Sanna89-
Satasella mukana keskusteluissa
ajattelin nyt lisätä tämän tänne kun on jo eka ultra takana ja jotenkin vaan on niin ihanaa lähtee jakaa jo ihmisten kanssa näitäkin kuvia 
Tässä on minun pikkusesta kaksi kuvaa viikkoja siis tasan 8+0 laskurin mukaan olis nyt 8+2 muuttu sen verran mut la pysy samana
http://www.aijaa.com/v.php?i=002817797347.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=002857797348.jpg

Tässä on minun pikkusesta kaksi kuvaa viikkoja siis tasan 8+0 laskurin mukaan olis nyt 8+2 muuttu sen verran mut la pysy samana
http://www.aijaa.com/v.php?i=002817797347.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=002857797348.jpg








