Vastaa ketjuun

[PARSEHTML]Aihe on kielt&auml;m&auml;tt&auml; v&auml;h&auml;n inha, mutta ei auta kuin kysy&auml;. Netist&auml;kin olen koittanut katsoa kun neuvolan vastaukset on v&auml;h&auml;n yht&auml; sun toista.<br />

<br />

Oletteko itse tehneet jotain toimenpiteit&auml; sen suhteen, ett&auml; ponnistusvaiheessa voisi "hyvill&auml; mielin" ponnistaa ulos ihan vain vauvaa... :/ Tied&auml;n, ett&auml; joidenkin kohalla kakka kuuluu normaalina osana synnytykseen jne siin&auml; hetkess&auml; ei ehdi mietti&auml; t&auml;mm&ouml;isi&auml; "turhuuksia" mutta en voi sille mit&auml;&auml;n ett&auml; kauhistuttaa kakata siin&auml; salissa ihmisten n&auml;hden.. Ts. mieheni&nbsp;n&auml;hden&nbsp;joka suhtautuu asiaan kyll&auml; luontevasti MUTTA SILTI. <br />

<br />

Olisiko Laxoberonista/Movicolista apua? Ent&auml; olisiko jotain suolentyhjennysjuttua mahd. k&auml;ytt&auml;&auml; jo kotosalla jos ennen l&auml;ht&ouml;&auml; kykenisi?<br />

<br />

Kuivatut luumut ovat jo k&auml;yt&ouml;ss&auml;, samoin kuidut. Ummetusongelmaa minulla ei ole. Laskettuun aikaan on alle 1 kk ja oikeastaan kaikki muu on p&auml;&auml;n sis&auml;ll&auml; valmiina. T&auml;m&auml; aihe vaan ahdistaa. <br />

<br />

Kiitos ja anteeksi. <br />

<br />[/PARSEHTML]

Takaisin