Tyttölupauksia ja poikalupauksia

Lääkärin mukaan ei näkynyt mitään poikaan viittavaa, joten siis pieni tytön tyllerö mitä todennäköisimmin :Heartpink :) :Heartpink

Meille ru:ssa kätilö sanoi tytöksi, mutta painotti kovasti tytön voivan helposti vielä pojaksikin muuttua, kun on niin aikaisin katsottu. Voitaisiin oikeastaan kuulua siihen yllätys-listaan, koska varsinaista lupausta ei saatu ja itse alkuraskaudessa koin hyvin vahvasti pojaksi, mies taas odottelee tyttöä, joten jännityksellä odotellaan kumpi sieltä synnäriltä kotiin viedään :)

Eilen neuvolassa th ultrasi lapsiveden määrän, kun sf-käyrä lähtenyt laskuun ja vakoiltiin samalla sukupuolta. Th sanoi, että ihme on, jos poika tulee, niin vahvasti tytöltä näytti :D Eli odotellaan loppuraskaus tyttöä, vaikka ollaankin molemmat nähty ihan vastikää unta, että poika olisi tulossa... :D

Tänne luvattiin tyttöä, mutta poika tuli! Ylläri ylläri.

Mom707, mä olin kans aluksi itse ihan 100% varma tytöstä (tunne ja ultrat), mutta saapa nähdä mitä putkahtaa. Jos sillä onkin ultrissa ollut "piilopippeli". Molempiin vaihtoehtoihin on nimet mietitty :D

Mom707, mä olin kans aluksi itse ihan 100% varma tytöstä (tunne ja ultrat), mutta saapa nähdä mitä putkahtaa. Jos sillä onkin ultrissa ollut "piilopippeli". Molempiin vaihtoehtoihin on nimet mietitty :D

Kaikki on mahdollista, että ei kannata olla vaan vaaleanpunaista tai vaaleansinistä laitoksella mukana, ne neutraalit olisi parhaita :) Mulla oli kans vahva tunne (toivehan se oli) ja ultrassa tosiaan luvattiin poikaa. Pojulla on kivekset ylhäällä, eivät ole laskeutuneet. Piilossa pitänyt siellä pippeliään hyvin. :) Ihana poitsu ja hyvin rakas, teki semmoisen Halloween yllärin meille. Sitä sitten vaaleanpunaisessa toppahaalarissa, villatakissa ja lakissa tuotiin kotiin, ja saapi olla tuo toppis niin kauan ku menee päälle, kun uutena ostin, pitäköön vaik tyttönä sitten jotkut jossain, mitäpä tuo nyt haittaa. On niitä neutraaleja ja pojan vaatteitakin paljon hänelle. Niin ja isoveljen vaatetta ja leluja sitten paljon omasta takaa valmiina.

Takaisin