Tyttö- vai poikaolo?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Loviisa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kaksi tyttöä jo kotona. Kaikista kyll alkuun ollut poika olo mutta nyt oli jo ennen plussauskiertoa :D np-ultran aikaan jo yleensä karissu poikafiilikset tyttöön mutta katsotaan. Sukupuolella ei oo väliä kunhan on terve. Mies sanoi että tyttö sieltä tulee: lisää prinsessoja hänelle :)

Olen varma että tulee poika. Kaveripiirissä on nyt tullut niin paljon tyttöjä (varmaan 5 kpl) että olen varma, että olen se joka sen putken rikkoo.

En ajattele kumpaakaan. Pääasia että terve ja kaikki kunnossa. Mutta.. Puoliso toivoo "salaa" tyttöä ja minä poikaa, joten hyvin fifty-fifty olo tämän suhteen :laughing002

Mulla oli aluks olo että tyttö, mut sit jotenki nyt ollu poika-olo. Tosin luulen että tää kerkee tässä vielä ainaki kertaallee vaihtuu [emoji3] kiinalainen kalenteri povailee kyllä tyttöä! :)

Mulla on ollu alusta lähtien tosi tosi vahva tyttö olo. Mutta kiinalainen kalenteri lupas poikaa ja se on tienny edellisetkin oikein. Edellisestä vauvasta sanoin ekasta ultrakuvasta jossa vauva oli sentin mittainen, että ihan on isänsä näköinen tyttö. Niin kuin onkin :) mutta nyt kuva ei aiheuttanu tyttö oloa joten en ole enää ihan niin varma.

Hei pakko kysyä tuosta kiinalaisesta kalenterista, katsotteko te aimmat lapset lasketun ajan mukaan vai oikean syntymäpäivän mukaan? :)

oho olen katsonut väärin. edellisissä kiinalainen on kerran ollut oikeissa ja kerran väärässä. nyt se sanoo poikaa mutta en ole niin varma siitä kun sano tyttö viimeksi ja oli poika :)
(Toivon salaa tyttöä) vaikka on tyttö kohta 5 v ja poika kohta 3 v jo. :)

Esikoinen on tyttö, enkä vaan yksinkertaisesti nää itseäni poikien äitinä. :p

Itse tunsin näin pari vuotta sitten jolloin odotin meidän kolmosta (poika). Kaksi tyttöä oli ennestään ja näin vaan itseni tyttöjen äitinä. Ultrassa kun saatiin sukupuoli tietää niin mulla oli jonkinlainen "paniikki" kun en mä tiedä mitään poikien jutuista. Muistan kun kaveri sanoi että ei sun tarvitsekaan tietää. Ei se sieltä miekka kädessä synny. Poika kun syntyi niin kyllähän se oli heti täyttä rakkautta ja yhtä omalta tuntui niinkuin tytötkin (oikeastaan jo raskausaikana se tunne muuttui). Me nyt yhdessä kasvetaan siihen poikien maailmaan. Ja on se vaan jännä juttu kuinka ne poikien jutut tulee vaikka muitakin mahdollisuuksia on annettu.

Nyt sitten ehkä salaa toivon toista poikaa. Toisaalta tyttöjen mekot olen säilyttänyt. Olisihan se kiva saada ne vielä kerran käyttöön. Sellainen aika vahva tunne on että tämä on meidän viimeinen lapsi.

Hauskaa kuulla, että niin monella on selkeästi sellainen olo, että on tulossa nimenomaan tyttö tai nimenomaan poika :) Ja kiitos kiinalaisen kalenterin vinkistä! Mäkin tsekkasin sen, ja tyttöä näytti. Saas nähdä, kuinka käy ;)

Mulla on sellainen olo, että odotan poikaa - en oikein edes tiedä mistä se tulee. Esikoisen ajattelin silloin myös olevan poika, tosin hieman epävarmana, ja tyttö hän sitten olikin. Muistin että kiinalainen kalenteri olisi povannut poikaa, mutta näköjään se olikin osunut ihan oikeaan. Nyt ennustaa poikaa, joten saa nähdä meneekö taas nappiin. :)

Täällä taas sellainen joka ei osaa päättää että haluaako tietää vai ei. Siinä on molemmissa puolensa (salaa toivon tyttöä) ja mies ilmeisesti poikaa. Sanoi ettei halua tietää ennen kuin syntyy kumpi sieltä tulee.. :D

ootteko te miettiny että haluatteko tietää kumpi siellä on?

5+0

Muokattu viimeksi:
Me tiedettiin esikoisesta kumpi tulee, toisesta pidettiin salassa. Luulen että tällä kertaa haluan kyllä tietää vaikka kiva oli yllätyskin :D

Anoppi sanoi että hänelle ei saa kertoa jos sadan tietää. Nyt mieskin puhuu ettei halua tietää. Toisaalta olisi niin ihana pitää yllätyksenä syntymään asti, mutta en tiedä maltanko. Ja jos itse tiedän niin en kyllä pysty pitämään sitä salassa.... vaikeAaa!

Minä ehkä haluan tietää. Olisi helpompi laittaa tyttöjen vaatteita eteenpäin, jos tietäisi, että on poika tulossa ja vastaavasti taas säästää, jos tyttö. Tavaraa kun on ihan kiitettävästi, kun on kaikki samassa koossa tuplana..

Mä luulen, ettei tälläkään kertaa kysytä, mutta kutkuttais semmoinen jenkkityylinen "pistä vastaus tähän kirjekuoreen" -mahdollisuus :D

Olo ei ole kumpaankaan suuntaan, en muista sanoinko jo ;)

Mä oon nähny varmaan kymmeniä unia vuosien varrella että mulla on vauva ja se on unissa aina tyttö, viimeksi viimeyönä oli kaunis tyttövauva mulla <3 Silti mulla on poikaolo! Tosi ristiriitaiset tunteet!! :D

Tytön äitinä siis itseni näen jostain syystä. Ehkä johtuu siitä että kaikki läheiset lapset (kummilapset yms) on tyttöjä. Mitenhän sitä osaa pojan kanssa olla jos sieltä sellainen tulee :D tällasia tyhmiä ensikertalaisen mietteitä. :) kumpikin sukupuoli on tottakai tervetullut <3

Onko muut nähneet unia ennen syntymää sukupuolesta, miten on käynyt?? :)

Mä tilasin miehelle synttärilahjaksi sen pissasta tehtävän sukupuolitestin (Gender maker). :D Oottaa niin kovasti tyttöä niin vähä lisäjännitystä tuon testin myötä. Tiedän ettei se oo todellakaan 100 % luotettava mut tuleepahan sekin testattua. ;) Onko kukaan muu koskaan tehnyt tuota testiä ja onko pitänyt paikkaansa?

Muokattu viimeksi:
Takaisin