Tyttölo? Poikaolo?

iiiv1234

Oman äänensä löytänyt
Minulla on jokaisessa raskaudessa ollut heti olo, kumpi on tulossa ja ne ovat pitäneet täysin paikkansa. Onko kellään ollut samaa? Onko mitään tuntemuksia nyt sukupuolen suhteen? Mä voisin lyödä vetoa että tyttö on tulossa.
 
Meillä kaks poikaa. Niissä raskauksissa olen himoinnut appelsiineja, suolaista ja rasvaista. Makeaa ei ole voinut ajatellakaan. Nyt menee kaikki. Siitä olen epäillyt, että olisko nyt sitten tyttö. :bored:
 
Nyt on niin voimakas pahoinvointi, että poikaa luulen. Tytöistä ei ollut tällaista.
 
Minulla ei ole sitten minkänlaista vaistoa - ei sukupuoleen, milloin synnytys alkaa kolme tyttöä on joista vatsan muoto, mielihalut, r-oireet oli kaikki erilaisia eikä niistäkään voinut sanoa. Nyt epäilisin poikaa - mutta eiköhän se neljäs tyllerö ole
7+1
 
Esikoisen odotusaika oli aika oireetonta alussa; vähän vatsannippailuja, hiukan rinnat kipeät, ei lainkaan pahoinvointia. Esikoinen on poika.
Nyt taas on tosi voimakasta etovaa oloa eikä ruoka maistu ollenkaan. Rinnat tosi arat. Hyvin erilaista nyt siis, että sen perusteella voisi olla tyttö. Sen sijaan jossain testissä taas pääteltiin juuri näiden oireiden perusteella poikaa, joten saa nähdä, mitä tulee :dummy::dummy1:
 
Kaksi lasta (poika ja tyttö) mennyt omien tuntemusten mukaan oikein. Nyt ei oikein ole mitään oloja noussut pintaan, mutta mulla on jotenkin muutenkin ”etäisempi” suhde tähän ”vauvaan” kuin aiempiin. Nyt keskityn selviytymään tästä (alku)raskaudesta päivä kerrallaan, en ole miettinyt vielä yhtään sitä että jos kaikki menee hyvin niin raskauden jälkeen saan vauvan! Tämä varmaan muuttuu jos raskaus etenee normaalisti ja vatsa alkaa kasvaa, vauvan liikkeet tuntua jne. Hentoinen poikatoive ehkä olisi (luulen että istuisi ns.emotionaalisella tasolla perheeseen paremmin), toisaalta tyttö sopisi käytännössä joukon jatkoksi paremmin (voisi esim jonkun aikaa jakaa huoneen isosiskon kanssa jne).
 
Tyttöolo. Esikoisen (pojan) raskauden aikana ei ollut niin hurjasti pahoinvointia kuin mitä tässä raskaudessa on ollut tähän mennessä. Lisäksi laktoosi-intorelanssi ei ole helpottanut. Poikaa odottaessani pystyin syömään normaalisti laktoosia sisältäviä ruokia.
 
Mä luulen että tulossa on poika, kun katsoo kaikkia ennusmerkkijuttuja mitä netistä löytyy.
Suolainen maistuu, ei tee mieli makeaa -> poika
Naamassa ollut yksi näppy -> poika (tyttö veisi äitinsä kauneuden)
Unta näin tytöstä -> poika (just päinvastoin tulossa mitä näkee unta)
Ei pahoinvointia -> poika
Mun on kylmä ja vilu -> poika

Vielä pitää odottaa mm. että maha alkaa näkyä niin saa tsekata ennusmerkkejä siitä. Ja että saisi sydänäänet kuuluviin. Ajattelin kurittani tehdä soodatestin ja punakaalitestinkin vielä :hilarious:. Jospa rakenneultrassa sitten näkyis kumpiko sieltä on tulossa...

Saapas nähdä. Äitin kanssa juttelin, mut on odotettu leveesti, sisko on ollut eteenpäin ja luultiin pojaksi. Sisko taas oksensi yhtälailla sekä tytöistä että pojasta. Ja eikö tuo brittien Katekin ollut sairaalakunnossa hypermeesin takia ja poika tuli. Että kuinka päteviä nää sit on laughing6

https://www.huggies.com/en-us/tips-...on/17-old-wives-tales-to-predict-babys-gender
 
Takaisin
Top