Ultrakuulumisia & kuvia 1-20vko

Onnea Libar kaksosista!
Eilen sit tapahtu se mitä oon pelänny: lääkäri soitti äitipolilta et veriseulan tulokset hälyyttivät. Meidän riskiluku on 1:180 kun raja on 1:250. Niskapoimuhan oli ihan normaali (1,6) ja muutenkin kaikki oli hyvin ultrassa ni oli kyllä aikamoinen järkytys. Varasin ajan lapsivesitutkimukseen ja se on 16.10. ja siitä menee muutama päivä kunnes saa tulokset. Pelottaa.
 

Tänään sitten tuli ultra aika postissa.Todella nopeeta toimintaa ku me eilen oltiin neuvolassa ja puhuttiin ultra ajoista jne. Todella mukava että saatiin aika hyvissä ajoin. Tosin aika on vasta 17.10, johon on vielä aikaa. 
 
impula10: Mun kaverin suvussa on vaan yhdet kaksoset ja se mun kaveri sai 2 vuotta sitte omat kaksosensa :)
 


Siinä on meidän pikkunen kätilö oli aivan ihana ja tosi innokas kuvien suhteen :D np oli 0.7 :) 
 
Tellu, miten noin hienoja kuvia saa? Tossahan näkyy jo ihan selvästi kasvonpiirteet ja kaikki. :) Ja siis millä viikolla nämä on otettu?

Onnea vaan kaikille ja toivotaan, että suklaasydämellä ja heini90:llä kaikki olisi loppujen lopuksi hyvin! Kuitenkin aika pieni mahdollisuus teilläkin, että todella olisi jotain vialla.

Itse sain eilen seulonnan tulokset, ei kohonnutta riskiä. Mitään lukuja ei ilmoitettu kylläkään.
 
Hui, mitä kuvia Tellulla! Toisaalta vähän pelottaviakin, kun näkyy kaikki niin selvästi! emoticon Onko tuo joku 4D tms?
 
juu on 4D :) ihmetytti ku ekas raskaudes en mitää tollasia saanu  ja nyt tuli kunnon pino kuvia :D
 
k_repolainen tosiaan kuvat otettu viikolla 11+3 ultran mukaan 11+4 
Ja 4D ultra :) tääl on näköjään tullu uudeks käytännöks myös tuo 4D ultra. Menin ihan tavalliseen np-ultraa :D 
 
Ihanat kuvat Tellu!! :)

Mä sain kans tollaset kuvat np-ultrassa.. tai ne oli 3d kuvia,mutta ei ne kauheesti eroa 4d:stä. Ja mullakin oli ihan tavallinen np-ultra terveystalolla.
 
Tää on minusta aika hauska kuva, otin töissä 3 viikkoa sitten. "Hei äiti!" emoticon


Ja tää virallinen nt-ultrakuva 2 viikkoa sitten:
 
Mäkin kävin tänään np ultrassa ja kaikki hyvin :) Siellä heilutteli kovasti käsiä ja liikuskeli.nyt voi alkaa nauttia (minkä tältä pahalta ololta ja oksentelulta kerkiää) ja odotella koska ensimmäiset uskaltavat kysyä tästä pallomasusta että oonko vaan lihonut vai raskaana ;)
 
Joop tänään siis oli np-ultra ja eihän sitä turvotusta saatu mitattua, kun viikkoja onkin vain 10+1.. Eli siis heitti tuo laskettu aika 21.4 > 30.4.. Sikiö oli siis reilu viikon pienempi, kun mulla piti olla viikkoja tänään 11+3 niin olikin vain 10+1, mutta mun kierto olikin vähän hakusessa edellisen keskeytyksen jäljiltä, et ei mikään ihme..
Kaks sikiöpussia näkyi, toinen tyhjä, toisessa sikiö ja virkeä sikiö olikin.. Kovinkaan paljoa en saanut tuosta ultrasta irti, kun viikkoja tosiaan niin vähän, mutta elossa siellä oltiin onneksi (:
 
