Olis ihan kamalaa jos np olis rv 16+ ja oliskin vakava poikkeavuus ja vielä menis niissä punktioissa ym hetki.. niin sit keskeytyksen aikaan sehän olis jo ihan kunnollinen synnytys
Neuvolassa varmistui että täällä np-ultra 11 + 6 ja samalla reissulla otetaan verikoe. Kauankohan sen tuloksissa sitten mahtaa kestää? Puhutaanko päivistä vai viikoista?
Oon niin kateellinen teille jotka saatte np-ultran ajan neuvolassa jo! Kyttään varmaan postilaatikkoa koko ens viikon ja odotan sitä aikaa. Mun tuurilla se tulee vasta sitä seuraavalla viikolla jolloin oon reissussa ja rupeen sit siellä stressaamaan jos kävisi niin huonosti, että se aika olisi tosiaan vasta maaliskuun lopulla..
Meilläkään ei neuvolassa saa ultria ollenkaan vaan pitää lähtä tuonne kaupunkiin sairaalalle. Ja sieltä tulee postissa aika. Toivottavasti ei mee kauheen viime tinkaan että kerkee töistä järjestää vapaata...
On kyllä kiva, kun saa varata just itelle sopivan ajan, lisäks on ilta-aikojakin tarjolla. Meillä kun ultrat on yksityisellä, niin mäki varasin ekan ultra-ajan jo ennen ekaa neuvolaa. Nyt sais varailla jo aikaa rakenneultraan, vaikka siihen on vielä pari kk aikaa.
Tuntuu vaan niin epäreilulta kun ainakin ite oon aina ajatellut, että se vko 12 päättää ensimmäisen kolmanneksen ja sen jälkeen kerrotaan kaikille. Niin varsinkin jos jossain laitetaan np-ultra vasta viikolle 13+6 niin eihän sehän on melkein 2vko myöhemmin.
Meilläkin riitti sairaalaan yks soitto ja katsottiin sieltä sopiva aika. Itse jopa ehdotti klo 17.30 aikaa, kun sanoin, et mieskin haluu päästä. Olis kyllä kurjaa, jos ite ei pääsis aikaa valkkaamaan
Mitähän ne sanois jos tulisi aika jonnekin 13+ viikoille ja sanois vaan, että valitettavasti on vaikka reissussa juuri silloin ja aika pitäisi saada aiemmin
Täälläkin saa soittaa ite ajan ultraan,neuvola vaan laittaa lähetteen sinne kyllä viikot 16 kuullostaa hurjan pitkälle kun rakenne ultraan pääsee täällä jo 20 viikon aikoihin
Meilläkin soitetaan ite ja varataan aika. Saan sen varmaan joskus ties koska, koska ei osallistuta seulontoihin. Mut mikäs siinä. Varhaisultrassa oli kuitenkin elämää, niin mitä sitä sit jatkuvasti tutkimaan ilman syytä.
Hope, toivotaan, että tulis pian! Mulla NKL:lla 12+5! Siinä main ne kai PK- seudullakin yleinsä on? Tuskasta vaan tää odotus.. Toivotaan, että Posti tulis pian!
Mulla ultrataan odotusaikana hiukan useammin kun tuo verenpainetauti ni seuraavat vauvan kasvua ja ihanaa nähdäkkin vaavia useasti <3 eka oli 2950,toka 3525 ja kolmas 2625,tuleekohan nelosesta sit kans tollane 3,5kilonen :)