Ultra kuvat

Oi vitsit! Mäki haluan jo tollasia kuvia!!! :) Miten muuten pääsit näin aikasin jo ultraan? Ainakin Espoossa ihan yleinen käytänö et aikasintaan vko 10 ->
 
mulla oli eka raskaus tuulimuna raskaus ja vielä jotenkin lääkäreiden mielestä erikoinen ja ultrassa sitten sanottiin että kun tuun uudestaan raskaaks mulla on mahollisuuksia päästä aikasemmin ultraan ja niin minä sitten tein neivolassa aika varattiin tarkistuttaan että pikkunen on oikeessa paikassa ja kaikki on hyvin 
 
Siinä se meidän pikkuruinen sitten on, sydänkin löi kiivasta tahtia ja liikkui :) Ihanaa <3
 
minnuska oli pakko tulla onnittelemaan !!!! ihan mahtia, oonkin jo seuraillu ja ootellu että mites teille kävi, että tuliko vihdoin niitä hyviä uutisia. Ja tulihan niitä, ihanaa. Kaikkea hyvää teille, joulukuussa sitten saadaan ihastella pientä livenä <3
 
Kiitos Nuu_ todella paljon :) Kyllähän niitä hyviä uutisia vihdoin tuli, vähän kyllä pelotti mennä sinne ultraan että onkohan siellä ketään ja jos on niin hengittääköhän se. Mutta lääkäri sanoi että kaikki on hyvin ja siellä se hengitteli voimakkaasti ettei tarvinu edes kuunnella sydän ääniä, meinas onnen kyynel tulla siellä :) Kiitos, olet todella ihana ihminen :) Joulukuussa todellakin saadaan ihastella pientä livenä :) <3 Sullakin jo noin iso poitsu :) Niin se aika vaan menee :)
 
Mää kans oon kytänny Minnuskan matkaa! Ihanaa, että kaikki noin mainiosti! <3
 
Mulla vielä kahdeksan yötä tuohon ultraan!!! Viikon päästä olen päästäni varmasti aivan sekaisin, kaikki tuntuu niin jännältä.
 
Minnuska89 pakko tulla onnittelemaan. Olen seurannut sinun koettelemuksia heinäkuusta 2010 (jolloin itse plussasin, nyt poika on 1kk vanha) ja pitänyt peukkuja pystyssä, että millon teillä tärppää. Ihana pikkuinen siellä masussa köllöttelee. Oikein ihanaa raskautta!



 
tay1984 kirjoitti:
Minnuska89 pakko tulla onnittelemaan. Olen seurannut sinun koettelemuksia heinäkuusta 2010 (jolloin itse plussasin, nyt poika on 1kk vanha) ja pitänyt peukkuja pystyssä, että millon teillä tärppää. Ihana pikkuinen siellä masussa köllöttelee. Oikein ihanaa raskautta!




Kiitoksia hirmuisesti :) Joo siellähän se köllötteli :) huomenna tasan 2 viikkoa niin olis se np-ultra :) Ei malta jaksa sinne asti odotella, mutta pakkohan se on vielä :)
 
28.4 oli minulla ensimmäinen ultra. pääperämitta oli 44mm ja LA osui oikeaan.


sydän löi kovaa ja vauva liikkui paljon. kaikki näyttikin ihan hyvältä kunnes kätilö lähti hakemaan lääkäriä paikalle. sikiön päässä näkyi selittämätön epämuodostuma. lääkäri päätteli otetuista kuvista että pään luustosta puuttuu pala ja aivot pullistuvat ulos.




vauva kääntyi lopuksi sopivasti juuri sellaiseen kulmaan ettei päässä näkynyt enää mitään erikoista ja kaikki näytti hyvältä vaikka puolisen tuntia yritettiin löytää epämuodostumaa. 5.2 sain ajan meilahteen jossa toivottavasti asia varmistuu johonkin suuntaan. toivottavasti kyseessä on vaan joku inhimmillinen virhe ja vauva on kunnossa.

no kuitenkin maailmani kaatui sillä hetkellä ja jännitän huomista vaikka lääkäri sanoikin että asia varmistuu viimeistään viikoilla 17-18 kun kasvu on sopivassa kohdassa.

 
Kokeillaanpa josko osaan lisätä kuvia tänne :D Mulla oli 5 viikkoa sitten ultra eli 13 rv, tässä ois pari kuvaa siitä ultrakäynnistä :) Eka kuvassa näkyy vauva kokonaan, jalat on vissiin koukussa? Toka kuvassa näkyy pää ja nenä hyvin :) Ihana ku nyt kesäkuussa tulee 2. ultra! Ja sukupuolikin paljastuu... toivottavasti kattovat sen oikein :D


Pahoittelen laatua, käytin webkameraa.. laiska kun oon :D
 
Saripink, mitä siellä Meilahdessa sanottiin? Toivottavasti kaikki on hyvin, ja kyse tosiaan vain erehdyksestä!

On nämä ultrakuvat hienoja <3 Rakenneultraa odotellessa!
 
Meilahdessa aivot näytti hyvältä ja kaikki näytti olevan kunnossa niillä viikoilla, nyt ens viikolla seuraava ultra niin siellä sitten toivottavasti saa lopullisesti hyvät uutiset.. Vähän kyllä jännittää nyt kun on "tuudittautunut" siihen että kaikkihan olikin hyvin. Jotenkin se johtui varmaan tuosta kun Lohjalla katsottiin tuolla liian tarkalla ultralla noin pienillä viikoilla.. Ties mikä varjo siellä oli, mutta nyt toivon että kaikki on hyvin!
 


Tänne tuo kuva kuuluikin. Elikkä tässä meiän pien poika rv 18+4
 
"Kerrossänky"
Siinä köllii tuplat päällekkäin. Omissa sikiöpusseissa ja omilla istukoilla varustettuna.
Päät niillä on eripäissä ja toinen monottaa ihan reippaasti päähän tätä toista. Heinäkuun lopulla sit kuulee sukupuolista vähä varmempaa tietoa!! nii ja tässä on 19+5


 
Takaisin
Top