Ultrakuulumiset

Tää on niin tylsää... Mä saan taas varmaan kirjeen kotiin kaksi viikkoa etukäteen, ja sit joudun soittamaan ja lykkäämään, et saa esikoisen hoitoajat mätsäämään...
 
Meillä 2.1 ja sillon rv 20+5. Kovasti odottelen et pääsee taas kattelee sitä suloista hyörinää ja näkee et kaikki ois hyvin ❤️
 
dootti, eikö teilläpäin voi siis varata aikaa itse?

Meillä on rakenneultra vasta tammikuun puolessa välissä, silloin viikolla 21-22, en nyt tasan tarkasti muista. Tietysti sitä ennen jännään vielä NIPT-tuloksia, joten en vielä uskalla juuri ajatella noin paljon eteenpäin.
 
dootti, eikö teilläpäin voi siis varata aikaa itse?

No ei... Kutsu tulee kirjeitse ja se pitää sit muuttaa puhelimitse, ellei se sovi... Oon tähän mennessä (siis esikoisen 2 ultraa ja nyt tämä nt) joutunut muuttamaan kaikki ajat...
 
No ei... Kutsu tulee kirjeitse ja se pitää sit muuttaa puhelimitse, ellei se sovi... Oon tähän mennessä (siis esikoisen 2 ultraa ja nyt tämä nt) joutunut muuttamaan kaikki ajat...

Onpa hölmö systeemi, koska heillä hallinnossahan menee sitten todennäköisesti vaikka kuinka aikaa vain siihen, kun ihmiset haluavat vaihtaa aikoja. Huoh :rolleyes:
 
Helsingissä oli vielä mun viime raskaudessa myös sama systeemi, että aika lähetetään kirjeitse ja eihän se aika ikinä ollut sopiva. Varmaan kaikki ajat kolmen raskauden ajoilta joutu vaihtamaan.
Nyt onneksi täällä vaihtunut sähköiseen terveyspalveluun josta saa itse varata sopivat ajat! :)
 
On kyllä höpsö systeemi tuo kirje! Meillä th varaa ekan ultran neuvolassa ja rakenneultra varataan ekan ultran yhteydessä, eli pääsee itse vaikuttamaan aikoihin hyvin.
 
Takaisin
Top