Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Helmi0915 Ei ku suolakurkkuja! :grin Mutta juu en usko että samalta kylältä sentään ollaan, mut sama sairaala ainakin varmasti. En oo varma pitääkö siinä tuo väliviiva olla vai ei, mä jätin pois...

Kiitos kauhiasti kaikille ja onnea täältäkin myös muille ihanista ultrauutisista! :happy:

Ultrassa käyty, ja kyllä muuten jännitti!! Eilisillasta asti kauhea tärinä ollu päällä :nailbiting:
Tänään siis viikkoja 7+4, kaikki oli kohdallaan ja sydämen syke näkyi! Harmi ettei mies päässy mukaan, se ei edes muistanu että mulla oli tänään tuo ultra, sattui vain soittamaan just ennen kun olin lähdössä sinne. Soitti sitten myöhemmin uudestaan kun olin käynyt, ja ihan tärinässä kyseli että mitämitämitä :D musta tuntuu että se on kyllä enemmän innoissaan tästä ku minä!

Onnittelut hyvistä ultra uutisista! Näitä on aina niin ihana lukea, kun on löytynyt elämää <3

Heips
Tänään oli sit eka neuvola. Kerrottii kyl perinpohjin kaikest vaik oon jo kaiken nuo aikaisemmin kuullut. Varasin np-ultran joka on 5.3. Ihan kohta on kyllä sekin. Aika kyl menee tosi nopeasti vaik ei ihan aina siltä tunnu. Verenpaina ja hb hyvät. Eipä siel kummempia. Ultraa ootellessa. :D

DaPi93 7+1

Kiitoskiitos:)
ja onnea Vauvahaaveilija sinulle myös! Täällä oli kans 9mm:)

Se jäi muuten vähän vaivaamaan, kun gyne sanoi että kohtu on hieman eteenpäin kallistunut. Pikaisen googlettamisen perusteella tuosta ei mitään haittaa ole ja on ihan normaalia, mutta silti jäi vähän sellanen olo että pitää kyllä kysyä sit neuvolassa asiasta lisää.
(ja jos jotakin kiinnostaa ultran hinta tietää, niin 100e maksoi ja 45minuuttiin sisältyi rintojen tutkiminen, uä ja käsikopelolla tutkiminen kans, verenpainemittaus ja sain sen äitiyskortinkin).

Lilja mulla on kans eteenpäin, seurauksena oli vaan että piti siirtyä äitiyshousuihin aika äkkiä ja liikkeitä alko tuntua jo rv13 vaikka istukkakin oli edessä. Ei mitään varsinaista haittaa!

Muoks hups.. niin tietenkin myös jee& onnea hyvistä ultrakuulumisista!

Mä luulin et kohtu on normaalisti vähän eteenpäin kallellaan :o mulla on päinvastainen tilanne, kohtu "väärinpäin" eli taakse kallistuu. Saattaa kuulemma aiheuttaa selkäongelmia myöhemmin

Mulla on taaksepäin ja todennäköisesti jo tällä hetkellä syynä kipuihin.. Niin ainakin maanantaina epäilivät päivystyksessä..

Minullakin vähän taaksepäin ja ultrannut kätilö just varoitteli, että voi aiheuttaa kipuja. Mutta ei kyllä ihmeempiä ollut ainakaa esikoista odottaessa.

Mä teen ite itelleni diagnoosin, et eteenpäin kallistuu mulla. Pömppiksestä ei voi muuta päätellä :P
Mut niin, se piti sanoa, että toi on kyllä kurjaa, että aiheuttaa sitten kipuja taaksepäin kallistuessaan, kun ei voi kuitenkaan ite siihen vaikuttaa/valitaa minne suuntaan se on kenollaan o_O Ilmeisesti vaaratonta kuitenkin?

Takaisin