Lauritita
Oman äänensä löytänyt
Hei kaikille!
ennen muuta: onnea, lokakuiset!
Tämä on mun 3. raskaus (1. oli keskesmeno ja 2. tuli mun ihana 2v-tyttö).
20.4. mulla on NT-ultra Turussa, mutten löytänyt infoa netistä (eikä neuvola-chatista) saako mieheni tulla? Osaatteko te sanoa?
Mua pelottaa todella paljon, koska 1. raskaudessa löydettiin km, kun oli just NT-ultrakäynti. En ole valmis mennä samaan huoneen, saman lääkärin kanssa ilman tukihenkilöä...
Kävin varhaisultrassa kun olin 7+1 ja kaikki oli ok, (syke ja sikiö). Lääkärini sanoi silloin, että hän oli 97% varma, että mennään synnytyssaliin asti. Mutta on vielä se 3% ja mulle jäi ison trauman keskenmenon jälkeen...
Paljon kiitoksia etukäteen (ja jep, sori kirjoitusvirheistä )
ennen muuta: onnea, lokakuiset!
Tämä on mun 3. raskaus (1. oli keskesmeno ja 2. tuli mun ihana 2v-tyttö).
20.4. mulla on NT-ultra Turussa, mutten löytänyt infoa netistä (eikä neuvola-chatista) saako mieheni tulla? Osaatteko te sanoa?
Mua pelottaa todella paljon, koska 1. raskaudessa löydettiin km, kun oli just NT-ultrakäynti. En ole valmis mennä samaan huoneen, saman lääkärin kanssa ilman tukihenkilöä...
Kävin varhaisultrassa kun olin 7+1 ja kaikki oli ok, (syke ja sikiö). Lääkärini sanoi silloin, että hän oli 97% varma, että mennään synnytyssaliin asti. Mutta on vielä se 3% ja mulle jäi ison trauman keskenmenon jälkeen...
Paljon kiitoksia etukäteen (ja jep, sori kirjoitusvirheistä )
Puuh.. katsotaan miten pärjäilen siellä.
Kyllä se vaan on ihmeellistä miten pienenä se siellä jo touhuilee, eikä se tunnu itsellä vielä missään. Kaikki oli onneksi pienellä paremmin kuin hyvin ja riskejä vakaville kehityshäiriöille ei ollut yhtään ja Downin riskilukukin oli todella kaukana riskirajasta! Oli helpotus koko käynti ja vaikka mies ei päässytkään mukaan, niin sain kuitenkin monta kuvaa näytettäväksi pienestä!