Onpas tänne kertynyt ihania kuvia ja kuulumisia emoticon Ihan tippaa meinannu tulla välissä linssiin kun on katellu noita kuvia :) Onnea kaikille ja tsemppiä heini ja suklaasydän, toivottavasti kaikki on riskeistä huolimatta kunnossa! Aika hurjaa kyllä, että osa porukasta on saanut kaksosuutisiakin. Varmasti jännittävää, mutta ihanaa kun on kaksi pikkuista tulossa  :)

Meillä on np-ultra ylihuomenna ja jänkättää aika kovasti. Toisaalta se, onko pieni kasvanut odotusten mukaisesti, ja toisaalta sitten se itse niskaturvotus. Olen laskenut päiviä koko viikon, onneksi ultra on jo 12:ta niin ei tarvii koko perjantaita jännittää.
 
Heini90: Tsemppiä lapsivesitutkimukseen, sulla ei olis enää montaa päivää siihen. Miten nopeesti lupasivat tulokset? Mulle sanoivat että ottaavat pikaseulan että alustavat tulokset saa parissa päivässä ja lopulliset tulokset tulee sit muutaman viikon kuluessa. Pidän teille ihan hirveesti peukkuja et kaikki ois kunnossa, onneks sullakaan riskiluku ei oo mikään paha. Kertoivatko että tutkimuksessa saa 100% varmuuden lapsen sukupuolesta jos haluaa tietää? Sanoinki miehelle et ajatellaan et kaikki on hyvin ja käydään vaan selvittämässä kumpi sieltä on tulossa =) (laiha lohtu mut kuitenkin...)
 
Tsemppiä heini90 ja suklaasydämmelle. Toivotaan että kaikki ois kunnossa ja selviäisitte pelkällä säikähdyksellä. Kylläpä olette ihania kuvia lataillu. Ihan käy kateeks kun itte joutuu kärvistelemään ens viikon torstaihin viikkoja sillon 12+5 ja pelottaa ihan hirveesti että kaikki ei ookkaan hyvin , koska tuntemukset niin erillaiset kun 2 edellisessä raskaudessa. :-\ Onnea siis kaikille ketkä on jo päässert ultraan <3>
 
Hell yess sain vihdoin kutsun ultraan! Mitä nyt oli hieman vajavainen ja joudun soittaan heille lisäohjeita, mut ainakin päivämäärä on selkee ja se on 15.10. Kivaa kun on maanantai, voi aloittaa viikon tollaisella :)
 
VASTATKAA JOKU :( Kertokaapa joku viisas ihminen (jolla on OLLUT ALUSSA kaksosraskaus) niin mulle tähän mun pähkäilyyn vastaus...
Vastasiko elossa ollut sikiö viikkoja?...
Mulla on sellanen käsitys että kaksoset tavallaan kasvais "hitaammin", kun se ravinto äidistä jakautuu niille molemmille, tai siis ku nehän yleensäkin syntyyki pienempinä vai onko mulla nyt tää juttu ihan hakusessa?
Mulla nimittäin siis OLI kaksosraskaus, huomattiin siis tuolla np-ultrassa, että kaksi sikiöpussia ja toinen tyhjä, siis surkastunut pois ja toinen sikiö vastasi viikkoa 10+1, vaikka mulla rv 11+3 sillon. Mietin tässä vaan, kun kaikki "oireet" on tullu ajallaan viikkoon 11+3 nähden.. Ja nyt tietty pelottaa, ku se keskenmenon riski on vieläki olemassa niinkin kauan, minä kun olen niin kauhea jännittään.. :/
 
Eivät sanoneet mitää millo sais tulokset. Sillä ajatuksella liikkeellä että kaikki on ok ja että kuha saa tietää kumpi on.
 
TOSI huono kuva :/ Kännykällä kuvasta otettu, mutta viikkoja sillon 10+5. np-ultrasta kuva 24.9 :) Siellä se köllötteli ja vilkutteli. :) Iskä oli ihan jähmettyny, ekaa kertaa piiperön näki <3 :)
 
Takaisin
Top