Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voimia Eleanoralle!
Ihania ultra uutisia täällä ollut:Heartred mulla olis vielä melkeen kaks viikkoa, viikkoja sillon jo 13+2, alkaa pieni epäusko hiipimään mieleen kun ei ole enää oireita juuri minkäänlaisia..

Päivänkakkara: Sua muutaman viikon jäljessä ja pelko hiipii myös persiissä kun olo on yht äkkiä melko normaali.. Alavatsaa särkee, se on oikeastaan ainut ja noh, viime yönä heräsin kamalaan nälkään!

Itsellä vähän aaltoillu oireet, välillä on tosi hyviä päiviä, mutta tänään ensimmäistä kertaa ei pysyny aamukahvi sisällä! Mulle ultratäti sano että ku on taaksepäin kallistunu kohtu, niin se aiheuttaa vähän menkkamaista kipua, mutta pitäs loppua parin viikon sisään. Vielä kolme päivää niin nähdään papu uudestaan! :)

Mullakin oireet aaltoilee. Hetken on hyvä olla ja sitten seuraavana päivänä tuumii, että se vähä oireinen päivä oli kyllä mielttömän kiva juttu :D

Voimia Eleonoralle täältäkin! :Heartred

Täällä on kyllä tapahtunut ihan törkeän paljon sitte siitä kun olen viimeksi käyny! Meillä on huomenna ultra klo 12.50 ja täältä kun lueskeli ihmisten kuulumisia niin alkoi jännittää ihan sikana!! :eek: NT-ultra siis tuo ja viikkoja huomenna 12+0. Käytiin yksityisellä ultrassa 9+0 ja sillon oli kaikki hyvin, mikä ei kyllä tosin vielä kerro kauheasti tämän hetken tilanteesta.
Taidan käydä hakemassa toisen mehujään jännitykseen, santsasin niitä laatikollisen kaupasta. Mitkä mielihalut? :rolleyes: Yritin etsiä vadelma-Grandia, mutta ei ollut niin piti tyytyä vietereihin, niihin amppari-kopioihin. :grin

Peukkuja Meri!

Alkaa olla aikamoinen jännitys täälläkin päällä, ultra ois ylihuomenna...

Neuvolassa muuten neuvoivat että kannattaa ennen ultraa syödä jotain sokerista että vauva on sitten ultrassa pirteänä ja liikkuu. Pitää siis nassuttaa aamulla ihan luvan kanssa jotain hyvää ennen ultrareissua. :happy:

Ja hei oli muuten hyvä kuulla mahdolllinen syy noihin menkkamaisiin kipuihin, mulla kun on niitä tässä ollu aina välillä pitkin raskausaikaa, varsinki viime viikon aikana.

Muokattu viimeksi:
Peukut pystyssä meiri huomenna sit sulle :) Tulehan sit kertomaan kuulumisia!

Voi kun oisin tienny ton sokerijutun, oisin voinu siinä paniikin lomassa vedellä suklaata aamupalaks ihan mielelläni :P Nyt sit ihailtavana oli kovin rauhallinen tyyppi...

Mä kerkeen sitte torstaina tunnin olla täällä töissä ennen kuin lähdetään sairaalalle. Nakerran täällä siis työpaikalla ankaraa suklaalevyä ihan intona. *om nom nom* :grin

Ei se kuule mitään! Musta tuntuu että tän ressin keskellä eka mäkkäriateria koko raskauden aikana tähän asti, ei ois mikään järjettömän kamala juttu... :rolleyes:

Oih.. nyt alkoi kaduttaa äskeinen pizza tilaus, mä haluun mäkkäriin! :grin No eiköhän pitza tule kummiskin syötyä :rolleyes:

Ups, just tuli tänään puolisona yllärinä töistä hakemaan ja kurvattiin mäkin kautta kotiin. :D Mistä arvasikin, että aika rankka duunipäivä takana ja energiat nollassa (välipaloista huolimatta). Vannotin vielä, että tästä ei sitten mainita neuvolassa. Yksi kerta ei varmaan koko ruokavaliota kaada, eihän... :grin

Minulla oli tänään ultra, viikkoja 11+4 Kaikki näytti olevan hyvin, niskaturvotus oli 0,7. Seerumiseulassa kävin myös heti ultran jälkeen, tuloksia jännätään sitten seuraavat pari viikkoa. Jos puhelua ei tule, kaikki on normaalisti. Oma ikäni riskeineen (täytin kk sitten 37) tuo lisäjännitystä. Yhtä sykähdyttävää se oli tälläkin kerralla nähdä pieni vauvan alku, vaikka viidettä kertaa asialla ollaankin. :Heartpink Kuvia saatiin kuusi kappaletta ja vilautti kätilö vähän 3d-kuvaakin.

Takaisin