Tyyny

Marieli

Jostain jotain jo tietävä
Ihan pakko mainostaa tätä Lidlin tyynyä. Ihan loistava! Esikoisesta himoitsin tätä, mutta kaikki oli mennyt jo. 13.99+ päällinen 3,99. Miehen kommentti "Onko tämä joku mun korvike?" :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tää on kyllä hyvä :) Välillä ei vaan tahdo mies mahtua sänkyyn ku pyörin tän tyynyn kans kyljeltä toiselle :D

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä kävin ostamassa tänään kans samanmoisen :D En yönä pääsee kokeiluun, nyt oon kikkaillu normityynyillä, mutta uskon ton olevan paljon parempi!
 
Vaikuttaa hyvältä jos kyljellään vaan pysyis :D mä tuppaan nukkumaan aina selällään... Tai ainakin niin aina herään.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täällä myös haalitaan kainaloon kaikki sängyssä oleva irtaimisto :grin Joten jossain vaiheessa tuo vois tietenkin helpottaa muita nukkujia :wink Hehe!
 
Meillä esikoinen tulee joskus aamuyöstä väliimme nukkumaan. Tänä aamuna kuudelta raahauduin kaikkine mahoineni ja tyynyineni sohvalle, alkaa olemaan vähän ahdasta:)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Minä kävin myös tyynyn hankkimassa, kun olin sellaista jo hetken haaveillut, mutta.. Tällä hetkellä ei nukkumisesta tuu mitään jos on yhtään liian kuuma ts. mies palelee peiton alla, minä ilman peittoa ja ikkuna auki. No, arvatkaa kuinka lämmin se tyyny kainalossa onkaan. Lattialle päätyi. Mutta mies nukkuu normaalistikin kyljellään tyyny kainalossa, nyt yhtenä aamuna otti tuon ison tyynyn kainaloon ja totes, että täähän on hyvä. Käyttöä taitaa siis kuitenkin löytyä :)
 
Takaisin
Top