Tyttö- vai poikaolo?

Mulla ei oo mitään fiiliksiä nyt Esikoisesta odottelin tyttöä mutta poika meiltä löytyy joten ehkä parempikin olla veikkailematta.
 
Toivon todella paljon tyttöä, koska meillä on jo kaksi poikaa. Nyt kun olen voinut todella pahoin viime päivinä (koko raskauden ajan vähän), niin toiveet tytöstä nostavat päätänsä. Aikaisemmissa poikaraskauksissa olo on ollut paljon parempi.
 
Nää oloihin perustuvat ennustukset on kyllä jänniä, voisikohan pitää paikkaansa :p mulla on edelleen jostain syystä poikaolo, vaikka ei sillä kyllä ole mitään väliä kumpi sieltä tulee. Kunhan on terve :Heartred
 
Oireet eivät ensimmäiseen raskauteen verrattuna poikkea paljoa. Tosin tällä kertaa olen kahvia voinut juoda ja mitään himoja ei ole tullut. Ensimmäistä odottaessa ihoni oli loistokunnossa ja nyt ehkä jopa hieman huonompi kuin normaalisti. Esikoinen paljastui pojaksi synnyttyään. Ultrissa ei paikkojaan esitellyt vaikka kuinka yritettiin. Joku joskus sanoi, että poika pitää äitiä hyvänä ja tyttö vie kauneuden äidiltä, joten sen perusteella veikkaisin tyttöä. Tosin kerrottuani sanonnasta ystävälleni, jolla on kolme poikaa ja kaksi tyttöä, sanoi että hän hehkui tyttöjään odottaessa ja poiken odotusajat oli karseat eli tiedä sitten sanonnan oikeellisuudesta :-D.

Toiveissa lapsi, joten sukupuolella ei väliä. Mukavuudenhaluisena ehkä aavistuksen poikaa toivon, niin pärjäisi esikoiselle hankituilla pitkään. Shoppailu ei ole minun juttuni.
 
Mä ajattelin alkuun että olisi tyttö. Tuntuu että kaikille on viimeaikoina tullut vaan poikia niin loogisesti siitä päättelin että nyt täytyy olla tyttö :-D Nt-ultrassa sitten taas näytti musta pojalta, eli nyt ollut enemmän poikaolo. Vaikka siis eihän se nyt oikeasti näytä vielä kummaltakaan :)

Olis kyllä jännä tietää kuka siellä on vaikkei sillä tietenkään ole mitään väliä, kunhan vaan olisi terve.
 
Mulla on ollut alusta asti vahvasti tyttöolo, eli varmaan sieltä sitten tulee poika. :hilarious: Haluan pitää sukupuolen yllätyksenä synnytykseen saakka ja ja kumpi tahansa on yhtä tervetullut!
 
Minulla on sellainen olo, että odotan poikia (kaksoset) ennestään kaksi tyttöä, joten olisiko pojat nyt..
 
Mulla oli ekan kolmanneksen tosi vahva poikafiilis, sit se alkoi hiukan horjua ja viimeks ultrassa lääkäri veikkailikin kahta tyttöä, mutta jää nähtäväksi :-)
 
Tyttöolo ja ainoastaan tytön nimet pyörii päässä MUTTA.. Ollaan parhaan kaverini kanssa saatu kaksi aikaisempaa lasta samoina vuosina ja samat sukupuolet tulivat ja nyt heidän kolmas lapsi oli poika joten uskon että tämänkin on pakko olla poika :D :D toivottavasti rakenneultrassa heinäkuussa selviää kumpi tulee :)
 
Vähän on semmoinen poikaolo, miehellä taas tyttö. Kiinalainen kalenteri ennustaa poikaa. Saas nähdä mikä on lopputulos:)
 
Ton kiinalaisen kalenterin mukaan meillä pitäisi olla tyttö ja poika, vaan löytyy kylläkin kaksi poikaa. :hilarious: Tästä näyttää myös poikaa, saapa nähdä... :)
 
RU: ssa ei tullu kysyttyä, eikä oo kyl oloja että kumpi olisi.. kaks tyttöön ennestään ja molemmista olin ihan varma että olisi poika, joten pitäskö tästä vetää päätös että nyt on poika? :D
 
Mulla oli ihan tyttöolo ja oli nimikin tytölle valmiina, mutta rakenneultrassa lupailtiin poikaa. Olin ihan ällistynyt ja piti vähän sulatella :D Mies oli koko ajan sanonut että poika se on :D
 
Yhtenä sadepäivänä tein kaikenlaisia testejä ja niiden perusteella voin todeta, että vanhankansan uskomukset, omat tuntemukset ja vauva.fi-testi meni mönkään, mutta sormus- ja ompeluneulatestit sekä kiinalainen kalenteri osuivat oikeaan. Tyttö olisi tulossa.
 
Takaisin
Top