katsottu: 163
Voi :Heartred ollaan sit samoilla viikoilla täsmälleen :) onnea! Ihanat kuvat! Joo sitä oli aika epätodellista katsella kun pikkutyyppi potkii ja itse ei sitä vielä tunne.

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Osaako joku muuten sanoa, mitä lukuja siinä ultrakuvan reunoilla on? Mulla ainakin sellasia merkintöjä kuin "FR", "BG", "DR" ja "MHz", ja niiden perässä tai edellä siis jotain lukuja.
 
Toi vika vois olla megahertsi eli oisko joku mittarin taajuus.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Luulisin että liittyy ultralaitteeseen ja kuvan teknisiin tietoihin. En tiedä, tämä on vain veikkaus.
 
Siinä minun tuleva lapsi :) ultran mukaan 26.6.14 rv oli 12+5. Siellä se liikkui todella paljon ja ultratätikin sanoi, että liikkuu todella paljon :) kysyikö kukaan sukupuolta? Itse en huomannut kysyä.
 

Liitteet

  • IMG_20140627_160253.jpg
    IMG_20140627_160253.jpg
    804.3 KB · Katsottu: 152
Eihän sieltä vielä voi nähdä sukupuolta :) Vasta sitten seuraavalla kerralla pystyy kattomaan. Joka ei sekään kuulemma aina piä paikkaansa :p

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Mein pieni ^^

..tyyppi kyllä näytti ens alkuun ihan sammakolle ku ei meinannu kääntyä olleskaan naama eteenpäin :D
 

Liitteet

  • Soppa.jpg
    Soppa.jpg
    76.7 KB · Katsottu: 128
Joo kätilö joka mut ultras niin sano et näin alussa kaikki näyttää pojille... rakenneultrassa vasta voi edes jollain varmuudella sanoa mut sekään ei ole kiveen hakattu, et 4d olis sit paras millä näkee jos ei ole kromosomitutkimuksia

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Jep :) minä mietin, että jos kävisin 4D ultrassa myöhemmin, jos siellä sukupuoli näkyisi :D
 
Se on kyl vaan ihan sika kallis ymmärtääkseni. .. Mäkin haluisin mutta en varmaan raaski :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top